Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A korsó a kútra addig jár míg a vízhordó lányt nem csábítják el ,finoman fogalmazva.
Mit értesz azon hogy "nem a legjobb volt". Meg igazából azt nem értem, hogy látok a hirdetéseid között egy Racetech-et ami 96-00 ig jó. Azt nem az Universalmotorban vetted? Azzal mi volt a baj amit árulsz? Azért érdekelne mert lehet érdekelne, de mivel egyforma a motorunk és nagyon gáz akkor én is kerítek 93-95re valót. Előre is köszi... Ja és igen tölts fel képeket érdekel mi lett a vasból. A sráccal akinek a hirdetését annak idején mutattam neked (95-ös kék RMX fémtankos) akinek olyan szépen felfelé állt a sárvédője felhívtad? Érdekelne, hogy az milyen évjáratra való és kellett-e faragni. Én a debreceni parillában néztem egy 96-00 hátsót de az nekem úgy tűnt mintha az oldalidommal nem passzolna tökéketesen... Peace: G.
Nikaszilba plusz 0,5 milis dugó?
Te is jobban jársz ha elviszed profi szerelőhöz !
Ez a szép a netes szerelésben, hogy határozott stílusban beír valami kókler és a többség készpénznek veszi az egészet

Na de te sem vagy ám piskóta, kép nélkül elvárod, hogy megmondják több 100 km-ről, hogy mi a baja

Miért nem bírjátok elvinni valami hozzáértőhöz?
Addig nincs lelki békéd amíg szét nem baszod?
Hello!

Vettem egyet az Universalmotorban, de az nem a legjobb volt, ezért visszavittem és rendeltem egy ufot (2944-es cikkszám ha minden igaz, '93-'95-ösre valót), de sajnos még nem érkezett meg pedig már egy bő hónap eltelt azóta.
A sárvédő toldatot már én is meg vettem, ezek szerint ugyan azt, amit te is. Bár kicsit tartok h vizsgán nem fognak-e szólni, hogy nincs benne az E betű.

Ha készen lesz a moci tölthetek fel róla képeket, most kapott egy teljes generált és gondoltam akkor már egy kicsit megcsinosítom így rendeltem rá matricaszettet is. Már csak fel kell matricázni meg a sárvédőnek kell megjönnie és jöhet a tavasz.
Dehogy haragszom, inkább megköszönöm. Hát egy gombostűfejnyi hibát nem tudok eldönteni, hogy mi az, mert a powert elválasztó ablak alatt van egy kis húzás, ami lehet alu elkenődés is. Igyhát ezt mérni nem tudom. Szomorú vagyok, de a kezdeti ijedtség 40-50 körül nem is vészes. Szerintem érdekel a cím, viszont mikor kell már ezt végső megoldásnak tekintenem? Meddig jár a korsó a kútra?
Hell Uraim! Közelg a szezon, a vasam meg nem nagyon veti szét a kompresszió már eleve így vettem és már vadászom az dugó szett cseréhez ill a hajtókar felújításhoz az olcsóbb forrásokat.

Kérdésem lenne azokhoz akik cseréltek már dugattyút RMX-250-jükben, de akár az RM125/250-jükben. Mindhárom típusnál létezik három 1 századdal eltérő furatú méret ( nekem 66,94;66,95 és 66,96), ill van +0,5mm es +1 mm es és +2mm es változat. A kérdés az lenne, hogy ezekben a motorokban nikaszilos-e a henger és ha igen akkor mi van olyankor ha már a +0,5mm es méret kellene a henger bemérése után és fúrni kell a hengert? Újra kell nikasziloztatni a hengert vagy a túlméreteket csak persellyel lehet alkalmazni?
Ugyan nem engem kérdeztél ,de ha megengeded válaszolok a kezdeti ijedségedre.Ha a nicasil hiba megállapított,akkor ha a motor nem új vagy pár éves,akkor hüvelyeztetni kell aránylag kevés pénzből,/40-50ezer forintból meg van dugóval együtt /.A címet ha akarod megadom, nem rég egy ismerősöm 125yz-.ét csináltatta.
AZ új henger dugó nélkül 200,000 forint lett volna.A hengert először mérni utána cselekedni
Szia. Hát a makro nem sikerűlt, de majd később felrakom... Lehetősêgek, mert ugye mindig a nagy bajtól fêl az ember...de kérlek úgy válaszolj mintha a sajátod lenne. Ha mégis nikasil hiba Te hogyan tovább? 70 ért küldenéd külföldre, vagy csere henger bontásból... Vagy mit tennél? Egyáltalán össze rakjam így? Mi baja lesz pontosan mêg nem találok ha úgyis kuka. Pánikba estem. Mert ugye néha mêgis. De úgy állok neki hogy nem lesz baj. Viszont hogy bukik ki majd kêsöbb ha tényleg az lesz a baj, most ez mêg csak induló probléma. Valami okosat ki kell találjak...
Sziasztok!

