Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Kissebb csavarok okoztak gondot életembe, így én is megválok a vasamtól.. Egy 98-as rm125-ről lenne szó..
Ell adnam motorom tiszteseges aron,szivesen meselek rola annak akit erdekel suzuki rm 250 2003
Sziasztok

Suzuki RMX 250 SJ13A Típushoz keresnék fém benzintankot ha valakinek van elfekvőben 1 db megvásárolnám :)
email: lorant.spiesz@gmail.com
Sziasztok!

Van valakinek otthon elfekvőben RMX 250(89-99)/RM250 (87-95) ből kivett vagy új még be nem rakot Wössner (P2027) hajtókar és alcsó csap, tűgörgő?
Meg tudná mérni ilyen módon?
http://www.sportmotor.hu/motor...

Köszönet!
Ami előtte volt benne az egy Cagiva SuperCity é volt az volt 40e úgy hogy a festés és a gumik egy kula volt.
A fűszött meg 90e vadonat új Diablo gumikkal és türhető festéssel.
Köszi, majd utánna járok a témának.
15volt a két kerék gumistól.
Egy kicsit lehet hogy tényleg vékonyak, a tieidhez képest tuti.
Nagyon faja lett, gratula.
És ami előtte benne volt?
Mondjuk a fűzöttküllős jobban mutat, de az ára is borsosabb.
na kb ilyen az egyik két lyuk megy a villára a másik két lyug meg a nyereg.igy a villától arrébb kerül a féged. de ehhet kicsit pontos mérések kellenek.
hát figyelj egy távtartó konzolt kell csinálni ami meg emeli a fék nyerget. a gyári tárcsa 220mm az enyém vagy a tied is 320mm.
De az NSR felnivel butaságot csináltál, mert a hátsó 18" os és arra nagyon nehéz gumit kapni, ja és vékonyak a felnik.
Üdv,

Azt szeretném kitudakolni hogy neked a 3küllős Sm-szettet azt hogy sikerült beleoperálnod a gépedbe?
Mert az első Féktárcsád az tuti nagyobb volt mint a gyári.
Legalább is a képen úgy tűnik. XD
Én Nsr kerekeket vettem, de az első tárcsám nagyobb mint a gyári, és fogalmam sincs hogy lehetne rámókolni.
Mert alul a teleszkópnál ugye fix felfogatású a fékmunkahenger.
Ötlet? XD
Üdv lenne 3db új privot works-ös himba tűgörgős csapágyam akit érdekel itt megtalálja a hirdetést:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
méretek:2,5cm x 2cm x 1,5cm
Nem teljesen értem, mit írsz, de
Szegény keverék egyértelmű melegedés ok

Az a baj a motoroknál is, hogy összefügg sok dolog, 1 tünetből nehéz kisakkozni, mi lehet a baj, ezért jó, ha tapasztalt hozzáértő szerelőhöz viszed, ő tudni fogja, miket kell megnézni, végignézi, kiszűri a bajt, orvosolja és kész
Bagoly mondja, mert én se ezt szoktam, hanem kísérletezek,
de tudatában vagyok annak, a szórakozásnak/kellő hozzá nem értésnek a motor ihatja meg a levét, ha túlmész a határokon!

Ha az a célod, h jó legyen, vidd el a szerelődhöz!
Egy ügyefogyott kérdés.
Ha túl hamar melegszik a motor(a hűtővel eggyüt) az utalhat sok levegőre de nem fogy a kaja el semmilyen használati módban.
És igen még mindig a karbimmal szenvedek
Úgy látszik mindenkinek kopog/zörög az RMX, kinek így, kinek úgy
Enyém is zörög, s még nem tudom mitől

A bácsi itt szerencsétlenkedik egy RM250 el, ez is 2 csatornás, itt láthatod.
http://www.youtube.com/watch?v...
2. részben már kiveszi
http://www.youtube.com/watch?v...

Amit nem sikerült neki kivenni 17 es csavart és 19 es alkatrészt kb. 5 perc körül, azt is ki kell, hogy ki tudd venni a 8 rudat
http://www.bike-parts-suz.com/...
Lényegében kiveszed a 23, 17 csavarokat, fellazítod a 10 et, utána ki lehet venni a rudat és a rajta lévőket, majd a nyelveket a lefogató csavarjainak kiszedése után, ezeknél válaszd meg rendesen a fejet és nyomd oda nagyon a csavarhúzót, különben könnyű elsarkalni! Ha nagyon gáz, melegíts rá gázlámpával és utána lazítsd.
A hengert nem kell levenni a művelethez.
Ha bemelegszik, lehet beleér a dugó a powerbe, de ez látszik a gyűrűkön, dugó oldalán. Rosszabb esetben a tetején
Ha nem kormos a power éle, akkor is valószínű beleér.
Powert is rakd oda vissza, ahol volt, ha tudod, hova volt beállítva és nézd meg úgy is, mielőtt szétveszed.
Ha levettél 10 et a főfúvókán, azzal elszegényíthetted simán felül,
először ezekkel próbálkoznék a power vizsgálat után, még power szétszedés előtt.
Ha a gyújtás szimering elfosta magát vagy valahol falsot szív, akkor is lehet, h attól szegény a keverék.
Mondjuk zárt powernél a ciripelés, az lehet power és dugó találkozás
Hát gondoltam, hogy kicserélem ha már szét lesz szedve. Még egy darabig szerintem úgy is meg lesz a motor, ha már egyszer rendbe raktam :)
Szia!

