Nem jövök rá ábráról melyik fogaskerékbe csatlakozik a 28c-3a villa, de az tuti, hogy elég szépen be van rágódva...
Nekem mielőtt behányt a váltóm csinált néha olyat, hogy 4-5 között nem lehetett váltani mert mikor kiengedted a kuplungot hajtott egy kicsit az 5ösön aztán visszaugrott 4-be. Nézd meg a képeken milyen az én régim, én vettem 8 ezerért 3 villát meg a két tengelyt Angliából:
Azt szeretném megkérdezni,hogy RM250-nél valamelyikőtök próbálkozót lánckerék áttétel módosításával,esetleg valami tapasztalat tipp ezzel kapcsolatban! Köszi
Mikor megvettem a 2000-es rm 250-et én is aggódtam a hang miatt (Én inkább morgásnak írnám le a hangot, de teljesen egyértelműen a kuplungtól jön). Aztán meghallgattam a youtube-on egy csomó másik rm 250-et (köztük patika állapotúakat) és mindenek ilyen hangja van.
két hónapja mikor felújítottuk a motort minden át lett nézve a szerelő és általam is (a kuplung kosár is) és ami kopott volt az cserélve lett a csapágyakkal egyetemben. Aztán vártam vissza a motort a szerelőtől és már egy napja csúszott ezért felhívtam. Mondta, hogy összerakta és ment vele, nagyon király csak valami morgó hang jön a kuplungtól ezért újra szétszedte hátha valamit rosszul rakott össze, de nem talált semmit ezért megnézette mással is. :-) Mondtam neki hogy ez ilyen.
Nagyon szép a motorod! A problémát a kuplungkosár beverődése okozhatja, rosszabb esetben valaki már visszareszelte és igy nagyobb lett a lamellák játéka a kosárban. Ha kiemel a kuplungod és nincs vele gond, akkor ne foglalkozz vele, mert ezt csak kosár cserével fogod tudni kiküszöbölni, ami vagy 60-70e ft ujonnan. A biztonság kedvéért vedd le a kuplung deknit és nézz rá a kosárra. Ott már látni fogod, hogy mennyire van beverődve vagy reszelték e már vissza.
Sziasztok!Van egy RM250-em,ha behúzom a kuplungot csendes a motorja,ha meg ráengedem zörög zakatol a kuplungja.Esetleg ha valakinek volna ezzel kapcsolatban tapasztalata,véleménye kérem írja meg.Köszi!
Így már értem miért ragadt meg anno a hidegben... Eleve többet kellett volna kapni a hideg miatt és ez ott plusz levegőt szívott! Pedig a 60 alapjárati az tényleg nagyobb, mint az alap a gyári asszem 52. Most ha megint mínuszok lesznek pont jó lesz a 60 de szerezz be egy 55-öt tavaszra meg egy 52-t nyárra!
Mindig csalódik az ember,de nem mindegy hogy milyen irányban ! Sajna belső gumim nincs, De nem felejtek S ha tudom akkor 1 x viszonzom a szívességed. Üdv zsolt azért írd a méretett 19 , 21 ?megkérdezem a gumist
Ja és rugó nincs kettő sajna, nem kaptam csak a csavart pluszban, két alapjáratit meg két főfúvókát, meg egy alapjárati csavart, de azt PJ-nél a szivatóval kell állítani, ezt mostanában ki is veséztétek...
Az első képen a teljes hossz (31,8mm) a második csak a feje az 7,5mm.
Mivel csak millimétert mér a tolómérőm az értékek annyira is pontosak sajna...
Nem kérek érte pénzt, nekem feleslegben van, én viszont szöges gumihoz keresnék lukas vagy szelepszakadt belsőt a kapupántcsavar-fejek meg a felfújt belső közé !
Ha szted jó lesz pénteken elsőbbségivel feladom a címedet megkaptam!
Üdv mindenkinek!
Tudom nem ide illik de nem tud valaki eladó Mz etz vagy Ts 125öt?
Nem kell szépnek lennie de induljon be és mennyen...
Szívesen megvenném...
Köszönöm szépen és kellemes ünnepeket mindenkinek!
Hi koma! Nekem van egy felesleges levego csavarom rugoval, a nyaron vett pwk karbimhoz kaptam a dobozban tartaleknak, ha adsz 1 postai cimet kuldom vagy talizzunk vhol, nem lakunk olyan messze 1mastol... Emleke szerint a pj-be
pwk-ba is jo...
Nem jövök rá ábráról melyik fogaskerékbe csatlakozik a 28c-3a villa, de az tuti, hogy elég szépen be van rágódva...
Nekem mielőtt behányt a váltóm csinált néha olyat, hogy 4-5 között nem lehetett váltani mert mikor kiengedted a kuplungot hajtott egy kicsit az 5ösön aztán visszaugrott 4-be. Nézd meg a képeken milyen az én régim, én vettem 8 ezerért 3 villát meg a két tengelyt Angliából: