Szia a gyertya kép világos szürke, de ma kicseréltem az alapjárati fúvókát a régire amivel megvettem a motort arra is 50-es méret van írva de fel van bövítve
vagy 65-ös re de így már szívatóval ha bemelegszik akkor le áll.
Szia apró darabokra nem szettem szét csak fúvóka takarítás volt s annak a helye. Olyan gond nem lehet hogy hüvelyes a henger s már utolsó méretű dugattyút kapott s ezáltal kevés neki az 50-es méretű alapjárati fúvóka ?
Karburátorod ki van tisztitva? Nem lehet hogy ott van a gond, keveset kap az eltömődés miatt. Meleg motor nem jár szivatóval, hanem ha minden ok, akkor pont hogy szivatóval kellene leállnia és nem is ugy forog, mert nagyon sokall! Gyertyát is köpheti. Szivató csak hideginditásra való!
Én talàltam a gl szem helyett csapàgyat. Igaz 2öt kell egymàs mellé tenni és a hézagolobol leköszörülni 1 mmert. (RMX 250 97 estelo felsőrészébe tuti jo)
Sziasztok! Van egy RMX 50-esem... Láncot szeretnék majd cserélni rajta illetve gumikat. Egyrészt az lenne a kérdésem ,hogy tudja e valaki hol tudnák lánchoz hozzájutni, illetve a gumi méretekkel lenne problémám mert nem tudom. (2005 évjárat)
Szia igen elírtam, s a fúróst nem okolom jó komám ő hozta össze megint igaz 80 km volt oda vissza de szaki csinálta. ma elindítottam s melegitettem kb 10 percig szivatoval nyomtam ,s azt vettem észre,hogy szívatóval melegen nem állt meg ez miért van ,?
0,6mm az sok! Illesztés 0,02-0,06 szokott lenni normális esetben! Intó nélkül soha nem fogod tudni kimérni rendesen! Mi az hogy csiszolni kellett a dugóból? Ezt nem értem! Max polirozni lehet 400-as vizes polirral finoman, tetjét. Hengerrel mi a helyzet? Valószinű a rossz illesztés okozta a galibát! Nicasilnál szokták passzoabbra illeszteni ott ugye a tulméretek is századokban van! Perselyes hengernél már nagyobb illesztést szoktak alkalmazni, éppen a ragadás elkerülése végett! Perselyes hengernél egyébként sem szoktak rögtön motorozni vele. A nicasil más, ott nem nagyon van bejáratás. Két-három gázfröccs "oszt" hadd szóljon!
Biztosan elírtad, 0,6mm az nagyon sok, 0,06 mm az még jó lehet. A2t motorok a kevés üzem anyagtól, a rossz hűtéstől a szoros illesztéstől ragadhatnak meg. A megindítás után kissé be melegítjük az után kíméletesen motorozunk. Motort álló helyzetben nem járatunk, mert nem lesz meg a megfelelő hűtés. Tehát megyünk egy keveset majd megáll, lehűl, indul , kicsit többet megy , megint lehűl ,és így nem fog megszorulni, és nem kell okolni a hengerfúróst. A kissé szorosra fúrt, jól bejáratott motor lesz a legjobb. Sokan azt gondolják, hogy a perselyes motort lazábbra kell fúrni, pedig az kopik, ugyan a hűtése rosszabb.
Amúgy nem igwnyli a zsirzoszemet, mert felújított alapotban nagyon frankon zárt a dolog. Ess ha nincs osszerohadva max 1,5 óra a komplett szét és össze szerelés.
Jól értem, hogy az ábrán a 9-es átütőcsavar volt belerohadva a 8-as perselybe? Azt meg hogy a picsába tudtátok kivágni onnan?
Én helyedben fúratnék a himbába 3 db 45 fokos zsírzószemet a háromszög elembe ahol a tűrgörgők vannak és biztos nem jársz így megint. Vagy 3 havonta szétszed-zsíroz-összerak.
Nekem nincs berohadva, csak az tűgörgőben a kosár van szétesve ugyanúgy a blokk felé eső csapágynál mint neked. Zsírozom sűrűn amíg nincs pénzem a szettre (a zsírban megállnak a tűk, és nincs helyük kiesni a tengelytől), csak az a baj a porvédő kupakok is kivannak, hamar kidolgozza a zsírt magából. Mivel a tengelyek is kaptak már és csapágyat sem találok magában 21*27*20ast, én is a teljes szettet fogom venni, de én tuti furatok bele 6-os menetet a zsírzószemeknek...
