Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát őszintén szólva,nem gondoltam volna h ilyen nehéz RMX 250-be légszűrőt szerezni.Na de végre 1 hónapos intenzív utánna járás,kérdezgetés,rendelgetés,telefonálgatás után ma megérkeztek(igen,megrendeltem kapásból az egyik német nagykerben lévő összesen 2db-ot).Más is járt már így,vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen.Ohh és nincs valami tippetek berúgókar ügyben? Nem a 30-40 ezresre gondolok.. :
alsó mozgató komplett mehanika a rúd a műanyag patentok és az a fém bigyó ami mozgatja a power tengely végét kerűlt 28e ft asszem kereken. De valahol elő tudom bányászni a számlát ha érint
ok-okozat (kauzalitás) lánc végén valószínűleg az okozta a fő balhét, hogy a membránból kitört egy darab.

Az elején meg az lehetett a gond,h elszegényítetted,
bár valószínű ez előtt már ott volt a repedt membrán.

Fuldoklott, vagy nagyon füstölt, nem mind1
1-2 fok késleltetett előgyújtás, s már is olyan lesz mint a gyárkémény!

Videót sajna nem tudok nézni, amióta megcsinálták ezt a nagyfelbontású "szart" azóta egy darab sportmotor vidit se tudok megnézni (szaggat). A virtuális gépem nem bírja feldolgozni.

Félre ne érts én se értek hozzá!
Hülyeség joga fenntartva! De ezt általában írom is, h nem elhinni, amit írok, max átgondolni
Egyenlőre csak próbálkozok megérteni dolgokat a 2T vel kapcsolatban.
Nem fogalmaztam elég pontosan, sorry.
Még egyszer megpróbálom.
A 22-nek a 21-en szabadon kell tudnia forogni, ha nincs benne a 20 és össze van rakva. Azzal, hogy most lehúztad fixre egy plusz alátéttel, nem tudja ellátni szerepét a 20 as rugó.
Gondolom a 24 a helyén van és így a 23 al meg egy plusz alátéttel a 21-22 között FIXEN rögzítve van a 22 a tengellyel.
Ez az ami nem jó, vedd ki onnan az alátétet!

Más a 36 os műanyagot nem kell kipattintatni szereléskor a 22 ből, hanem a 35 rudat kell kipattintani a 36 műanyagból.
Ezért ha tudod leforraszthatod a 36 végeit, de úgy csináld, hogy a 36 a 22 ben szabadon tudjon forogni! Ha így szereled, akkor is eltörik előbb utóbb a 36 kihajtható füle, de az gyors kötözővel orvosolható, viszont a te eseted az nem igazán.
Még sose próbáltam, de az is lehet, hogy úgy is le lehet húzni a hengert, h a komplett 22-t rajtahagyod a 36 on és a 35 rúdon,
ezt persze nem tudom, csak lehet megér egy próbát, h a 22 átfér e a 35 nek hagyott lyukon a hengerben.

Plusz cuccok berakásától óvakodj, már írtam , ha leesik onnan az az anya, ha egyáltalán rá tudod rakni, az tuti a váltóban köt ki.
Rendelj bele gyárit, nem hiszem, h nagy költsége van egy ilyen műanyag vacaknak, vagy szerezz bontottat, de a gyári a tuti.

Még egy infó, kopás miatt sose vegyél bontott cuccot!
Max törés miatt, mert a használt cuccról nem tudhatod, h jobb állapotban van-e mint a tied. Kísérletezni persze lehet, csak általában nem éri meg anyagilag. Ha el tudsz menni és meg tudod mérni, akkor OK, de a nélkül, sztem nem sok értelme.
Több ilyen esetem volt már 6-7 év alatt, s általában pár kivétellel, mindig ráfaragtam, h semmivel nem volt jobb állapotban mint az enyém, vagy még rosszabb volt.

