Bàr én nem értek az rmx-ekhez, de az tuti hogy ha nincs ablakos szintjelző, akkor kontroll csavar van a blokkfél csavarjai között. Viszont többen voksolnak a pontos kimérés mellett is. Dew itt a szaki, biztos linkeli képet amin látszik némi hasznosabb infó. Rajtam kívül...
szeretnék érdeklődni hogy a 250-es rmx-en (96) hogyan kell kuplung olajat cserélni,avagy ha döntögetős mert lkeengedő és szintjelzésel nem látták el,akkor mennyi olaj kell neki?
előre is köszi a válaszokat!
Az jól meg volt variálva...
A 10x24x7-es szimering kívül nem a vizet zárja el? Annak a rugóira gondolsz, hogy kipurcan? Ha van ott egy másik 24x7 es sűllyesztés, berakhatsz oda egy másik ugyan ilyen szimeringet is fordítva, s akkor el lesz zárva. De nem megy tönkre a rugó, a szimeringen, a gyári, amit linkeltél, azon is van a másik oldalon is rugó.
Egyébként a nagy átmérője annak amit linkeltél 24mm, belső lyuk 12mm, a nagy 6 mm magas, az egész 10mm magas,
A belső 12mm miatt neked tuti nem lesz jó.
Szia Dew és Rmx márkatársak!
Segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy hol lehet RMX250S 92 (Az S nem évet jelöl hanem valami megkülönbözető jelzés) évjárathoz robbantott ábrákat találni? A megazip.ru és a http://www.bike-parts-suz.com nem jött be, bár az utóbbin 3 féle 1992-es RMX létezik (E1,E28,E3) de ezek közül egyiknek sem egyezik a kuplung fedele az enyémmel, az enyémen más a vízpumpa és van olajpumpa. Egy kicsit nagyon szívok a vízpumpa tömítéssel ami azt hittem már hónapok óta megoldott kérdés. Dew te biztos emlékszel nyaggattalak anno, hogy nem tudom kiszedni a vízpumpa tengelyét. A szerelőmnek persze sikerült de egyáltalán nem úgy nézett ki a dolog mint ahogy a robbantott ábrák alapján vártam volna. A megazipes 1992 es RMX250 alkatrész számaival elmagyarázva: az ábrán 33-al jelölt érdekes alakú szimering helyett egy lépcsős alumínimum lemez volt benne, utána nem volt zéger csak a deklin a lyuk utána egy 10*20*4,8as szimering azután belül egy tömbszelence szerű valami aminek a kifelé néző oldalán volt egy perem ami felfeküdt a szimeringre. A tömbszelencében volt egy rugó a a belső vége pedig perem nélkül ért véget. És még nincs vége a 37 jelű két 10*22 csapágy helyett egy dupla olyan magas csapágy volt benne (ráadásul zárt) ami össze volt rohadva a vízpumpa tengellyel. Utána már belülről volt egy zéger, utána a stift, a vízpumpa meghajtó kerék (műanyag) és annak a tetején még egy zéger. A szerelőm ezt úgy oldotta meg hogy a dupla magas csapágy helyett rakott bele két 10*22*6 csapágyat, a belülről egy 10*20*5 szimeringet, a tömbszelencét kihagyta, a deklin kívül pedig ahol az alumínium lemez volt betett egy 10*24*7 szimeringet. Ez a megfejtés kb 15-20 órát bírt és megint elkezdett csöpögni kifelé az olaj. Az a gond hogy kívülről nincs megoldva a víz kizárása és a szimeringek rugói elrohadnak. Találtam egy Suzuki autókereskedésben 17461-28C10 jelű szimeringet amit a megazip is hoz de nem tudom az jó lesz-e nekem kívülre a lapát alá. Ott nekem egy 32 milli széles süllyesztés van 4mm mélyen alatta egy 24mm széles süllyesztés 7 mm mélyen. Szerintetek jó lesz a fent jelzett cikkszámú szimering ami így néz ki: http://www.ebay.com/itm/NOS-SU...
