Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A videó kapcsán jut eszembe: nyáron elég komoly porban szoktam motorozni. Javasolsz valamilyen takarót az Rm légszűrőjére? Illetve mit javasolsz?

Az evidens hogy rendszeres tisztítás.

(A kérdés persze bármilyen ötlettel bíró személynek szól, tekintve hogy reményem szerint a sáros idényből haladunk a poros felé.)
A vegere csak meggyozte magat, hogy igaza van. :-)
Ez az egyik kedvencem :

http://www.sportmotor.hu/motor...

A gyereknek nem elég hiteles a RedBull KTM mechanikusa, de ha valaki beírja azt a hülyeséget amit hallani szeretne az már bizonyíték neki
És ahogy figyelem hihetetlen számban teremnek manapság a hülyék...
Ha már nem látszik a hengerben (a gyűrűk futásánál) a hónolás akkor kihónolnak belőle 1 századot, vagy 2-őt, stb.. és abba tesznek annyival nagyobb dugót. Ez a hivatalos változat. Hónolás nélkül a kopott hengerbe szerintem csak az alapos és csak gyári dugó, ha nem akarunk meglepetést, persze sokat kibír a cucc ha nem élversenyen van használva, viszont arra nincs gyári ajánlás...

Na de mindjárt jön megint valami kókler és beír valami baromságot, mint pl ma aki 12 éve nem veszi le h.fejet, de tippeket ad szerelésből
Szaisztok. Valaki mesélne nekem a ABCD méretes dugattyúkról? Pl hogy minden egyes dugattyú csere után lép egyet? Vagy ez attól függ milyen állapotú, vagyis méretű a kopás. Mert elképzelhetetlennek tartom hogy a motoromon a henger olyan "új", hogy "A"-s dugattyú van benne.... Előre is köszönöm.
engem érdekelne néhány darab
Egy hengerfejet csak azért levenni 1-2 évente, hogy ellenőrizzük a síkban létét felesleges.Jelez ha baja van. A 125yz -én 12 év használat után nem vettem le a hengerfejet.
Egyszerű kérdésre egyszerű válasz : Az attól függ, hogy .......................................................................
..................................

Beiratkozol MAMI versenymoci szerelő tanfolyamra és mire végzel tudni fogod mi mivel függ össze.

A gyári dolgokon sok a ráhagyás, szóval 100%, hogy meg lehet oldani, csak a miként nem mindegy. Látni kell, mérni, számolni ... mivel mennyivel kell utána menni ...
Ha nem sík a fej akkor eleve "kaki" (de ettől még működik), na de akkor már a henger osztósíkját is ellenőrizni kell, stb.
idomok eladók
Sziasztok!
Eladó Suzuki RMZ idomok,nincs törve,nincs repedve. UFO Made in Italy.

Továbbá keresnék Rm400-hoz alkatrészeket,78-as a kicsike,bármi érdekel :)
Hát ja, ilyen élet ez.
De most van pluszba anyag a sikolásra, vagy nincs? A kihegyezés miatt, mert én úgy olvastam pont ezért csere a megoldás. Szabad sikolni vagy sem? És hány századig vagy tizedig? Mert ha engedélyt megadod, hozzáértő embert biztos megtalálom.
Látod baszod, ha rendesen utána jársz a dolognak kb azokat a megoldásokat fogod találni mindenre amiket először írtam és túl ridegnek tűnt! Sajnos ilyen az élet!

Na de használt fej: Honnan tudni, hogy az nem (hajszál) repedt, csak még nem látszik? Sehonnan!
Azt is síkolni kell, mint ahogy ezeket is kellene, de a síkot ellenőrizni mindenképp illene 1-2 évente...

Hozzá értő simán meghegeszti és megcsinálja gyári minőségre, a hangsúly a hozzáértésen van
Rosszabb esetben lehet kettőből egyet csinálni, szóval egyezzetek meg ki vesz használtat
Attól hogy általában igazad van, sokmindent nem értesz Te... Egyik forumtárs sem repülőgépként kezeli, hogyha nem új és gyári, esetleg szervizes, akkor lezuhan és ajjaj... Viszont jó ötlet, ha venni csak E-2-t lehet használtat, akko hozzá való dugó lesz a következő cserénél. Köszi! Addig meg így megy, ragasztva, forrasztva....
Nem értem mit szerencsétlenkedtek azokkal a hengerfejekkel?
Be kell menni a vázszámmal a Suzuki motor forgalmazóhoz, aztán rendelni hozzá hengerfejet dugattyúval, akkor tutira egyezni fog minden

