Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Meg tudná valaki mondani hogy hol, és mennyiért lehetne venni,összes műanyag elemet, 1996-os suzuki rm 125-re?
Sziasztok! Van egy új ufo rajtszám tábla eladó ha érdekel valakit! A következő motorokhoz jó: RMZ450 2005-2007ig, RMZ250 2007-2009ig
RM125-250 2001-2009ig. Ár:4000ft Tel:0620/2424-161
Budaörsön, Universalmotor, kb 8000 ft volt.
Üdv Mindenkinek!
Eladó 17-es superkerék,bármibe be tehető!
Első:3.50c
Hátsó:4.25c
55000ft
20 376 46 36
Megtörtént
Válaszoltam, majd csekkold ha ráérsz, hali
Megkaptam, válaszolok, peace
Írtam emailt a szimeringek kapcsán, ha még eladó, érdekel.
Hol vetted és mennyi volt? Gerecsemotornál meg máshol is láttam kb 10600 Ft, azt egy kicsit sokallom érte, itt Debrecenbe a Parillánál az újabb 6000 Ft (96-00).
Köszi szépen! Egyenlőre úgy néz ki megmarad :)
Ufo '94-95 elvileg azt hiszem hogy 2944-es a gyáriszáma, de abban már nem vagyok biztos.
Elérhetőségem gergo.nagy.sky@gmail.com vagy húsz-háromhuszonhat-nullahétötvenhat
Téves vétel miatt eladó két db gyári Suzuki vízpumpa szimering.

Cikkszáma 17461-03B00 a régi gyári cikkszáma 17461-28C10 (valamiért újították a cikkszámot de a kettő ua.) nekem pl az utóbbit hozta a katalógus (92 RMX250) . A gond csak az, hogy SJ vázszámú RMX be nem jó csak PJ-sbe az enyém pedig az előbbi.

Az alábbi típusokba jó:
» Suzuki RM125 (L) 1990
» Suzuki RM125 (M) 1991
» Suzuki RM125 (N) 1992
» Suzuki RM125 (P) 1993
» Suzuki RM125 (R) 1994
» Suzuki RM125 (S) 1995
» Suzuki RM125 (T) 1996
» Suzuki RM125 (V) 1997
» Suzuki RM125 (W) 1998
» Suzuki RM125 (X) 1999
» Suzuki RM125 (Y) 2000
» Suzuki RM250 (L) 1990
» Suzuki RM250 (M) 1991
» Suzuki RM250 (N) 1992
» Suzuki RM250 (P) 1993
» Suzuki RM250 (R) 1994
» Suzuki RM250 (S) 1995
» Suzuki RM250 (T) 1996
» Suzuki RM250 (V) 1997
» Suzuki RM250 (W) 1998
» Suzuki RM250 (X) 1999
» Suzuki RM250 (Y) 2000
» Suzuki RM80 (K) 1989
» Suzuki RM80 (K1) 2001
» Suzuki RM80 (L) 1990
» Suzuki RM80 (M) 1991
» Suzuki RM80 (N) 1992
» Suzuki RM80 (P) 1993
» Suzuki RM80 (R) 1994
» Suzuki RM80 (S) 1995
» Suzuki RM80 (T) 1996
» Suzuki RM80 (V) 1997
» Suzuki RM80 (W) 1998
» Suzuki RM80 (X) 1999
» Suzuki RM80 (Y) 2000
» Suzuki RMX250 (L) 1990
» Suzuki RMX250 (M) 1991
» Suzuki RMX250 (N) 1992
» Suzuki RMX250 (P) 1993
» Suzuki RMX250 (R) 1994
» Suzuki RMX250 (S) 1995
» Suzuki RMX250 (T) 1996
» Suzuki RMX250 (V) 1997
» Suzuki RMX250 (W) 1998.

Méretei a mellékelt képeken látható melyet kedves Dew kolléga mért le. Én is mértem és teljesen ugyanaz mint a képen látható. Az egyik mérés miatt bontott, de motorban sohasem volt mivel nekem 10mm-es a vízpumpa tengelyem.

Bolti ára 1548+ÁFA tehát 1956 Ft. A két darab 3 db Mátyás királyért vihető, Debrecenben személyes átvétellel vagy postázom is.
De igen de az nekem befelé volt fordítva uh azért mászott be alá a víz. Kívül 32mm a szélesség és ott csak 4mm a magasság a belső 24mm és ott 6mm mély a szimering helye. Ezért 10 mm magas a gyári. Oda én betettem egy 10*32*7 szimeringet mert alacsonyabbat nem leltem. A belső oldalából ahol a rugó van lenyaltam az 2mm-t köszörűvel a tetejéből pedig 1mm így befért kifelé most jó. Volt egy pár kör meg méricske mire meglett, kb 2 tizedenként haladtam.... Az a gáz, hogy mielőtt válaszoltál megrendeltem a 17461-28C10 et a debreceni suzuki szalonból, és németből tegnap megjött. Csak az a baj tényleg 12es, ráadásul 2dbot kértem hogy legyen tartalék :-). Ráadásul a hőálló szilikon paszta amivel összeraktam a deklit elkezdte engedni az olajat uh ma reggel szedhettem szét megint... És össze Loctite 5920-al. Így most fasza. Uh. van két zsír gyári szimeringem ami nekem nem jó....
Szép lett a vas koma láttam a régi képeket is, mikor tavaly vettem az enyémet láttam a hirdetésed, úgy látom most már megmaradt nálad. A végén aztán melyik évjárat lett jó UFO-ból a 93-95 vagy a 96-00?
köszönöm a segítséget!
Ejj de kíváncsi leszek a végkifejletre... Fizika törvényei szerint elképzelhetetlen, vagy rometted van RM cimkével...
S hol mentél, takony sárban dombnak felfelé?
5. fokozat, max nyomatéknál ezzel a 13:50 végáttétellel gyári váltóval nagyon kevés a 65km/ó vízszintes úton, ahol nem kapar a kerék.
Láncod nem feszes? Tuti kiforog rendesen?
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem.
Vettem egy RM 250 2t-t. Korábban volt már de akkor nem volt ilyen gondom. Úgy kezdtem hogy vettem rá egy láncszettet gyári áttétellel.
Éreztem azonnal hogy ez nagyon rövid, ezért gps-t vittem magammal hogy lássam mennyi a motor végsebessége. Hát 65km/h, az nagyon sovány nem? pikk-pakk leszól 5-be és ennyi? Ez normális? Azt hiszem az áttétel 13-50. Milyet ajánlotok endurózni? Én úgy gondolom alsó hangon 100-at kéne mennyen, nem?
Köszönöm
Szia!