Húzd fel a porvédőt és nézd meg alatta szimering méreteit, az a tuti. Sose vettem ott, de lehet van csapágyboltban is, ha nem védett méret.
Csúszóperselyt akarsz még cserélni?
PROX csinál, ha a típushoz nem, akkor suzuki márkaker.
Nézd meg a prox oldalán. http://www.pro-x.com/suspensio...
Hi Dew! Eloszor is koszi a gyors valaszt...

Telen es 10 fok alatti hidegben 205- os fofuvokaval jarok es 45 alapjaratival klipsz kozepen, igy lesz ozbarna a gyertyakep 10 fok kornyeken... Most hogy 15 fok folott van nappal feketere egett a gyertya es bemelegitett motornal sokallt felul ezert csereltem 195- re a fofuvokat es feljebb tettem a klipszet ( Mikuni karbi) az alapjarati maradt 45. Kozepen igy keveselt (vilagosbarna gyertya) ezert visszatettem kozepre a klipszet. Igy jo volt tegnap, de most power nyitasnal darabos erdekes hangok jonnek a rezo felol es sajna alul is ciripel, neha inditasnal csndes aztan egyszer csak elkezdi...

Ha kiveszem a zaro kupakot meg a rugot bal oldal, meg jobb oldalon a meghajto rudat elol a dekli alatt hogyan tovabb?
Szia!

Első lépésben vedd le a rezot és nézz be a dugó oldalára, meg tapintsd ki a powert. Szerintem ez OK lesz.

Második lépésben tedd vissza a nagyobb fúvókát, meg vissza a klipszet és próbáld ki úgy. Bár nem ártana, ha leírnád az adatokat, mit mire cseréltél. Valószínű elszegényítetted nagyon, ez is okozhat kopogásos égést.

Power nyitás után nem ciripel a power, az akkor kopog/ciripel, amikor zárva van.
8500 felé ez nem is nagyon fog pörögni, ne várj ilyet.

Kiszedni szemből tudod a rezo feletti dekli és a power oldaldekli +feszítő levételével, de egyenlőre ne vedd ki, nézd meg előbb amiket írtam.
Hali!

'96-os fordított telós RMX250-es első telóját újította már fel valaki? Komplett felújító szettet honnan lehet hozzá szerezni? Amiket találtam az csak szimmering+porvédő.
Véletlen nem tudja valaki a méretét a szimeringnek, spéci vagy csapágyboltban is beszerezhető?
Mivel Bobyortega kolléga felhozta a karburálás témáját és nekem is sokallt már hétvégén és is rászántam magam a fúvókacserére és a klipsz feljebb tételére. Utána jobb lett a gyertyakép sem fekete már de 7000 fölé nem nagyon akart így se pörögni.... Gondoltam lazítok a poweren, bár pont úgy volt beállítva ahogy kell, hétvégén arra is ránéztem, pont annyira volt feszes, hogy éppen visszacsúszott a két nyelv és még azon húztam egy hangyányit, mivel ha ráhúzza az ember a két lezáró csavart még fog rajta egy kicsit.

Vasárnap mentem egy próbakört akkor fasza volt 7000 fölött akkorát lépett majd hanyattestem, de akkor sem akart 8500 fölé tornászni.

Ma viszont melóba befelé menet csúnya meglepetésben volt részem...

Megint nem akar rendesen nyitni és megjelent egy éles kopogó fémes hang pont a power nyitás utáni fordulattartományban félek leesett valamelyik nyelv vagy csak meglazult és ráér a dugóra vagy a gyűrűre!

Aki szedett már szét powert (Dew, Boros666 stb) segítsen már ki hogyan érdemes kibontani a hengerből az egész mechanikát. Nincs kedvem megvárni míg beesnek, ha nagy a gáz vissza se rakom míg nincs pénzem esztergáltatni két új nyelvet.
Ahhoz kicsit drága már hogy legalyaljam ilyen butasággal
A karbival keztük aztán a légszűrővel de egy napon. Lejjebb irtam mi a gond és az összes tanácsot amit adtak leelenőriztük az a biztos:D
és ez lett belőle. de nem használtam a motor addig.
Nem mondod komolyan hogy gond volt a karburalassal és még csak az ülést se vetted le eddig? Szarvas hiba!

Örülök hogy most már jó.
Na gyermekeim. Megcsináltam a karbi belövést, és elmondom mien látvány fogadott amikor levettük az ülést:
Irtam ugye hogy gondozás mentes aksim van és a légszűrőben van(volt). A rázkódástól kidörzsölte a légszűrőt, és a töltés következtében távozó sav szépen megzabálta a levegő szűrőt, és a szűrő részecskéit beszívta a karbi . Na már most a létező összes furat lyuk istenyila ami a karbivan van eltömődött és nem kapott elég levegőt, aqrvaéletbe ez így egybe :D
De kipucoltuk rendbe tettük és olyat megy 13-41 es áttéttel barátaim hogy az inter urbán pisi csepp egyből a gatyámban volt 3as ban kázra ceruza :D
Kérek mindenkit tanuljon a hibámból!
Megjegyzés: A hengernek dugónak semmi baja nem lett háisten.
És hogy teljes legyen a kép a digit műszerfalamból kitört 1 kondi és nem mutat semmit :D de veszek egyet és visszaforrasztják.
Sziasztok

Kellene nekem RMX 250 re berúgókar.Ha véletlen tud valaki,ne tartsa magában.
A gerecsemotor nál rendeltem de azon kívül még 1 oldalon találtam hozzá. Egy minimális átalakítás szükséges de tényleg csak mini.
A tankidommal van több gond picit de meg lehet oldani!