Én ezt a 27 es alkatrészt basztattam egy kicsit mert nemtudstam hogyan kell állnia,és azóta cseszekszik,eddíg tökéletes volt a váltóm,aztmondod alap helyzetben érintekeznie kell a fém lemezkével középen?
Ha nem is vagy fórumfan tudtad, hogy beszéltük találkozunk én meg nem tudtam a számod, eddig... Mivel most pálfy kollegának kiírtad. Csak a postacímed volt meg és ide tudtam még írni...
Nem bánom amúgy vasárnap a motorozás is lefújtam, szombatról vas-ra hajnalban 2-re értem haza melóból, még a buzi yardok is megbüntettek, mert nincs tükröm....
Most már megvan a számod akkor hívlak és megbeszéljük mi legyen a sarammal!
Eleve más a 25, mert ott többet használod a felső tartományt.
De ez a hűtővíz melegedés azért meleg, nem használom én úgy a motort közel se mint 1 versenyző, akinek van pénze, vagy a csapatnak, 40 óránként dugót cserélni. Az enyém biztos bent lesz vagy 200at...
Vagyis a 710 bajos lehet? Repsollal 1 x megállt nekem, mikor eltört a kuplung kar, és döcögtem, ott be-zabálás volt, és tüsszentett....aztán utolsó pillanatban pöccent vissza. Valaki itt is mondta, vagy máshol olvastam, hogy verseny gazdák szinte annyit járatnak még átmelegszik a víz. Lehet én bevállalom a rövídített verziót és kiderítjük mi újság...
Nekem nem volt gyertya bajom, 1szer nem köpte be mióta össze lett rakva. Ha power 1 racinget használnék vagy valami Motul 800 minőségűt, akkor lehet bajom lett volna. Nem veszek olyan olajat aminek nagyon magas a lobbanáspontja, mivel ritkán viszem 8000 fölé a fordulatot, minek, mikor 6500 nál van a nyomatékcsúcs. 4000-7000 között a leghasználhatóbb. Mivel városban is járok vele, nem mindig van hely állatkodni, meg az ilyen nyálkás út nem annyira bütyök és meglódulásbarát.
Agip Moto 2T-vel jártam most meg Repsol Offroad 2T az se köpi kis fordulaton se, de a Silkolene Comp2 is jó volt tavaly.
Lehet sokáig járattam be, de inkább tovább mint kevesebbet
Hát mindig bonyolult ez még...ha 200km mennék félgáz alatt, valószínűleg 10 km-enként gyertya takarítás. Az 500 ról nem beszélve. Főleg hogy olajosabb is? Hát nem tudom..
Az komoly neked már a +2.00 mm-es méret a következő? Last action hero...
De látom jóféle Vertexet vettél bele két gyűrűst, mennyibe fájt 35ezer?
Nekem úgy mondta nyáron a szerelőm 200 km (4ó) félgáz alatt, utána 500 km (10üó) 7500-as fordulat alatt és 1:30-cal keverve a z olajat. Nekem 176 óránál járt az órám mikor kapta a generált 190 után álltam vissza az 1:40-re...
Most nézem neked valamilyen újabb Suzuki a motoré a hátsó sárvédőd az miről van RMZ-ről?
Hát te is jól belerongyoltál ebbe a váltómechanika kérdésbe.
Nekem mikor nyáron megragadt 2-ben és nem mozdult,az volt a baja, hogy ez a 27-es alkatrész el volt kopva a fogai kihegyesedve ezért nem tudta rendesen megforgatni a kukactengely végén a fogaskereket. Azt a szerelőm kiköszörülte és jó volt. Én akkor próbáltam kb 3 pozícióban, kijebbhúztam a váltókartengelyt, forgattam rajta, és úgy toltam vissza, hogy más fogak találkozzanak először de nem lett jobb. Az alaphelyzet az amikor középen találkozik a 27es lemezke és a fogaskerék.
Nekem miután ezt megcsinálták leugrott a zéger a váltóban a meghajtótengely végén és szétmásztak a fogaskerekek, akkor nem volt csak 4 meg 5, tehát ettól is lehet, hogy nem vált át, vagy attól hogy egy hézagoló eltört és nem ott találkozik két fogaskerék aminek kellene, lehet körömlekerekedés vagy törés, de lehet léptetővilla törés is, vagy berágódás az is okozhat ilyet vagy kukactengely sérülés ezt nem lehet tudni.
Szerintem nézess rá egy szerelővel ez nem olyan dolog amit neten keresztül meg lehet oldani, de ha előttem lenne is kevés lennék hozzá. Jobb esetben az a lemezke (27) meg a fogaskerék amivel találkozik lesz a ludas, ha nem akkor ebből kettéborítás lesz mint nekem, mikor másodjára kellett az évben...
Nem bánom amúgy vasárnap a motorozás is lefújtam, szombatról vas-ra hajnalban 2-re értem haza melóból, még a buzi yardok is megbüntettek, mert nincs tükröm....
Most már megvan a számod akkor hívlak és megbeszéljük mi legyen a sarammal!
De ez a hűtővíz melegedés azért meleg, nem használom én úgy a motort közel se mint 1 versenyző, akinek van pénze, vagy a csapatnak, 40 óránként dugót cserélni. Az enyém biztos bent lesz vagy 200at...
Agip Moto 2T-vel jártam most meg Repsol Offroad 2T az se köpi kis fordulaton se, de a Silkolene Comp2 is jó volt tavaly.
Lehet sokáig járattam be, de inkább tovább mint kevesebbet
De látom jóféle Vertexet vettél bele két gyűrűst, mennyibe fájt 35ezer?
Nekem úgy mondta nyáron a szerelőm 200 km (4ó) félgáz alatt, utána 500 km (10üó) 7500-as fordulat alatt és 1:30-cal keverve a z olajat. Nekem 176 óránál járt az órám mikor kapta a generált 190 után álltam vissza az 1:40-re...
Most nézem neked valamilyen újabb Suzuki a motoré a hátsó sárvédőd az miről van RMZ-ről?
Hát te is jól belerongyoltál ebbe a váltómechanika kérdésbe.
Nekem mikor nyáron megragadt 2-ben és nem mozdult,az volt a baja, hogy ez a 27-es alkatrész el volt kopva a fogai kihegyesedve ezért nem tudta rendesen megforgatni a kukactengely végén a fogaskereket. Azt a szerelőm kiköszörülte és jó volt. Én akkor próbáltam kb 3 pozícióban, kijebbhúztam a váltókartengelyt, forgattam rajta, és úgy toltam vissza, hogy más fogak találkozzanak először de nem lett jobb. Az alaphelyzet az amikor középen találkozik a 27es lemezke és a fogaskerék.
Nekem miután ezt megcsinálták leugrott a zéger a váltóban a meghajtótengely végén és szétmásztak a fogaskerekek, akkor nem volt csak 4 meg 5, tehát ettól is lehet, hogy nem vált át, vagy attól hogy egy hézagoló eltört és nem ott találkozik két fogaskerék aminek kellene, lehet körömlekerekedés vagy törés, de lehet léptetővilla törés is, vagy berágódás az is okozhat ilyet vagy kukactengely sérülés ezt nem lehet tudni.
Szerintem nézess rá egy szerelővel ez nem olyan dolog amit neten keresztül meg lehet oldani, de ha előttem lenne is kevés lennék hozzá. Jobb esetben az a lemezke (27) meg a fogaskerék amivel találkozik lesz a ludas, ha nem akkor ebből kettéborítás lesz mint nekem, mikor másodjára kellett az évben...