Csak gondolatok voltak! Átgondolni, nem elhinni!
Sugárirányba lógott, mert 21-en kopásnyomok vannak ott ahol 22 felfekszik rá. Pont olyan alátétet találtam, ami kopott 21-re pontosan passzol, ha ráteszem 22-t és meghúzom a 23 csavart nem szorul a tengely 22-t fel le mozgatva nincs nagy ellenállás.

36 viszont ki van kopva, melegíteni azért nem akarom, mert ha egyszer le kell venni a hengert megint olvasztani kell majd, hogy kijöjjön és akkor szanaszét fog folyni....

Valami kábelkötegelő lesz belőle, de lehet menetet kéne vágni 35 végére és miután átdugtad 36-on és belepattintottad 22-be utána rátenni egy anyát menetrögzítővel aztán egy másikat és rákontrázni. Az a baj, hogy elég vékony (kb 2mm) a 35 rúd és elég kicsi lóg ki belőle ha átnyomtad 22-n.

A króm száram nincs pattogva repedezve, én is néztem egy cimborám is pont azt mondta mint te, hogy nézzem meg jól a becsúszót... Akkor sztem a fej lesz a megoldás, csak előtte szét kell szedni és lemérni annak a külsőjét ami benne van.

Drz cikkszámok nem stimmelnek ( se az E sem az S) a rúgóstagban, de találtam egy hirdetést amiben egy felújítottat hirdetnek ami állítólag passzol Rm-be és DRZ-be (gyárilag RMX-é).

Csak arra gondoltam van egy srác aki Miskolcon bont RMX-et, innen vette Debrecenből, neki csillapít rendesen, ismerem akitől vette, gondoltam kiveszem az enyém azt be és gól. Van itt Debrecenbe egy bontott DRZ-jé az is volt újítva (állítólag).

De abban igazad van ki tudja az mikor kezd el folyni, ha faszán megcsináltatom meg biztos sokáig jó lesz!
Hat ez az erdekes hogy lent meg igy is fuldoklik annyit kap,sot ha meg nezed az egyik videomat latszik hogy menyire fustol,az baj hogy ehez az obliteshez nem ertek amit te mondaz sajnos,es szereleom sem hinem mert itt nalunk nem nagyon szerelnek ilyet,o rogton aszt mondta hogy mebran nyirta ki:)
oldalra az mit jelent? Tengely irányba vagy sugár irányba?

De szedd szét gyorsba amit csináltál, így ne használd nem véletlenül van ott az a 19,20,21,22 szerkezet, te most leszorítottad, így nem látja el célját.
Ha tengelyirányú lógást a 24 hézagolja, minimális van neki az normális, sugárirányba meg azért nem tud nagyot lógni, mert felül a 21 re.
Ha kicsit lóg 22, az teljesen normális, kell neki tudni szabadon forogni a 21 en.

Szerezz egy gyári 36 műanyagot, vagy forrpákával a végét igazítsd meg, hogy ne tudjon kiugrani a 22 lemezből.

A komplett fej a hátsó telóba használható, a 16mm az 100% a külső átmérőt nem tudom, meg kell mérni azt, ami benne van.
A csúszó krómszárad hogy néz ki? Ha fel van pattogva a króm, akkor cserélhetsz te ott szimeringet, ki fogja nyírni, érdemes az egész telóra védőt tenni, hogy a koszt ne vigye fel a csúszószár.
Ábrával magyarázva a 22-es lemez lötyögött oldalra, amitől kiesik a 36 műanyag elem így nem emel ki a mozgatórúd. Tettem be egy alátétet a 21-22 közé aminek annyi a belsője mint a 22-jé így pont felfekszik 21 perselyre. 23-at menetrögzítőztem és meghúztam keményen. Az alátét külső átmérője nagyobb mint a szellőző a váltó felé, én is gondoltam erre...

