Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Van valakinek tapasztalata ,h milyen lánckerekeket érdemes venni rm-hez? Jt-n gondolkozom. Köszi!
Köszönöm ,csak az a baj ,hogy nincs meg a power egy része ez ilyen fogas kerekes s fogas léc van benne
,de fel hívom köszi
RM 250 es ülés kellene nekem 2002 tő től felefelé évjáratban.
Akinek van feleslegbe átvenném Köszi
Van egy ismerősöm, aki gyárt RMX be power nyelveket az a lényeg meg kellene neki mutatni, vagy látnia kellene hogy néz ki hogy meg tudja-e csinálni.
Bodnár Márk
+3670/321-61-03
Ez a száma érdeklődj bátran ! Ja és nem kókányol !
Sziasztok segítséget szeretnék kérni tudom nem suzuki de ez van ,van egy 1991 es kawasaki kx 125 ös motorom és powert szeretnék bele csináltatni van olyan aki letudná gyártani tudtok valamit ebben az ügyben segíteni ? előre is köszönöm.
Rmz 450 2005-06 ra keresek jobbos hűtőidomot!
Érdekes dolog ez az RMZ fék. Ahová járok ott az edzőnek 2010-es 450-ese volt. Neki is szar volt. Mindent kipróbáltak (betétek próbálgatása, tárcsacsere, gyári felújítószett a Nissin főfékhengerhez) csak a főfékhenger csere segített. Én gondoltam átugrom a folyamatot, ugyanaz a srác szereli mindkettőnk gépét, ő is ezt javasolta. Akitől vettem a Brembot szintén RMZ-n használta, csak anélkül adta el a motort amikor újabbat vett, és az újabbon csak tárcsát cserélt.
Sokan nagyobb tárcsát raknak fel.
Ugyanakkor vannak sokan akik boldogok a gyárival. Nem értem mi lehet ennek a különbségnek az oka.
Nekem gyári van és fog rendesen. Szerintem nem az volt a baj hogy gyári volt, inkább az hogy sz@r volt. örülök, hogy most jó. Nekem is van egy olyan tartalék csavarom mint neked a második képen.
Köszönöm a hozzászólásokat, elkészült a fék az RMZ-n.
Fékbetéteket rögzítő csavar, és a zárókupak csavar kicserélve egy olyan csavarra, ami önmagában ellátja mindkét funkciót, és hatlapfejű.
Innentől kezdve nem lesz rémálom egy sima betétcsere.
Főfékhenger lecserélve Brembora, fékcső a gyári szánalmas tákolmány helyett fémre.
Ennek eredményeként van végre fék a motoron, így már képes stoppiera is, lehet 2 ujjal fékezni. Összehasonlíthatatlan a gyárival.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Na még1x, mert elcseszte az előbbi linket

Ha egyszer jó kedvem lesz meg sok időm csinálok egy weboldalt az RMXnek, mert képtelenség megtalálni itt bármit is
http://www.sportmotor.hu/motor...
cmd=showtopic&jp=4775888#4775888


http://www.sportmotor.hu/motor...

RMX hez nem találtam elektronikusan, részemről vettem egy gyári könyvet EBAY, ez 98 as, de szerintem a nyomaték érték jó lesz neked a 97 hez is.
Ami tuti nincs benne másik könyvben, azokat kifotóztam a többi meg megtalálható akár egy RM könyvben is.
Sikerült levenni egy barkácsolt lehúzó szerkezettel. De nem mondanám hogy könnyedén lecsúszott volna. Ami viszont nem stimmelt hogy 3.mas alátét a 12-es után volt, az agy és a kosár között pedig egy csak egy kis gyűrű ami nincs is a rajzon...
A blokk és a hengerfej csavarokat milyen nyomatékkal kell meghúzni ? Nem tudjátok honnan lehetne letölteni a gépkönyvet a motorhoz ? mert és nem találok sehol
Sziasztok!Tavaly vettem darázsgarázsnál 29.990 Ft-ért ezt a protektoringet. Hibátlan állapotban kevés használat után megválnék tőle 15.000 Forintért, XL-es méret! Érd:itt,vagy a richard.horv@gmail.com emailcimen lehetséges!Köszi
Himbát először szedd szét és csekkold! Nem biztos hogy kell a felujitó, lehet elég at takaritani és átzsirozni!
Ez nem jó hír. Remélem nem lesz nagy gáz. Majd megírom mi volt.
Himba, lengőkar meg a rugó felújító szettet mikor érdemes venni ? kézzel mozgatva nem érezni semmi lötyögést
Ahogy Krisz írja, semmi trükk, ha még épségben van, simán lejön a bordás tengelyről. Ha nem jön le, ott már valami gixer lesz.
Annak nincs trükkje! Bordázott tengelyen van és le kéne jönnie kézi erővel, ha az anyát és alátétet kiszedted!
11 12 lejött rendben . az 5-öst nem tudom kivenni. de persze én se akarok semmit se letörni, ezért is kérdeztem. Akkor majd azt is megnézetem a szerelővel. Azért köszi


Ha van intód, meg értesz is hozzá, ki tudod mérni házilag is, de a kérdés feltevésből feltételezem, egyik sem nyert, tehát vidd szakihoz.

http://www.bike-parts-suz.com/...

Mit nem tudsz kivenni? Hányas számút?
11,12-t kiszedted már? Ha nem értesz hozzá vagy nincs hozzá szerszámod, el se kezd, mert csak letöröd valamelyik bástyát.
Nézz utána előbb, hogy és mivel lehet leszedni, s milyen módszerrel, eszközzel.

Pl. így és ilyen eszközzel ne
https://www.youtube.com/watch?...

Ez már egy fokkal jobb módszer, amit elmond, de mivel rugalmas a lánc, itt is lehetnek meglepetesék, amikjor hirtelen megindul a csavar
https://www.youtube.com/watch?...

Legjobb módszer, ha van kosár megfogó szerszámod hozzá, vagy leszedni talán légkulcs, de vissza csak nyomatékkulcs

Nézz utána, mielőtt hozzákezdesz
Hali. Éppen darabokban van 91 es 125 ös RM-em, azonban ma elakadt a felújítás. A kuplung nem akar szétjönni. Kivettem a lamellákat de a kosárból nem tudom kivenni a belső részét. 1-2 mm-t mozog a tengelyen föl le, de nem tudom sehogy se lehúzni. Van ennek valami trükkje ? vagy csak nekem van beakadva valami?
A dúgó sajnos cserés. De nem tudom melyik méret kell bele (A,B,C,D) ? ki tudom én azt mérni házilag ? vagy vigyem inkább szakihoz?
Vázat is szeretném rendbe rakni. Székesfehérváron vagy a környékén nem tud valaki egy jó festőt ? bár előtte meg is kéne pucolni. Mi homokfúvásra gondoltunk. Azt hiszem most ennyi.
Köszi, akkor beszerzek egyet, az autóhoz is ekkora kell
Neked 16-os gyertyakulcs kell.
Hali Suzuki RM-Z 250 K8-hoz hányas gyertyakulcs szükséges? A hagyományos 21-es ránézésre sem jó, próbáltam egy 16-os csőkulcsot, de annak is vastag a feje ledugni sem tudom a gyertyáig...
Csak a csupasz kosár,+csavarok a szegecsek helyett,+egy imbuszkulcs.Minden más a régi kosárról kell áttenned.
Sziasztok. rmz 250 2008 hoz van két eladó tankra való idomom. szép állapotba vannak. ha valakit érdekel csinálok képet