Zsé: vegyél békát és minden gondod megoldódik! Egyszerűen nem találok rajta fogást... Nem tudom mi van benne szerintem valami villanymozdony... Nincs olyan pont ahol elfogyna belőle az erő... És hogy 2en ülünk rajta vagy egyedül? szerintem még 3man se érződne... Komolyan azt kell mondanom amig valaki nem ült egy ilyen kaliberű gépen addig ne papoljon arról hogy minek az a plusz 40-50-60 lóerő meg az a plusz nyomaték! Aki meg ült már rajta attól még nem hallottam volna hogy nekem a kevesebb lóerő jobban tetszik.. Senki ne vegye sértésnek nekem ez a véleményem!
Sanyi mondta, hogy neked van fent kormányteló a 650-esen. Tudsz segíteni, ha esetleg én is akarok az enyémre? Simán a gyári ezresét rá lehet tolni vmi konzollal?
Majrécsík ide vagy oda baj mindig megtörténhet. Én elöl hátul leszedtem a csíkot kb. fél centiig és sok tényező közös együtt hatásának köszönhetően tegnap eldobtam a vasat. Ráadásul még csak nem is mentem gyorsan (70) szerencsére én zúzódásokkal megúsztam a motor kevésbé.
na meg ott van a pénteki motoros rendőr karambol. Ők azért elég tapasztaltak és folyamatos képzésük van és egy állat kihajt elé, hiába szirénázott.
az egyik csajszi pl. gixxer 600-zal volt, de még ismerkedett az erejével, asszem első motorja is talán.Neki van amúgy egy csodaszép fehér dainese-je
Szóval, ő pl. egyenesben 100-130nál már nem érezte jól magát.Meg tudom érteni, mert a sebességhez is hozzá kell szokni.
Nem azt mondom hogy nem lehet lassan menni vele.Hanem azt hogy míg az ezres SV-t nem használja ki legalább 80-90% ban nem sok értelmét látom mégerősebbet venni.Pláne hogy irtózik a sebességtúllépéstől jogosan a csekkek miatt.130-ig nem hinném hogy nem elég az a szhuszonakárhány ló.
Ha a kinézet és az elismertség a lényeg akkor nemszoltam.
Továbbra is csak vidiből ismerem a cseszneki szerpentint ...
Amúgy, el kell, h mondjam, lassan 4500 van a hátam mögött és kezdem érezni a motort...Próbáltatok már úgy kanyart bevenni, h elengedtétek a kormányt?Nem kilótízre gondolok, hanem mondjuk hegyről ereszkedés mocifékkel 2esben 40-nel, vagy 3asban 60nal.
Nem tudom,láttam én már gsxr1000-rel közlekedni embert aki ott ment 40-50-körűl ahol én 60-nal mentem.Egyéni tolerancia kérdése egy erősebb gép szerintem.
"Nem a fegyver öl hanem aki meghúzza a ravaszt.."
Így rákukkantottam angol ebayra.Szerintetek mennyire gáz az angol forgalmis motor itthon?
Nem veszek meg ki sem tom használni csak a kisördög bennem mocorgott és nem tom letuszkolni.A kinézet matt és hogy mennyire jók az árak kint ehüm e.
link
link
na meg ott van a pénteki motoros rendőr karambol. Ők azért elég tapasztaltak és folyamatos képzésük van és egy állat kihajt elé, hiába szirénázott.
Szóval, ő pl. egyenesben 100-130nál már nem érezte jól magát.Meg tudom érteni, mert a sebességhez is hozzá kell szokni.
Ha a kinézet és az elismertség a lényeg akkor nemszoltam.
Továbbra is csak vidiből ismerem a cseszneki szerpentint ...
Amúgy, el kell, h mondjam, lassan 4500 van a hátam mögött és kezdem érezni a motort...Próbáltatok már úgy kanyart bevenni, h elengedtétek a kormányt?Nem kilótízre gondolok, hanem mondjuk hegyről ereszkedés mocifékkel 2esben 40-nel, vagy 3asban 60nal.
"Nem a fegyver öl hanem aki meghúzza a ravaszt.."
El kéne eccer arrafelé kolbászolni.
Vasárnap már hajózol?
Ha nem jöhetnél a szlovák túrára is.