Szted ez a komplett egység használható? Méretei belül 16mm a külsője 44 elvileg 90-98 között passzol az RMX250 rugóstagba. Kompletten az alumínium test O- gyűrűstől, karmantyústól porvédőstől és szimeringestől + a lezáró zéger. Linkjét átküldtem az előző hozzászólásban.
Nem fog kitolni velem
A lemaradt képek, előbb nem tudom miért nem rakta fel
Örülök, h meglett

Kopott műanyag rögzítése a lemezhez, cserével
Na jó, próbálkozhatsz forrasztópákával megolvasztani, s újra akasztó fület csinálni neki, de rizikós...
Aki meg úgy szedte szét, hogy ott akasztotta ki, az cseszte el, a szétpattintónál kell, de idővel ez is eltörik, viszont ezt gyorskötözővel lehet orvosolni.

Nem értem pontosan, amit írsz (robbantott kép a tuti, azzal magyarázd) de vigyázz az ilyen pluszba berakok dolgokkal, mert ha szétesik és behullik a váltóba a szellőztetőn át, nem lesz őszinte a mosolyod.

A DRZs hátsó teló ötletet felejtsd el, szerintem logikátlan.
Miért gondolod, h egy bontott és eladni kívánt teló jobb állapotú, mint a tied? Illetve kifizeted a pénzt rá, amiből felújítanák a tied.
Az egyezéseket megnézted a robbantott ábrán típusszám alapján?

RMX 250 hátsó teló
suzuki ss-25 ös olajból 290 ml
10 bár
Rugó keménység nincs benne a szervízkönyvben, valahol neten már láttam, de most passz.
Kár volt elszegényíteni, szerintem ezzel nyírtad ki igaz a membrán repedés is valószínű bejátszott.

A membránt az 1értelmű ki kell cserélni, ami letört belőle darab és beszívta, az is okozhatott gyűrű törést.

Tanulság, ha ennyire kell szegényíteni, h ne füstöljön/fogyasszon sokat, ott nem árt megnézni a membránt, meg az előgyújtást is és a többi elektronikát és az öblítést szabályozó rendszert.
RM 250 2003 nál még van két apróság amit érdemes csekkolni, felraktam a szervízkönyv képet.

Nem szabad ennyire elszegényíteni, mert felül, ahol kéne neki a nafta s már nem szól be egyik elektornika hiba se, ott nem kap eleget!

Vegyél 4T-t ha ennyire fontos a fogyasztás

A hülyeség jogát fenntartom, fenntartással olvassátok, inkább elgondolkodtatónak szánom!
Na meglett a ludas köszi még egyszer a segítséget....

Szerencsére nem volt kontakt a dugóval és nem volt nagy gáz a powerral... A kipufogóablaknál a rezot lefogató lemezről elhagytam az egyik 12-es anyát és az zörgött :-).

Minél jobban húztad annál jobban rezgett, és gondolom azért nem ment nagy fordulaton mert a nyomás (és a visszatöltő hullám) elszelelt a henger szájánál!

A rezot azért a biztonság kedvéért levettem, mivel o-gyűrűt is cserélnem kellett, és lekaptam a henger jobb oldaláról a power mozgatót takaró deklit. Ott jött a másik gond... A mozgatórúd be van akasztva egy lemezbe aminek a másik furata a nyelveket mozgató tengelyre van felfogatva egy csavarral. 1részt ki van kopva a lemez azon végén a furat amelyik a nyelveket mozgató tengelyre csatlakozik és oldalra lötyögött, tettem alá egy alátétet, így mér nem mozog oldalra. Másrészt a mozgató rúd hajlított végén egy műanyag elem pattan be a lemez másik oldalába ami ki van kopva ezért könnyen kiugrik a lemezből. Emellé jött még a lemez oldalirányú mozgása ami megkönnyítette a kiesést. Szted milyen módon lehetne a rúd végét rárögzíteni a lemezre?

Az első deklihez nem fértem hozzá a váztól sajna, ahhoz ki kellene csípni a blokkot, pedig ki akartam takarítani a nyelveken meg a mozgatórúdon összegyűlt olajsarat...

Most kapar farol, nyit zár szépen!

Most viszont az idegesít hogy elfolyt a hátsó telómba az olaj, és nem csillapít semmit. Gondolkoztam azon mivel sok DRZ telót látok hirdetve, nem lehet-e jó az RMX-be?

