Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aszt hiszem ez az eredeti
szia meg csináltam de semmi ,de megtaláltam a problémát barbár munka nem hozzá értés ,de ügyes vagyok s rá leltem
köszi az infót
AZT A Barbár kúrva eget bele a kézébe meg a fejébe verni neki amelyik ezt művelte ! Meg találtam a hiba okát az RM-nél. A levegő csavar nem bele való nem fedi el a kereszt metszetett vagyis el sem ér a kereszt furatig ,ha esetleg valaki tudja hol lehet beszerezni egy gyári levegő csavart az irjon 125-ös rm-é nem jó.
Üdv! Ma első hátsó féket légtelenitettem, meg olajatcseréltem első jól fog, hátsó is király, de amikor hirtelen benyomom a hátsó féket akkor kattan valami, mi lehet az? Elöre is köszönöm a segitséget
motortipus: Suzuki Rm 125
És Kellemes ünnepeket mindenkinek elöre is!
Ha egy motor melegen szívatóval szépen jár, akkor az kevés benzint kap, mert melegen fuldokolni kellene neki. Az a kérdés miért kap keveset, azért mert kicsi a fúvóka, de ha eddig jó volt az nem lehet, inkább a fals levegő szívása valahol. A motort beindítod, bemelegíted, és hidegindító sprével /ezzel indítják a rossz diesel motort/ befújod sorban a gyanús helyeket, és ahol a motor felpörög ott a fals levegő beszívás.
Szia. Valami hasonló ami nálam is jelentkezik, de szép alapjárat mellert, az üzem nem jó. Tehát, nézz utána a gyári karbi beállításnak pl szerviz könyvben, vagy a karbi honlapján, ( sok ilyen van itt már linkelve). Mindenféleképpen tarts 1,5 ki-levegő csavart, vagy kevesebbet, a tűn meg középre a klipszet. Itt működnie kell. Innen indulj, és előbb menj vele, hogy mit produkál, mégis csak tél van. Az enyém most bolond nagyon, viszont alapjáratot nyár óta nem láttam...akkor meg ketyeg a verda, de torpan, nem megy...
Én is most szeretném felujjítani, és én is abba bízok javul a mostani helyzetem, ami neked sajnos nem jött össze.... Ugye én foghatom a szimeringre, dugóra...
Üdv...
Sajnos karbiban nem tudok segiteni! Fals levegőt nézd át! Gyujtás oldali szimering!
De a felújítás előtt is meg volt ez a probléma s ezért lett felújítva így teljesen karbira gyanakszom Adj egy jó fej csávót aki adna kölcsön karbit csak kipróbálásra s cserébe elviszem egy karikára a 900-as gépemmel
de ha elveszem a szívatót s tekerek neki alapjáratot akkor az nem stabil nak mondható kapkodós az alapjárat
teljesen felujított a blokk ,
Igen le kellene állnia. Valami el van dugulva ezért kevesel a motor és a szivatóval pótolod a kieső benzin mennyiséget!
Jah bocs, akkor olyan mint a cr-é! 60-as alapjárati fúvókát sokallom egy kicsit. Szivató nélkül nem pörög fel véletlenül, mert akkor főtengely szimering a ludas. Vagy a másik dolog, hogy egyszrüen el van dugulva a fúvókád vagy valamelyik járat a karburátoron! Másra nem tudok gondolni és más nem is igen szokott ilyen tüneteket produkálni!
Probléma vagy nem ? a szívatót ráhúzom akkor ketyeg szépen alapjáraton üzem melegen. Hol ott szívatóval le kellene állnia üzem meleg motornál nem ?,
Szia ezen gyárilag nincs a szívatoval állitom az alapjáratot ahogy tekerem ki fele vagy befele nem az a gond
Alapjárati csavar kellene, mivel az tartja subert és anélkül nem is fog lenni alapjáratod normális. Tegyél csavart és levegőt pdig másfél-két fordulatra lődd be!
Sziasztok segítséget kérnék 180-as főfúvóka 60-as alapjárati fúvóka hideg motornál a szívatót ráhúzom s elindul s a motor nem áll le ha bemelegszik sőt ha kerülők vele s a szívatót ráhúzom akkor ketyeg szépen alapjáraton üzem melegen. Szívató nélkül nincs alapjárat. Új csapágyak s szimeringek fúrott henger új dugattyú. Alapjárati csavar nincs levegő csavar negyed fordulatra van kitekerve subertűn a pillangó legalól van,levegő szivacs tisztítva karbi kitakarítva.
ja jó csak kicsit félre értettelek én azthittem h csak a generálra költöttél 250et,és az kicsit sok lett volna..
GYÁRI SCOTT KABÁT 10 000 ÉRT és endúró naci 5000 ért hamar eladó a kabát ára kb 150 euro volt tavaly ...30 605 6883
A berugokar kimaradt. Arra 8 ezer ment el.
Néhol az összeadásban hiba van, mert bizonyos tételek csak az írás végén jutottak eszembe, de a lényeg látszik: drága hobbi ez.
Jogos a kérdés, én is többször összeadtam fejben. fontos, hogy mindig jó minőségű cuccokat veszek hozzá kezdve a motul 800-as olajtól, a legdrágább hajtókarig.

Tehát az elmúlt egy év:

Mikor vettem kellett rá egy hátsó gumi 4000, kézvédő 11 000 (a motor emelőt nem számolom, de az is 11 000 volt)

Aztán kellet rá láncszett: 30 000, első fékbetét 5000 (nem mindennek emlékszem az ára, de 5000 biztos volt).

Ez eddig 50 000

A nagy blokk felújítás:
dugó 36 000, hajtókar 36 000, kuplunglamellák 22 0000, csapágyak+simeringek 30 000, tömítés szett 11 000, plusz néhány apróság (pl láncvezetők) 15 000, Hónolás és főtengely felújítás 8 000. (Az üzemanyag költséget nem számolom, pedig legalább 150 kilométert elautókáztam a különböző dolgok miatt összesen). Plusz a szerelő srác díjja 20 000 Ez összesen 178 000

Eddig tartunk 228 000.

Jött egy himbafelújítás 21 000, légszűrő 3 000. Első kerék csapágyak: 5 000.

Azt hiszem már túl is vagyunk rajta, pedig nem írtam egy gyertyát sem, vagy váltóolajat holott azokra is elment legalább 20 ezer. Az üzemanyagot sem vettem számba, valamint az apró dolgokat mint kormánymagasító (190 centi vagyok így nem úri huncutság) és jó pár csavar. Aztán vannak még az idomok ... stb...

Abbahagyom mert szerintem ez benzin nélkül is van vagy 300 ezer. :-)
Mire költöttél 250et?Az egy kicsit sok még ha nikasilozással is számolunk akor is...
Nem kötekedni akarok,csak kiváncsi vagyok mi került 250 be rajta
Nálam az yz-125-nél volt egy lyuk fél gáz környékén, alatta, fölötte minden rendben volt. A síbert tű lejjebb eresztése segített, mert abban a tartományban sokat kapott.
Sziasztok van 2 havernak 125-ös rm je mind a 2 bedadog ha huzza a gázt fél gáz alatt vagy elváltáskor mi lehet a baja az én 250-esem nem csinálja hála istennek tudtok valamit ebben segíteni mire figyeljenek oda köszi