Persze lehet most pár ezret spórolni a kókányolással, de az később többe kerülhet ...
Szia. Mivel kívül repedt, a teljesítmény szerintem nem hibàs. Idegen honlapon a nem megfelelő sorrendben és nyomatékkal meghuzott csavar okozza....
Ez talán valami gyári hibája lehet ennek az évjáratnak nem birja a teljesítményt a hengerfej! Azért cserélni lenne a legjobb egy hibátlanra úgy nyugodtabb lennék, nem tudom te hogy vagy vele!
Sajnos nézegettem az amerikai ebay-t és csak a szállítás
kerülne 12rongyba! érdeklődtem bontoktol de sehol semmi alkatrész!
Vagy aranyáron!
Ez fém alapú ragasztó, s nem tömitő. Nap mint nap használjuk, csak nem aluhoz valót. Így van, a rossz hengerfej lerobbanhat, de nem a tömitett, ragasztott, hegesztett. S szerintem a varat szépsége lenne az utolsó szempont. A héten viszem egy okoshoz, hátha megoldja. Ha nem, én ragasztom, aztán forrasztom, aztán az ebay...
Helló ewox! Szerintem a hőálló fémragasztó az baromság tömíteni
jó,De úgy halottam elrobbanhat a hengerfej! Szóval ezt a problémát nem oldja meg!
96tól 2000ig elvileg a 27c3 E-1 az összes rm 125 hengerfej, de senki nem bont ebben igazad van, csak egy lehetőség maradt az ebay de sajnos időigényes is, meg kurva drágába jönne ki egy szaros hengerfej! Csufitani hegesztgetni összevissza nem szeretném!
Szia. Ha ennyire ügyes voltál hogy visszaolvastál, azt is látnod kellett volna hogy állitólag, vagyis elméletileg nem lesz jó rá. Az égéstér (IS!) kialakitása más. Lapos vagy domború... De ez még mindig nem készpénz, mert nem találtam 100%-os infót. Az már tuti biztos, hogy ha leveszed oldalt a power takaró lemezkét, alatta már látod mi jó a hengeredre. Külföldi probléma is....
Két lehetőség: hőálló fémragasztó-(nálam most ez lesz), vagy TVShop-os forrasztó pálca (pl Hts2000). Hegeszteni semmi esetre sem vállalná a cégem főnöke. Szerinte nagyon elhúzódna az anyag, sikolásra meg azt mondták, ennél a motornál már nem nagyon van hely... Ha tudsz bármi okosat, én is várom véleményed. Mert kezdek belefáradni hogy sehol sem bontódik....
Szerbusztok! A problémám az lenne mint ami régebben ewoxnak volt
van egy hajszálrepedés a hengerfejemen rm 125 98es évjárat!

hengerfejet akarok cserélni lenne egy másik de az én hengerfejemnek a száma az 27c3 E-1 ami lenne cserére az 27c3 E-2
paszolna nekem ? vagy nem kompatíblis? Köszözönöm a válaszokat előre is
Hello. Alul és felül is csattan a power, egyszer a rugó miatt, egyszer a felnyomó miatt. Mi volna ha a záró fedélbe raknék csavart amin pl ilyen csendesítő gumik lennének? Átnéztem, ki is bír teljesen nyitni mêg nyugalmi helyzetben zár is, talán néhány tizeddel fent marad, de az ugye nem baj, mert késlelteted a gyűrűhöz való hozzáérést. Ha volna pénzem, biztos mindent cseréljék, de mêg bontásba se találok... Egyébként itt a képén minden illesztés úgy lötyög, hogy borzasztó. Szabad kicsit feszesebbé varázsolni?
Egyébként éppen 180 fokkal volt alá állítva a feszítő rugóját, mert ugye nem mindegy melyik bütyök áll a jelnél. Mostmár látom hogy valami hasonló erővel kellene, vagy volna értelme dolgoznia hogy az a bizonyos görbe és a simitás meglegyen... Íme a kép, véleményt kérek... :
Persze csak kivancsi voltam o mire gondol.
-vagyis ha szarul néz ki szétszedésnél, inkább támasszam majd fel... ?
Mar akinek hianyzik az a felesleges 2 utem

Epp ma adtam el felesleges 4et..
Mármint a kétté krossz gépeken...