Hétfőre jönne meg Németországból 1543Ft+ÁFA áron amúgy.
Hát igen,de erről ellehet mondani,hogy frissen felujított blokk és szétesik.Szép új wössner dugó is szépen nézhet ki.Mind1 ma bevittem a motor és aztmondták vmi "garanciális" árat megbeszélünk rá.
Hát akkor fáradt lehetett a power. Nem mai paripa. Ha kiderül hogy anyaghiba, senki nem fog garit vállalni, csak becsületből egy átlag eladó. De az is szinte elképzelhetetlen, mint tudjuk minden krossz, nem dohányzó nyugdijas ügyvéd hölgy tulajtól, teljesen felujjitva... Viccet félretéve, azért járj utána. Mert inkább összeszerelési hiba, mint a Tied...
Bocsi hülyén fogalmaztam nem újak csak nekem újak.Hengert másikat kapott frissen fúrva,hfej az tényleg új.power meg a hengerrel 1ütt volt.
De akkor is súlyoz pénzeket fizettem még így is érte és nem én raktam össze plussz a bolttól vettem a cuccost ahol össze is rakták.
Hát sírni tudtam volna mondom végre összegyűlt a pénzem fel tudom ujíttatni a motort szezonra készen és egész nyáron otthon ülhetek,mert pénzem nem mostanában lesz újra helyrehozatni,ha nem csinálják meg garanciába.
Hát 2 tank se fogyott még ki belőle olyan friss az egész.Múlt hétvégén tudtam kimotorozni belőle 1 3/4-ed tankot.Különben kb 2 tank ment ki belőle azóta amióta elkészült.
Nem szorult semmi rossz hangja sem volt aztán házunk előtt kb 300méterrel elkezdett csattogni azóta nem ism entem vele és most levettem a kipufogót azt ott mozgattam meg a powert.
Hisztizz bátran! Valami gyanús tényleg. Főleg hogy annyira nem is sok a "mindenre" a 160. Csak ha fele érintetlen marad.... Szomorú. Remélem lesz megoldás, én tuti felrobbannék...
Az faxa:S
Nincs két hete,hogy a komplett blokkot felujíttattam 160ezerért.Új henger,power,hfej,dugó,csapágyak kuplung minden.:S)Garanciában nem csinálják meg a boltban nagy hisztit csapok.
Kezdjünk mindent elölről nagyon örülök.
Szia!
Részvétem.
1. Henger le.
2. Dugó nagy eséllyel kuka.
3. Ha szerencséd van a hengernek nem lett baja.
4. Powert hengerből kivesz. Valószínű eltört, azaz szerválhatsz bele másikat, esetleg javíttatni.
sziasztok
Segítséget szeretnék kérni suzuki rm 250-ben vmi elkezdett csattogni és levettem a kipufogót az a power egyik nyelve hogy is mondjam leesett.Egyik szépen fennt van a helyén a másik meg lóg lefele úgy,hogy beleér a dugóba.Ez normális?Olvastam,hogy elég sok suzukinál ez vmi gyári probléma.
95'-ös a henger
Neeeem....csak vicceltem. De az a ktm 4 sebességes változata, 90 kürűl meg vége van, előtte meg már azért üldöznie kell. Csak próbáltam megvédeni csöpp kis 25-öst.
Helló!
Köszi dew és ewox! Endúrózni szeretnék...és üzemórás semmiképp nem kell....viszont mellé nyúlni sem szeretnék, hogy 1 év alatt "kinövöm"! A különoljazás és az elektronikus pówer kicsit aggasztó! A crm-ben sem tetszett a power, hogy fokozatosan nyit! :(
Üdv, Peti
Még régebben beszéltem itt RMX hátsó sárvédő cserével kapcsolatban egy két emberrel, és megígértem ha készen lesz a motor töltök fel képeket...