Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 250-es, az kicsit erősebb alapból is...
Power nélkül nehezebben motorozható.
Egyértelmű, hogy ha nem működik akkor nyitva kell lennie, az elektromos power is ha lemerül az akksi akkor előtte még kinyit...
Én már megtanultam Tőled, nem lesz alapjáratom ha igy megy a ló továbbra is...ha meg kellene mégis, vagy eladnám, a gázszektorral majd csinálok.... Ezt meg csak találtam külföldi problémaként. -is-.
Nem tudom fejből milyen a "PWM" (nem PWK?) de nem is lényeg.
Haverék a majdnem új RM250-es beállításával szoptak amin power jet-es karbi van, mert alapjárattól kezdték a bulit...
Mondom neki hagyd a picsába az alapjáratot, 100-as OMV, 800-as Motul bele és úgy állítsd be, megfogadta és azóta szépen veszi a lapot a gép. Csak annyi a baja, hogy hiányzik belőle két ütem
Mondom nézzetek régebbi versenyeket, sehol nincs alapjárat a krossz gépeken, a rajt előtt jól látszik ...
Ha emlékszel régebbi problémámra itt, hogy szétszedés után láttam hogy fennt van a szelep mindig, de csak azért mert nem volt előfeszitve. Én annyit vettem észre az akkori uj motoron, hogy majdnem leszakadt a karom mikor elérte a fordulatot és "nyitott"-a semmi....
Akkor is beszéltük, ha hamar nyit, értelmetlen, ha jókor vagy késöbb, akkor visszacsattan, letörik... Igy hát szerintem egyszer szétszedett, házi körülmények között összerakott power egyáltalán nem simitja a görbéket (maximum közel vannak egymáshoz). Ergó, az első fél méteren kivűl semmi köze már a powernek a következő órai motorozáshoz. Nálam, most tuti igy működik, és nem vagyok jó motoros, de megülöm...
Kiveszed=feltamasztod .. stb
A power kikotes mit jelent? Kiveszed ergo folyton nyitva lesz vagy egyaltalan nem fog nyitni?
Janek elmondasa alapjan folyton nyitott allapotban azert eleg jo motorosnak kell lenni hogy meguld.
Én csak azért olvasok még a powerről, hogy tanuljak...meg az enyémet még nem láttam kézben. De azt már tudom, hogy lötyög, csak a milyen irányt nem... Viszont az utólsó motorozásnál döbbentem rá, hogy nem is használom ki a power adta tudást, igy hát ha veszélyesnek látom, vagy felújjithatatlannak, én is kikötöm... (Bár szivesen megnézném, mennyire gyártható!)
De kérdeznék még tőled, mint világot látott embert...: külföldi oldalon is olvastam, hogy a PWM karbival szivnak alapjárat területén, mert elméletileg a PWK-n a gáztolattyút emeli az alapjárat...(elméletileg!) Ott sem tudnak semmivel alapjáratot fakasztani. Létezik hogy a PWM valami tervezői mellényúlás? Vagy pl neki is ott koszos ahol nekem?
"mély homokban bele kell kuplungolni váltásnál..." ha nem forgatom eléggé ki.
Nem értem mit rugóztok ezen a "power" témán?
Az csak azért kell, hogy alacsony és közepes fordulaton ne legyen döglött a moci. Ha üveghangon hajtod nincs rá szükség, sőt, levesz a csúcsteljesítményből a veszteség miatt. És pont fordítva van, nem azért "ugrik" meg mert nyit a power, hanem azért nem "ugrik" akkorát, mert a power simítja a görbét! Power nélkül sokkal élesebb a különbség, ami azért van mert attól a fordulattól kezdenek dolgozni a hangolt cuccok (kipu, stb)
Nekem az RM 250-ben sok éve porrá tört az alu power vezető (ami olyan anyag, hogy a laskább acélokat lazán megszégyeníti), de nem vettem bele és nem is csináltam, felső állásban van és le van tömítve. Nagy fordulaton kemény talajon brutális, de mély homokban bele kell kuplungolni váltásnál... na de oda már rég nem használom, sőt, sehol nem használom
Az A kit-es 125 speciálokban sincs power, legalábbis amiket láttam azokban nem volt. De minek is lenne?
Olvastam egy históriát, és csóró helyzetben döntést kell hozni... Motor tipusról nem irok, de krossz... A sztori a következő kérdést foglalta magába: " -vagy kiiktatom a power szelepet, s annélkül járok vele, vagy csináltatok bele valamilyen anyagból..." Érdekes mert végeredményről nem volt irás, de ha power nélkül is megy (legalább is nyitott állapotba), akkor tovább menne mint valami "vasból" készitett szeleppel...érdekes eszmecserék folynak bizonyos helyeken.
Viszont az anyagjáról én is beszélgetnék....
Akkor jó, bár padon lehet 99%-os beállitást elérni. De szétszedted és azért tudod állitani hogy jó a power? -csupán mechanikailag biztos dolgozik... Még mindig nem értem az egyest...és amint látom más se. Tavaly óta már biztos megvan a motorod, ezt irtad. Tavaly mivel volt jobb 1-be? Szétszedtél már valamit? Kitakaritottál már valamit? Most is szereled és teszteled, vagy csak várod hogy valaki rámutasson egy "anyára" hogy az a baja....te meg a net elött ülsz a szobába tavaly óta... Mennyire értesz a szereléshez? Ha állitasz a karbin, pl levegőn, nem változik? bemelegedés után se? Meddig állt, vagy mióta áll a motor beinditás nélkül? Mit csináltál azóta hogy észleled a hibát? Ne csak mi szereljük elméletbe, lösző szives kimenni a garázsba, és uj infókat gyüjteni nekünk. Mert ez igy édes kevés...-vagy készithetsz neki neocitrant, és reggelre lehet jobban lesz....
Döntsd már el mit írsz bammeg!

