, tényleg unalmas màr...
98-as rm 125 az én témám. Viszont bármennyit olvasok, màr több nyelven mint hittem volna, de nem találok infot az E-1-2 közt. Gondolkodtam hogy suzi márkakernek van hátsó udvari szervize, nem e segitenének. Más tippem nincs.
Gondolom te születésedtől fogva tudod, hogy mik azok?! (préssáv, dugó kiállás). Vagy esetleg utána néztél, olvastál, kérdeztél?
"a kérdés hülyeségével arányosan vagyok többnyire gizda"
Tudod, a jó tanár tudja, hogy hülye kérdés nincs (maximum rosszul feltett), viszont hülye válasz annál inkább. A válasz csak is a válasz adót minősíti sosem a kérdést feltevőt.
Erre írtam neked korábban, hogy ha segíteni akarsz akkor azt tedd és ne "gizdáskodj". Te is a nulláról kezdted ezt a dolgot ahogy mindenki és ahogy írod mindig van az embernél tapasztaltabb aki jobban ért hozzá, de ettől még senki nem hülye. Ahogy te is kérdeztél, mint leírod, úgy például én is azt teszem és mivel ez nem a nyolcvanas évek így típus specifikus fórumokon lehet a legtöbb infót összeszedni (persze erősen kell szűrni).
Ha érted amiről írok akkor jó, ha nem akkor is, én a magam részéről a továbbiakban a fórum alaptémájával foglalkozom csak.
Nincs róla pipirom, nem ebből élek, éltem, és nem is fogok!
Egyszerűen csak nem bírom a kókányolást, ami szerintem az igénytelenségből és a tudatlanságból fakad hazánkban.
Én amit csak tudok szeretek saját kezemmel megcsinálni, de előtte utána olvasok és megkeresem a környezetemben az adott témában a legprofibb ismerőst, akit részletesen kifaggatok...
Mocit 14 éves korom óta szerelek, mindig nagy hangsúlyt fektettem a "továbbképzésre". Pár év alatt eljutottam odáig, h príma (szoc) utcai gépeket raktam össze, de mikor betévedtünk a versenyekre úgy kerültek ki minket az egyenesben mint a bójákat :-o
Láttam pár ilyen mocit szétszedve is, szinte széria volt, de úgy ment, h hihetetlen. Ekkor kezdtem utána járni a dolgoknak, és közben döbbentem rá milyen bonyolult összefüggések és finomságok vannak a profi verseny kéttében ... Ha marha ügyes és szorgalmas vagy akkor is kell mélyebb szinten az ilyen dolgok megértéséhez legalább 10 év, de aki 20 éve csinálja ahhoz képeset akkor is le leszel maradva.
Ezt azért húzhatom le a wc-n mert a kétté kihaló félben van, elbaszott találmány, még a hangolt fordulaton is nagy veszteséggel működik, részterhelésen meg katasztrófális...
Még ha segíteni is próbálnék néha, az olyanok mit értenének belőle akik ( az utolsó példát felhozva) még a préssávot sem ellenőrzik mert nem hallották mi az (vagy legalább a dugó kiállást). Pedig ez annyira alap dolog, h szinte szóra sem érdemes. És akkor mi lenne a bonyolultabb dolgokkal?
Többnyire az van, h írok valamit ami az adott információkból leszűrhető (a kérdés hülyeségével arányosan vagyok többnyire gizda :-) és én az ő helyében azt tenném, erre jól behisztiznek
Mêg valami. 10 évig festő voltam, kívül belül profi. Erre a festék reklám felirata " Csináld magad!" De ha itt a fórumon csak az erősebb kutyát keressük, akkor kár táv szerelni. Mi a szimszont net és fórum nêlkűl is talpra állítottuk ált iskolai tapasztalattal. De elnézve a gépparkokat, s a galériákat, igen kevesen fordultak szakszervizhez.... Persze én típusú emberke mêg csak dicséri a fénykêpeket milyen zsír lett ez meg az, persze biztos minden van bontóba, és eredeti is...
