Annyi még infó, hogy ennek az oldalán jóval vastagabb, kb 5mm es alu merevítés, ennek ellenére ajánlom a hűtővédőt!
Sapkát ők küldik, tartozék.
Nekem a sok tuning(rezo, ventik,elektronika, védelem, stb) miatt kellett átpakolni dolgokat, egyébként felrakható 1:1 ben, csak vastagabb átkötő hűtőcső kell, a gyárit is rá lehet erőszakolni, de mivel 2mmel nagyobb átömlője van ennek, már eléggé feszül.
Mellékeltem képeket, amin láthatod az eltérést, bár nem teljesen jó mivel kicsit össze van törve a gyári régebben nem volt védőm és lezúztam.
Arra figyelj, hogy RMX és RMX között is van különbség, tiedre lehet nem ez kell, hanem a másik.
Valóban nagyobb a hűtőkapacitás, mint a gyári. A hűtőfolyadék kapacitás is eleve nagyobb, nem csak a hűtőfelület. Gyáriba hivatalosan 1L megy, ebbe 1.5L. Tényleg két soros benne a cella, a hűtőcellák közötti összekötők is sűrűbben vannak, méretileg is nagyobb, elsősorban vastagabb(40mm). Vastagabbak a két hűtő összekötő csövei( mindegyik 2mmel), az egyik kicsit más szögben áll, ez okozott némi galibát.
Sapka 1,3 as rajta, gyári csak 1.1 es.
Pontos összehasonlítást nem tudok adni, mert az enyém összetört, míg nem volt rajta védő.
Ezzel most egyenlőre egyáltalán nem forr a vas, a régivel voltak gondok, de ez az állapotának köszönhető.
Bodnár Márk:. 06703216103
Én most szombaton voltam nála személyesen.
Látatlanba nem mertem elpostázni a hengeremet, de így utólag már bánom.
Jó kis túra volt Nyirturára. Majd 300km.
Nagyon korrekt a srác, és motorszereléssel foglalkoznak.
Kicsit tartottam hogy majd csak egy simson lesz max szétborítva az udvaron, de NEM!
Látszott a műhelyen is hogy erre vannak beállva.
Szóval őt keresd bizalommal.
Újragyártják neked 1db-ból ha nagyon gatya.
De már majd ő megmondja ha már látja.
Sziasztok ismét.
Ha van valakinek, vagy valamelyik ismerősének RM 250 es komplett váza motorhibás is jó vagy motor nélküli írjon legyen oly bűbályos :D
Köszönöm!
Valakinek esetleg egy gyári km-órája nincs talonba otthon?
Amit nem használ és el is adna.
Rmx-é. A gyári kerek.
Nem üo-mérőre gondolok.
Ja és természetesen működő példány érdekelne. 8)
Vagy esetleg ha valaki tudja hogy mivel lehet helyettesíteni, az is nagy segítség lenne.
Már sajna nincs. Bebizniszeltem :D A mostani órám egy koso kopi de halt mert nem bírta a 250 vibrációt és a belsejébe szét esett minden(kondi, a nyák eltört, vezetékek stb..) Úgy hogy vennem kell másikat :D
Említetted hogy neked megvan még valahol a gyári(kerek) km-órád.
Megvan még egyáltalán?
Ha jól láttam akkor most valami egész más van fent neked.
Szóval a gyári km-órára gondoltam.
Neked am mi van most helyette?
Nagyon jól néz ki, meg kell hagyni.
Hali motorvásárlás előtt állok rm 125-t szeretnék pályára, szigorúan 2001 felettieket! Az lenne a kérdésem hogy hallottam a póvertörést mint tipus hiba illetve a váltót, ez mennyire igaz? illetve mikre figyeljek oda ami tipikus betegsége az rm 125nek?
Szia.
Igaz nem ide vág.
Nem boltolhatnánk meg azt a km-órádat?
Mert az enyémek sajnos kukák, és nem is találok hozzá
Max üzemóramérőt.
És nem ártana valamit rádobni.
Holnap megyek Nyírturára a gyerekhez(power)
Mennyi idő volt amíg megcsinálta neked?
Egyébként nagyon korrektnek tűnik.
Ha valaki tud ilyet irjon köszi