Előbb még üresben dadogott : "Ha űresben járatom akkor kb fél gáznál nekiáll dadogni ha teljesen ráhúzom a gázt nem változik a fordulat és ugyan úgy dadog."

Na ez így amit írtál fokozattól függetlenül szar, de nagyon!

Ne szivasd a fórumot, hanem csinálj videót!
de a power dolgozik az biztos 99% jól is van beállítva.
Nem azt mondtam hogy egyáltalán nem mentem vele, tavaly nyár vége felé kezdte el ezt csinálni meg kb motoroztam vele még így egy hónapot mivel már időszerű volt a télen kapott új dugot csapágyakat szimeringeket de összerakás után a probléma megmaradt. nem azt mondtam hogy fulladozik mint a barom de mikor megindulsz vele 1 ben nem érzed azt mint amikor kinyit a power van egy kis dadogás 2 be teszed és megindul mint a barom és nincs dadogás.
Ha nem indulsz el vele honnan tudod, hogy a többi fokozatban jó?
Olyan nincs, hogy üresben fuldoklik mint a barom, de nagyobb fokozatban meg jó!
Amit leírsz az erősen szopatásnak hangzik, csinálj videót mert én nem hiszek neked.
Pl mert ő nem tudja hanyadikban van...ezért se a kettest, se az egyest nem tudja megkülömböztetni... De azért légyszi ird meg mi volt a baja....
ezért vagyok tanácstalan én is.
Nem indultam vele sehova, miért kéne neki minden sebességben dadogni? A vége úgy is a szerviz lessz, csak gondoltam hátha találkozott már valamelyikőtök ilyesmivel.
Ezt még akkor is nehezen hinném ha látnám...
Majd ha látunk róla videót lehet tovább gondolkodni ezen, addig felesleges.
Király, de ezt minden fokozatban így kellene csinálnia!
Amúgy meg ha ennyire szar akkor el sem szabadna vele indulni szóval szerintem oka fogyott az egész probléma...
Vidd el valami profi szerelőhöz, mert ez így kb olyan mint ha felhívnád a dokit és kérdeznéd "doktor úr, néha véreset köhögök fel, mi lehet a bajom"?
A furcsa az hogy egyesben csinálja a többi fokozatosan meg nem.
Ha űresben járatom akkor kb fél gáznál nekiáll dadogni ha teljesen ráhúzom a gázt nem változik a fordulat és ugyan úgy dadog.
Márpedig ilyen nincs
Abban a gépben tudtommal nincs gp switch, amitől lehetne ilyen tünet.
Valami nagyon sántít.
Tegyél fel jól hallható videót róla, még úgy is necces messziről megmondani a hibát...
cseréltem már párat, ugyanaz a helyzet.