Igazából nem értem mit akarsz mondani. Szomszédom vizsgával rendelkező szerelő. Most egy okj-s 20 évesnél màr több dolgot láttam, de ez cserekereskedelem tapasztalatba... Szóval ha egestérbeli különbség lehet akkor màr kilőve mégha 10 évig ugyanazt kapta minden rm. Persze autókat javítanak heggesztve, kizárt hogy ezt nem lehet. De láthatod, eredetit szeretnêk, de senki nem tud semmit, szerinted megveszem bekötött szemmel?
Csak az utolsóval nagy így vidd motorszerelőhöz, még ő is elcseszi
Komolyra fordítva, valahol megértelek. Ez a szitu? Hosszú idő alatt, sok idő pénz befektetéssel kitanultál egy szakmát, most meg nem tudsz belőle megélni, mert sokan maguknak tákolják a motort, nincs "szükség" a tudásodra, nem?
Csak nekem tűnik úgy vagy ennek a motornak tényleg sok baja van?
Amúgy egyetértek a többiekkel, hogy cseréld ki a hengerfejet mert sosem lesz már az igazi ha tényleg elrepedt. Én gyári, vagy gyárival megegyező minőségűt keresnék a helyedben.
Felrobbantani én is fel tudom ahhoz nem kell szerelő
Amúgy az első számú ok általában anyagi a második pedig hogy a tulaj is szeret szerelni. Lehet ezen berzenkedni, de a saját motorjával mindenki azt tesz amit akar.
Utolsó mondattal egyetértek.
Nem is értem miért nem ez az első reakció ilyen esetben, na meg az eredeti alkatrész beszerzése ...
Asszem 90-es években RM125-nél eleve kétféle égéstér van, lapos és ívelt dugótetőhöz. Egyszer egyik ismerős felrobbantott egyet mert összecserélte, ráadásul motorszerelő a lelkem
Hát...le kéne venni és meg kéne nézni azt a hengerfejet, ha tényleg csak a víztér része repedt akkor lehet elmegy, bár előbb utóbb szerintem nagy nyomáson el fogja itt köpülni a vizet.
Gyári szám alapján a 96-00 ig tuti ugyan az. http://www.megazip.ru/search/s...
A másik gyári szám(11111-27C35-000) alapján meg 90től-00ig ugyan azt írja mindegyikre, ezek alapján jónak kell lennie.
Ebből bontottat nyugodtan vehetsz, nem kopó alkatrész.
Szia. Mind 27C3, csak E-1 vagy E-2. De 91'-től 00' ig állitólag mind ugyanaz, kompatibilis. Szerinted? Segits kicsit kérlek, mert találtam egyet, de postán...
Ha kinagyitod a szám mellett, közelebb a gyertyához látszik a repedés. Most írtam egy műhelynek, s bontóba is. Motorszerelőnek mutassam meg? Mert egy helyi annyit mondott, figyeljem a vizet fogy e, azt ennyi... Magam uram... :-D
Tuti repedt , nem érthető így a könnycsepp, azt hittem annyi van neki. Sajnos neten keresztól ráadásul kép nélkül leírás alapján ezt nem lehet megmondani
Mutasd meg szerelőnek
Szia D. 27C3 meg E-.1 ennyi van a hengerfejen. A képeken biztos hogy 96'-00'-ig ugyanaz, de mind 27C3, még a 91-es is. Akkor hogy tudok venni jót a motorhoz bontóból? Mi alapján lesz tuti?
Ajjaj, akkor most mi van. Szerintem könnyezik picit, bár van a cégnél repedésvizsgáló, esetleg majd azzal megnézem. De hogy hal meg, vagy mehet e a gép amég nem találok? 2 óra motorozásnál 2 gyerek könnycseppnyi. Mi van ha nem találok, ennyi, kukáka vele és kész? Nagyon szigorú vagy ma Dew...
Markaker, de képről ők komplett csapot tudnak szerintem., én sem találtam hirtelen, de bontásokat nézegetheted. Viszont én nem bíztam a véletlenre, s raktam a benzincsőbe 300 forintost...
98-as rm 125 az én témám. Viszont bármennyit olvasok, màr több nyelven mint hittem volna, de nem találok infot az E-1-2 közt. Gondolkodtam hogy suzi márkakernek van hátsó udvari szervize, nem e segitenének. Más tippem nincs.