szia dew enduro hát ugy néz ki nem úszom meg a gyujtásalaplap cseréjét azt mondta a szerelő h ki van törve egy darab a jeladóból és ezért nem pörög ki rendesen magas fordulaton. mennyi pénzért
szeretnél megszabadulni attol az izétöl
az biztos hogy 4 tekercses azt meg hogy a nemtudom mire milyen a csatlakozója az passz ha leirod számomra érthetöbben mi az a cdi megkérdezem a szerelöt
Hát igen most amit szemmel meg tudtam nézni,de blokkba nem láttam bele.
Ma szétszedtem szörnyű állapotban van a motor és ráadásnak powerja kivan szedve.tengelyek helye bevan szilózva azt kész.
kuplungja is lóg.Mondjuk tényleg nem rég lehetett felujítva,mert hajtókat pl tökéletes tömítések minden látszik,hogy nem rég lettek cserélve.
Csak gondolom az arol 2t meg az,hogy a légszűrő sosem volt pucolva megtették a hatását.
Keresek Suzuki RM 250 '00-hez vázvédő műanyagot. Az egyik oldalon kaptam a motorral együtt, a másik oldalról hiányzik. Szerettem volna venni egy párban, hogy legyen mind a két oldalon. Azonban sehol nem találtam. A Polisporttól találtam egyedül ilyet, de az nem volt jó rá katalógus szerint. Alvázszám szerint pedig nem is lehet kapni hozzá. De nekem mégis van rajta 1 ami pontosan passzol rá és láttam más régebbi típusokon is, hogy ugyan ilyen van nagy valószínűséggel jó az enyémre. Ha boltból nem is lehet már venni, megelégednék a bontottal is a menetirány szerinti jobb oldalra.
erre csak annyit tudok mondani biznissz esetében ne bízz senkiben
Felújított eladó motor olyan mint a fehér holló valamije biztos sántít, a nagy kérdés mindig az, mi lehet és mekkora a bibi.
Kivétel a gazdag vagyok megveszem az újat és rájövök nem nekem való és eladom eset.
Amit lehet vétel előtt kell kiszűrni, a többit meg vétel után apró dirib-darabra szedéssel.
A nemrég stb. kifejezések motor esetében sajnos nem jelentenek semmit, üzemóra a lényeg a blokk esetében, futóműveknél meg a KM, aki nem tudja megmondani legalább az üzemórát, azaz nincs számlálója, nem is igen foglalkozott a motorral rendesen.
Én is pont így jártam,bár nekem volt az új dugón gyűrű. De a főtengely szimering beszilózva, gyújtás alaplap eltörve és az egyik power szelep beragadva. Nekem is azt mondta a parasztja,hogy teljesen felújítva....én naív még el is hittem.
ma kiderült mi a baja.hiányzik a felső gyűrű.Hihetetlen,hogy mindenkinek az a célja,hogy megszabaduljon mindenféle szartól és mer hazudni azt,hogy nem rég volt felujítva csak be kell állítani.
szia gwertino nekem 1 97 es rmx em van hasonlo a bajom az enyémbe 178 fuvoka van most vettem bele másikat mert farsot szivott de gyujtás is lehet nekem is a szerelö mondta gerecse motornál lehet venni kb 840 pénz +posta tarjáni uj meg használt meg minden
Gyárilag úgy tudom 92ben volt utoljára mikuni karbi RM250 en, de ki tudja mit pakoltak össze a tieden
Ha Mikuni, inkább itt keresgélj: http://www.mikunipower.com/
Szia!
Borogasd szét teljesen, mert sok más bajság is lehet ott, nem csak a fúvóka méret, benzinszint rendben?
Inkább 160 környékén van a main jet, bár ki tudja milyen faragás van abban a karbiban.
Azt hiszem abban PJs Keihin van, itt meg tudod nézni, hogy a karbiba milyen fúvóka kell ha minden OK. http://www.carbparts.com/keihi... http://www.carbparts.com/keihi.
..
sziasztok
Ma vettem 1 94körüli rm 250-est.és hát van baja bőven.:)Elsősorban az a baja,hogy nem forog el és ha dombnak felfele akarok menni akkor lehörög aztán légszűrőt pucoltam meg karbit és a végére már csak tolásra indult.120-as főfúvóka van benne amit nagyon kicsinylek lehet ez a baja?
köszönöm előre is a válaszokat.
10x26x22 kell bele ilyen szabvány GL szem nincs forgalomban,
van viszont pl. 15x26x12 kb 1000Ft kapsz, kell bele távtartót esztergáltatni 1x és kész az olcsóbb megoldás. Biztos van más 26 os külső átmérővel is, kérdezd meg csapágy boltban.
Persze szimeringet is érdemes venni és cserélni.
Szedd szét aztán majd meglátod.
Fogaskerék esetleg léptető, utóbbit lehet javítani, felrakni, majd visszaköszörülni, de más is lehet...
Ha megmondod mi kell, megmondom, h milyen évjáratoktól meddig keresgethetsz.
Szia. Bontás nincs, mert minden nap keresem , a Tied 96-00 többnyire azonos, bàr ha megtudod pontosan mi a baj, lehet a váltó több évjáratot is betakar. De szét kell szedd hamar hamar...
Üdv.
Elkezdte a gépem kidobálni a 2est.:/
Többi sebesség jó. A "kígyó"tengely már volt cserélve régebben.Azt nem hinném.
Léptető villa lehet a ludas vagy több minden is?
Tudom hogy szétszedéskor derül ki minden de arra csak jövőhéten fog sor kerülni.
Esetleg alkatrész ügyben (új v. újszerű) tud segíteni valaki?
Köszönöm.
Nem vagyok szerelő, de nekem fura, amit írtál, szerintem a jeladó vagy rossz vagy nem.
Ez a csatlakozós van neked, vagy amit mellékeltem képeket?
http://www.cmsnl.com/suzuki-rm...
Simán átköthető persze. 120 ohmot mértem a gyújtás körön ami jön az alaplapról, az önálló vezeték a világítás tekercs egyik vége.
Ha érdekel, írj egy emailt, vagy ha az macera adj számot többit megbeszéljük ott.