Valószínű karmantyúkat is cserélnem kellene a szimering és porvédők meg O-gyűrűk mellett és erre rájön még a munkadíja a szerelőmnek annyiból lehet vennék egy bontottat...

Pl.: http://www.kepesmotor.hu/motor...

vagy

http://www.kepesmotor.hu/teles...

Találtam egy ilyen komplett egységet kb 10000 Ft mire ideérne:

http://www.ebay.com/itm/331152...

, szted használ6ó?

Neked van szervízkönyved, meg tudod mondani a gyári olajmennyiséget a rugóstagba, a nitrogén nyomását ill. a rugó keménységét Kg/mm-ben (gondolkozok keményebb rugóban)?
Üdv!
RM 125 1984-85 kipuf oldali idom esetleg valakinek van el fekvőben otthon vagy tud esetleg meg köszönöm a segítségét !
Ahejzet az hogy en elege le vittem a folgyasztast,150 es fuvoka es teljesen le engedett tuvel jartam,nagy turakat csinaltunk es nem birtam cuholni 4 liter benzint magammal,en ugy erztem hogy meg mindig igy is sokat kap nagyon fustolt is pedig 5:1 kevereket hasznaltam Motul 800 2t draga olajjal,nah most ezzel nem is volt baj mert mar igy volt vagy 3 hete a fogyasztas csokkentes,deh ell volt mind aket membran lapom repedve az egyiknel jo nagy ress is volt masik meg cask kette volt repedve en arra is gondolok hogy a fele benzint ki nyomta visza es nem volt meg felelo hutese,en nem igazan cibalom a motort csak nagy falakon vagy dombon neki indulasnal es pont igy is alt meg nah ez van tobbet nem tudok mondani:)
Szia!
Szerintem ne kapkodj/rohanj, mert az új dugóval is így járhatsz!

Azt tudod már, h miért ragadt meg? Elment a hűtővíz, vagy mi történt?
Illetve mikor került bele, milyen illesztéssel, stb, végi kell gondolni a kauzalitást!
FONTOS, HOGY TUDD MITŐL RAGADT MEG, amíg ezt nem tudod, bele se tedd az új dugót!

Intóval ki kell mérni, h mennyit kell fúrni minimum.
Megnézni, h ahhoz egyáltalán van-e dugó, s ehhez illesztetni, kérni a fúrást, ha már ott a dugó. Mivel már vasperselyes, ahhoz való illesztéssel, nem tudom mennyi, de tuti 0.05 tól nem kisebb, ennyi vagy több.
Rengeteg helyen tudsz venni bele dugót, bármelyik webáruházban, árak nagyjából hasonlóak szettben, ha olcsóban akarsz, ebay, de az nem lesz itt másnapra.
http://www.m0moto.hu/index.php
Sztem jó áraik vannak,és normálisak.
Szeretnek segitseget kerni nagyon surgosen kedves tarsaim Ma hetvegen meg ragadta motorom,dugo kell surgosen segitsetek hol tudok venni legolcsoban vagy renndelni:(furatni is kell az elozo dugo 66.34 es volt most ki furnak biztos siman 0.5 mm mert ell tort gyuru es bele vagot a henger falaba segitsetek kuldjetek linkeket cegekrol en edig prox.hu rol vasarolltam nhatha ti tudtok olcsobat az is lehet hogy 67 es dugo les csak jo bele kosiz elore mindekinek
Köszi!
Sziasztok!
Eladó RMX 250 érdekelne.
Olyan ami normál állapotban van.
Somogy megye és környékén ha lehet!
motul 7100 10w40
Sziasztok!egy kérdésem lenne hozzátok.Ki milyen olajat használ rmz 450-be.Köszi!
Szerintem 12;48 mert a2008- as biztosan ennyi, de sokan 13;48-al használják. A régebbiek áttétele 13; 48 gyárilag is, mivel a belső áttétel is más.
Sziasztok. Valaki nem tudja, hogy 2009es Suzuki RMZ250nek mekkora a gyári áttétele?