Sajnos magyarországon elég kevés a jó gépműhely! Omegamotor-t bátran merem ajánlani, postzással is dolgoznak és a cuccot is beszerzik hozzá ha kell és választhatsz is a külömböző márkák közül!
Óriás szívás volt sajnos. A blokk felé eső felfogatás átmenő csavarja összenőtt a tengellyel amin átfut. Mivel a váztól egyenesen nem lehetett ütni, oldalról meg akkorát nem lehet ráverni amit kéne így ki kellett vágni. Nagyjából 3 óra volt mire szétjött pedig ketten csináltuk. Utána néztük hogy szinte egy anyag volt már a kettő. Látszott hogy míg a többi részét már újították fel, ezt még nem szedték szét, gondolom azért mert már akkor sem jött szét.
Most rendelnem kell egy belevaló csavart, mert ideiglenesen van csak benn ami (kisebb az átmérője) a mai motorozáshoz.
Amúgy ha ez nincs nagyjából egy másfél órás munka, amiben már benne van hogy a tűgörgőkkel is kell egy kicsit foglalkozni hogy kijöjjenek.
Nézz gyertyaképet az sokat elárul! Ezekkel a beállitásokkal nem kap keveset az biztos! Olajat 1:33-ba az első tankot, ha az is jó akkor vagy kapkodtál és nem járattad, melegitetted meg rendesen vagy illesztési gondok lesznek, szerintem az utóbbi lesz a gond. Passzosra lett fúrva. Én frissen összerakott motort ugy szoktam, hogy 2-3 alkalommal csak 10 percet járatom, hogy megmelegedjen aztán leállitom megvárom hogy visszahüljön aztán ujra megmelegitem, apró gázadásokkal. Csak ha ez megvan akkor megyek vele egy rövidebb kört részterhelésen. Ha passzos az illesztés az meg is fog ragadni. Vedd le a hengert és nézd meg a ragadásnyom látszani fog! Nicasil vagy vashüvelyes a gép?
Sziasztok új dugattyú és fúrót henger összerakva 10 perc melegítés után egy pici karika az udvarban aztán ki az útra 1,2,3,4,5 fél gáz s megragaddddddd t !+3 fokban.ez minek az oka lehet hirtelen lehűlt a hűtő víz vagy kevés üzem anyag ? subertün legalól van a pille, levegő csavar kopig betekerve alapjárati fúvóka 50 es a fő fúvóka 176 os,honnét tudom meg ,hogyha keveset kap még így is ?
vagy 65-ös re de így már szívatóval ha bemelegszik akkor le áll.
Köszi szépen megvan a váltó
szombaton átvette a keresztanyi
Pont ezért tartott 3 órát csak a kiszedese.
Amúgy nem igwnyli a zsirzoszemet, mert felújított alapotban nagyon frankon zárt a dolog. Ess ha nincs osszerohadva max 1,5 óra a komplett szét és össze szerelés.
Én helyedben fúratnék a himbába 3 db 45 fokos zsírzószemet a háromszög elembe ahol a tűrgörgők vannak és biztos nem jársz így megint. Vagy 3 havonta szétszed-zsíroz-összerak.
Nekem nincs berohadva, csak az tűgörgőben a kosár van szétesve ugyanúgy a blokk felé eső csapágynál mint neked. Zsírozom sűrűn amíg nincs pénzem a szettre (a zsírban megállnak a tűk, és nincs helyük kiesni a tengelytől), csak az a baj a porvédő kupakok is kivannak, hamar kidolgozza a zsírt magából. Mivel a tengelyek is kaptak már és csapágyat sem találok magában 21*27*20ast, én is a teljes szettet fogom venni, de én tuti furatok bele 6-os menetet a zsírzószemeknek...
Óriás szívás volt sajnos. A blokk felé eső felfogatás átmenő csavarja összenőtt a tengellyel amin átfut. Mivel a váztól egyenesen nem lehetett ütni, oldalról meg akkorát nem lehet ráverni amit kéne így ki kellett vágni. Nagyjából 3 óra volt mire szétjött pedig ketten csináltuk. Utána néztük hogy szinte egy anyag volt már a kettő. Látszott hogy míg a többi részét már újították fel, ezt még nem szedték szét, gondolom azért mert már akkor sem jött szét.
Most rendelnem kell egy belevaló csavart, mert ideiglenesen van csak benn ami (kisebb az átmérője) a mai motorozáshoz.
Amúgy ha ez nincs nagyjából egy másfél órás munka, amiben már benne van hogy a tűgörgőkkel is kell egy kicsit foglalkozni hogy kijöjjenek.
Köszi várja már keresztanyám ezek a nők ha nem lennének .....