Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyorsulhatok akármennyit az sem oldja meg a helyzetet.
gyertya?
Párat gyorsulsz vele és aztán már jó egyesben is... ugye?
Szia. Levegő. Legalább is nálam ilyen tapasztalat volt. Én is csak első fokozatba éreztem torpanást. Legszürő tisztítás aztán levegő csavar játék. Viszont tüneti kezelés csak, cseppet sem biztos hogy egy szaki ennyivel megoldotta volna, ismétlem : nálam...
1 ben nem forog le rendesen nem mindig de van amikor be is bedadog, a többi sebességben viszont nincs dadogás és huz is rendesen.
Szia. Pontosan nem értem, vagyis pontosits kérlek. 1-ben kis fordulaton nem húz, aztán power nyit és húz? 2-ben màr csak power felett húzatod? Mert a powerre miért gyanakszól? Ha csak versenyszerűen húzod neki, induláson kívűl nyilván kevés szerepe van a szelepnek. Szerintem, főleg ha van benne, és dolgozik is. Mert szelepek nélkül is hasonlót üt ha elérsz egy fordulatot, kivéve indulásnál... Jól értem így?
Űdv. Van egy 93 as rm 125 öm de nem igazán akar húzni 1 ben a többi sebességben viszont igen. Én a power szelepre gyanakszom, valaki esetleg valami ötlet?
Egy korábbi hozzászólás részletesen tartalmazza mit és hogyan. A beszélgetés a power szelepről és annak rugóerősség állítójáról szólt, amit te is kérdezel:

DewEnduro[24] 2012. december 10. 20:34
Kopást csak úgy tudsz nézni, ha kiveszed a powert.
Viszont a rezo levétel után simán megtudod nézni, hogy mennyire is erős a power beállítás, hogy van, stb.
De hogy értsd is.
Vedd le ezt a kis fedelet. Ki kell tekerni a 2db 8as csavart, leveszed a záró lapot, majd egy fogóval ki tudod venni ezt a kör kupakot, amit tudsz tekergetni, abban lesz egy rugó. Belül a házban kilóg a power kiemelő tengely vége, aminek a végében van egy bevágás, ide akad be a rugó.
Ha azt a kis tengelyt forgatod, akkor emel és süllyed a power szelep belül, ezt kézzel érzed. Ha így felnyomod rugó nélkül, érzed, hogy nem jön vissza...
Beteszed a rugót, majd rá a kupakot, hogy mindn passzoljon a nútokban legyen a rugó. Ekkor fog állni valahogy. Majd elkezded tekerni óramutató járásával egyező irányban kicsit, s megnézed hogy ha felnyomod kézzel a powert, lassan visszajön e helyére vagy még nem, addig tekered lefelé a kupakot, míg már visszajön, ez az a pont ahol minimum lennie kell.
Ez még nem az igazi...ettől tovább kell tekerni, mert különben túl korán fog nyitni, de hogy meddig az már rugó, kopások, meg motoros kérdése. Túl sokat nem szabad, mert akkor érezni fogod, hogy nehéz felnyomni és ha hirtelen elengeded, akkor szinte koppan olyan erővel nyomja le a rugó a powert, az már megint nem jó, az a másik véglet. Kettő közé kell belőni, érdemes onnan elkezdeni a játékot, amikor már éppen hogy visszamegy a helyére.
Ha így mész vele egyet, érezni fogod, hogy korán nyit...ezért kell kicsit tovább feszíteni. Nehéz így leírni, de ez az eljárás(amit alkalmazni szoktam, nem biztos, hogy a szakik is ezt csinálják) nagyjából szerelés után.
Üdv,93as rmx 250 nél tudja valaki mire való a bal oldalon a power környékén aza tekerő?legalábbis fogóval meg tudnád fogni és tekerni,van egy nyíl is rajta óra járással megegyező irányba
Az tuti hogy a powerhez van köze,de valaki leírhatná hogy mire is jó aza kis szerkezet
köszönöm
Helló.
Beszéltünk emailba az rmx váltóval kapcsolatba.
Elküldöm itt is a képeket hátha ott nem küldte át.
Tengely jó állapotba van !
üdv
2004-2006 RMZ 250 gyári Koyo csapágyak váltofogaskerék 5.hez bolti ára 140e cikkszám szerint lekértem.. nyilván nem ennyiért adom !
illetve használt de jó állapotú
e-h sárvédő
hűtöidom
3 db léptetövilla /ezt használtan vettem de nem került beépitésre nem az volt a baja /
első fékbetét új
érd uazosember@gmail.com
aki társalogna ebben a témában (suzuki motorok, főleg rm), jelöljön nyugodtan fb-on és írjon! :)

http://www.facebook.com/barna....
rm 85 megmaradt kiegészítők egyben 10.000ft
Hello!

Közvélemény kutatást tartok:)
Ha mondjuk lenne egy különolajzós RMX 250-hez egy újra hüvelyezett hengerem kompletten power szelepekkel (a powerek még nem voltak motorban esztergáltatva vannak).
Érdekelne valakit és mennyiért?
Hátha esetleg érdekel valakit: Motul 300v 15w-50
Szia.
Henger fej már nincs meg.
Hello. 125-höz hengerfej esetleg? Kérném a kódját ami rajta van és egyeztetnénk. KÖSZIII....
Sziasztok!
Suzuki rm 125 1991 Blokk alkatrészek.
Suzuki Rm 250 1995 Minden alkatrésze eladó
Suzuki Rmx 250 1995 Minden alkatrésze eladó.
Akár mi kell nyugodtan írjatok vagy hívjatok és megbeszéljük.

Tel: 0630.649.26.76
Email: tamas0813@freemail.hu
Üdv, 93-as RMX 250 re kellene idomszett,Rm 250 é is jó lenne ebből az évjáratból
Valakinek ötlet?,én nem találok ilyesmit
Hali! RM-Z 125 ee keresek sportdobot! Ötlet?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

valaki tud valamit előéletet erről a motoról?
Szia. A Google....
Más valószínűleg csak megkeresi neked és ki linkeli. Próbáld úgy beírni hogy "service manual rm 250" pl. És készülj angolra.
Sziasztok!Keresek műszaki leírást egy 1986-os Suzuki RM 250-hez.Ki tudna ebbe segíteni?
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porvédő 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
találtam egyet és le is töltöttem, most nekiállok és szépen végignézem