Megnézed az üzemóra számlálódat
Gyűrű kopás=kompresszió csökkenés
dugó kopás=dugó hangja van, mert billeg a hengerben a dugó.
Ez a kettő irányadó lehet, de kicsit részletesebben

Aki hajtja a motorját, versenyzik és üzemóra előre van írva és van pénze cserélje üzemórában, amit a gyártó előír...
hobbisták ezt nem szokták :)

Akinek nincs annyi pénze és/vagy nem hajtja úgy a motort annak elég később. Ha nincs üzemóra mérőd, az nem a legjobb(tényleg ajánlani tudom a blokk szempontjából hasznos cucc) akkor nem tudod mikor is nézz/mérj rá.

Rá lehet nézni a dugóra a leömlőn keresztül, itt annyit meg tudsz állapítani, hogy néz ki az oldala, a teflonos dugóknál a bevonaton lehet látni, az öntött dugóknál meg az esztergálási nyomokat lehet nézni. Amíg ezek láthatóak, nem lehet nagy kopás, nézd meg több helyen. Ez az állapot persze nem sokáig igaz, max azt lehet eldönteni vele, ha motort veszel és azt mondják dugót cseréltek most rakták össze, le tudod így csekkolni, amikor eljön a gyártó által előírt üzemóra és első ránézés ideje a dugóra, már nem igazán van teflon bevonat és látható barázda...

Szóval a korrekt infó érdekében le kell venni a hengert. Azt ki kell mérni, mennyi a kopása, milyen a hordóssága, stb.
A lényege annyi előre és oldal irányba(90 fok) hengerfej közelében, közép tájon és alul is le kell mérni, ebből kijön egy szám, az lesz a henger mérete. Jó esetben egyforma mindenhol
Legyen mondjuk 67.03 a henger gyári mérete 67 volt, akkor 0.03 ot kopott a hengered.

Aztán meg kell mérni a dugót a csapra merőlegesen a szoknyán, kb a dugó teljes magasságának 25% az aljától mérve
Így kapunk egy dugó méretet. Ami most a példa kedvéért legyen 66.93 a dugó eredetileg mondjuk 66.96 os volt.
Akkor ez is kopott 0.03 mm-t.

A henger és dugó illesztése így most 67.03-66.93=0.10 mm. Meg kell nézni, hogy mit mond a szervíz könyv, mennyi a henger dugó illesztés szervíz limit, ha ezt eléri, akkor az a dugó cserés egész biztosan. Ez az üzemóraszám, megfelelő dugó kenés és alapos/rendszeres légszűrő/üzemanyag ellátó rendszer(tank tisztaság, karbi beállítás) karbantartás mellett jóval a gyári üzemóra felett szokott lenni...
Egyébként szervíz limitekhez közeli állapotokban már van a dugónak járás közben egy jellegzetes hangja, amit azért ad, mert billeg a hengerben ahogy a hajtókaron jár fel-le, akinek jó a füle (más nem csörög) és tudja mit kell hallani az tudja, hogy az a dugó már cserére áll.
Sziasztok, hogy tudom megállapítani ,hogy cserére érett a dugó? mik lehetnek a 'tünetek' ?
előre is köszi!
Hello!

Ufo sárvédő, minimálisan kellett faragni de nem a sárvédőből hanem az ülés alatti idomokbol.
köszi a választ,,ha sikerül majd megírom
ez milyen hátsó sárvédő?
kellet faragni?
Szia!
Dehogy vagyok...

Leengedő a blokk alján kell hogy legyen (ha nem hegesztették be ) 12-es csavar, csak az van ott más nincs.
Ha úgy nem találnál, akkor motor fejtetőre tesz, s a beöntő nyíláson is le lehet engedni, kicsi lehet befolyik a power házba így, ahol a rendszer szellőztetője van.

Megnézed mennyi folyik le, kicsit több kell bele.
A beöntőnél rá szokták írni mennyi, általában 650ml.
hali!
úgy hallom te nagy suzuki szaki vagy
van egy 250 es 96os rmx s kuplung olajat szeretnék cserélni benne,de nem tudom hogy mennyi kell bele,,se le engedőt nem találtam,,remélem van valami frappáns válaszod,előre is köszi