Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom üres a fórum...nagyon helyes, ezekszerint mindenki szántani van!
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
Köszi a választ. Maradt még az rm-250 ből egy új 50 fogas..Kipróbálom, addig nem veszek másikat. . most nekem is a 13/50 lessz. Volt fent 13/48 amikor megvettem, de Komlón a dirtparkban ,4 ben erőtlennek, 3 ikban meg lassúnak éreztem.Oké mondjuk 90 kg ot kell vinnie.. Kaptam egy használt 49 est próbára.Már úgy is csereérett volt a szett..Az tetszett.
Holnap kiderül.
Csorbaz, az én motorom 2008-as, és ezen is 12-48-as lánckerék van. Kipróbáltam a13-48-al,és 13-50-el , a kis technikás pályánkon a13-50-est éreztem a legjobbnak ,bár a többiek a 13-48-at használják.A régebbi rmz-250-esek gyárilag 13-48-al vannak kiadva,csak ott más áttétel van a seb váltónál. Hosszú gyors pályán a mi motorunk is jó lenne a 13-48-al. Lehet ,hogy én azért érzem jobbnak a13-50-et mint a13-48-at mert, sokáig használtam a125 2t-t.
szia ugy néz ki estére hoznak fuvokát amilyen volt benne és a szerelö össze is rakja délelött remélem már más baja nem lesz és az égiek is azt akarják hogy holnap motorozzunk egy nagyot
Kedves RMX es márkatársak? Az lenne a kérdés, hogy szerintetek meg lehet-e oldani, hogy a fémtankos RMX (92)-re fel lehessen szerelni az újabbak Keihin karbiját ami ha jól tudom 38as. Igaz a fojtott fémtankoson 30as Mikuni van aminek 35mm a külső csatlakozása a membrán felől a Keihiné meg elvileg 42mm. Szerintetek az újabb RMX szívócsonkja (37E0) passzol a régebbi RMX membránházára?
Látod én meg sem néztem rendesen. Ahogy jön a srác az úton nagyon úgy néz ki hogy nem egy nagy motoros. Már ott is a motor irányít, nem pedig ő.
Milyen karbid van eladó? Mikuni Tmx vagy Pj Keihin? Lehet érdekel ha Keihin.
Az a technika, ahogy a kanyart beveszi így jár aki besokall és hátsó féket nem tud taposni majd csak az elsővel próbálja meglassítani a motort...jobban járt volna, ha még jobban megfekteti és tempóval beveszi.
A felakadt gázos motor leállításával nem értem mit küzd annyit, ha meghalt a leállító gombja, ott a benzincsap tuti megállna ha kifogy a karbiból a benya, vagy ha még sem az lenne az igazi, elzárt benzincsapon üveghangon jár a motor
Vigyázz RMX és RMX karbi nem mind ugyanaz évjárat és típus függő!

Melyik karbid van? Mi a pontos típusa? Kép?
Ha megmondod, megnézem neked, melyik moccokkal kompatibilis, egyébként szerintem karbi típus és méret alapján tudnak neked küldeni fúvókát, kizártnak tartom, hogy csak japánból és gyári..
Sokan az RMX hallatán azt mondják belpiacos kacat, nincs alkatrész...pedig a karbi fő fúvóka akár jó lehet bele RMZ vagy sima RM is, természetesen a típustól függ. Sokszor sajna keresgetni kell, mert RMX néven tényleg nem fut, de meg lehet lelni más motor típusnál, ami jó bele.
ok, nálam ez itt lesz, nem hirdetem egyébként.
amugy mennyit kérsz a karbiért?
Sziasztok.2009 es Rmz 250 gyári lánc áttétel 12-48 .rmz-sek ki milyet használ? valakinek tapasztalat? van ami tuti befutó? vagy mindenki saját maga döntsön .mi a jó?
nincs mit én sem azért árulom mert felvet a lové
igen nagyon ugy tünik azért köszi
Sajnos akkor szombaton nem lesz motorozás..........
az a baj pénzel sajnos nem vagyok nagyon eleresztve
az biztos sokkal drágább mint egy fuvoka
Nekem van komplett karbim ha holnap postára adom szombatra ott is lehet
szép estét mindenkinek ennyire szerencsétlen is csak én lehetek eltört a főfuvóka a karbiba és áll. ettöl nem ment fent a motor de ilyen spec fuvokát nem lehet ám kapni vagy ha lehet bazi drága meg 2-3 hét mire megjön legalábbis ezt mondta egy motorboltos hát igy jártam pedig szombaton délbe indultunk volna csapatni
Tény hogy kevesen készülnek fel meglepetésre.... De a vészleállitót sem szabad messzire rakni, sőt a hátsó satu lesz ami lesz alapon... De utánanézek a régebbinek!
Itt egy videó arról amiről írsz:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Számtalanszor volt már fenn, ha megkeresed régebbi feltöltését akkor ott kivesézték, hogy miket lehet, érdemes tenni.
Sziasztok. Érdekes dologról beszélgettem ma, egy öreg krossossal. Azt kérdezte hogy ha nyélen van a motor 90 környékén pl, és aktívan húz, be bírnád húzni a kuplungot? Vagy veszély esetén ha felakadna a gáz, a leállítót megbirnám nyomni? Esetleg a féket satuznám? Olyan egyszerűnek tünt minden válasz, amég nem mentem egy nagyobb kört egy ktm-mel délután...
Ki hogy reagálna? Persze könnyű most gép előtt...
szia ewox nagyon szépen köszönöm válaszod
szia nagyon rendes vagy! az a helyzet hogy én nem láttam ezt az izét hogy hogy néz ki,beszéltem a haverommal aki csinálja azt mondta megprobálja meghegeszteni hátha sikerül, ha nem jelentkezem,remélem nem lesz késő