Vett már valaki?
Lehet egyáltalán gyárin kívül venni valahol RMX250 re (96,97,98,99 évj) műanyag oldalsó hűtőidomot?

Nem találok sehol
Sziasztok tudna nekem valaki mondani 2005ös RMZ-nek egy gyári szelephézagot?
Szia Zsolti!

Na mi van nem lett jó a 96-00 sárvédő a moccra? Én is mostanság akartam beruházni egyre mert a lámpát meg a rendszámtábla szögét megoldottam egy Polisport lámpás toldattal, de mivel levettem a búrát tele van lyukkal a régi... Hol nem passzolt a csavarhelyeknél vagy az oldalidomnál? Tettem fel egy galériát a felrakás és mosás után nézz rá ha van kedved. RMC-be vetttem 4 forintért, asszem nálatok MIskolcon is van...
Nálam a kipufogó oldalon történt ilyen gyanús eset , ott kopás volt.Ki kell mérni indikátor órával ,és világossá válik.
Csinálj róla makró fotót, azon sok dolog látszik

Válaszolva a poweres kérdésedre, rezonancia miatt törik inkább, bár ha szarul van belőve, az is kinyírhatja.
Próbálkozhatsz gumival, de nem fog akkor teljesen nyitni...persze észre sem fogod venni.

A jel elvileg az alap, legalábbis nálam, ott még nem jön vissza a legalsó lapka a helyére, enyémben mivel verseny változat AETC2 es 3 lapkás power van(csak 2 évjáratban volt ebben meg a 99 es versenyben). Okos dolog lenne, ha kicsit jobban lenne kivitelezve, szakaszosan nyit, még simább az erő simítás, stb...
Mellékeltem, hogy áll nálam, de ez mindenkinél más és más sok dologtól függ. Itt a jeltől 1-2 órával van lejjebb tekerve, kb. merőleges a két csavar vonalára.
Sziasztok. Tud valaki eladó forgalmis RMZ 450-et? Köszi
Sziasztok. Lehet kinevettek, de nem tudom eldönteni hogy alu kenődött a hengeremre, vagy a nicasil sérült.... Tudom az egyik kifelé lóg, a másik befelé hiányos, de ilyen pici hibán ezt eldönteni?... Holnap próbálok képet rakni, amin persze ugysem látsik semmi. Ki dönti el nekem? Pl egy hónolás?
Üdv,ha valakit érdekel tudok rmx 250 p-s változathoz teljes szervíz könyvet nyomtatva,3500 ft
Csorbaz köszönöm a megnyugtató válaszod lánc ügyben ,van egy did ert-2 az megy rá.
Hali. Lóerőben nincs sok különbség a 125 2t és a 250 4t között. szerintem ugyanolyan nehezen hajtja , csak a nagyobb nyomaték miatt nem érzed annyira. ..Mondjuk nekem az van fennt,mert így vettem. Akkor is használt volt, és nálam még 30 üzemórát ment. Alig várom ,hogy ledobjam.még 2-3 motorozás és kuka...Én Did ert2 vagy rk 520 mxz -teszek az enyémre.
Megvolt a szerelés.

Most már lenne kedvem kimenni az erdőbe kicsit mászni, de nincs értelem elindulni mert úgysem jutok ki ilyen útviszonyok mellett
Legyetek szívesek írjátok le,hogy az rmz-250 -re érdemes- e rakni tömítőgyűrűs qad láncot .A 125-öst igen megfogta azért gyűrű nélkülit használtam, de most motorcsere történt nem akarok melléfogni .
Köszi az infókat.

Most nincs kedvem motorozni, ráadásul délután szerelnem kell a másikat. Pontosabb kivenni a generátort újra, mert nem jól lett megtekercselve. Nem szeretem ha kétszer kell ugyan azt csinálnom
Biztos nem. Én se tudtam, csak mikor közelebbről megnéztem találtam egy szétnyirt csavart. Gondoltam az biztos nem a blokkfélt fogja. Egyébként úgy írja hogy 6-os csavar s 10 mm hosszú. Ha megvolt a 750 mili, két kört kitekerve, màr biztosan szivárog az olaj. A blokk csavarjai meg nem tövig menetesek. Ami nekem is furcsa volt hogy az előírt mennyiség viszonylag nagyon a blokk alján van. Tehát nem félig van...így biztosan az alsó szekcióban kell keresni. De ne várj vele, itt a tapadós hó, menni kell! Ha màr én nem mehetek.... :-(
Nincs alátétes csavar egy darab sem :-)

Így egyenlőre nem próbálkozom, majd ha jobb idő lesz és meleg motornál tudom vizsgálni akkor megkeresem a csavart.

Az ábrád alapján fogom a csavart kitekerni, remélem nem fogok elrontani semmit.
sziasztok. Tudna valaki segíteni hol tudnék vázvédőt venni ? (ha ez a neve egyáltalán)
Oda gondoltam ahol a csizma lekoptatja.
Egyszerűen nem találok.
RM 250 2004
Köszöntem