Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(Az ugye megvan, hogy az ngk hőérték számozása fordított?!)
A nyerő a gyári, mert mindegyik másikkal valamilyen oldalon kompromisszumot kötsz.

Én nem fogom megmondani, hogy mit tegyél bele, de leírtam mindent amit a témáról tudok.
Már azt sem tudom mit akarok... Melyik két gyertyáról van szó? Mert br9egv-t (szűrős) ki se ad magyar honlap... szóval: br9eg 3000 alatt, b9evg 4000...de nem szűrős. Akkor most melyik nyerő? Összezavartatok fiúk....
"A 250es gyari hoerteke egyebkent 7es."

ha nem a számítógépről írok akkor általában rövidítek, ezért a fenti egy kicsit elnagyolt megfogalmazás.

Szóval az én 2000-es 250-esemé 7-es, ahogy a korábbi modellekké is (http://www.ngk.com/product.asp...). Aztán valamelyik évtől a BR8EG lett a gyári gyertya.
Amit te irsz az a masik eshetoseg ( bar nem minden parametere azonos meretben). Annak az epektrodaja megegyezik de nem zavarszuros. Mivel a gyari az en inkabb a zavarszuros gyertyara voksolok (sok a remtortenet a neten) Amugy kb egy ezres a kulonbseg a 2 gyertya kozott igy az ar nem donto.

A 250es gyari hoerteke egyebkent 7es.
Szia. Vagyis a perpillanat legjobb választás a B9EGV lenne? Mert az is belefér, csak ne 20 legyen...
Már bocs, de ez 1 tű elektródás profi gyertya, nem sokban egyezik meg a lapát elektródás BR 8-9-10-EG-vel (a menet és a gyertyapipa kapcsolódási pontja).
Amúgy minek bele zavarszűrő? Az EG-s gyertya a legcsövesebb amit már be lehet rakni egy versenygépbe, de ha kicsit is adsz a gépre akkor B 8-9-10 EGV, a 125-nél rémlésem szerint 9-esnél kezdődnek a gyári ajánlások.
A 8-ast nyáron még a 250-esben is simán elmelegíted endurozás közben, pedig az EGV-s jobban bírja a meleget.
NGK-t csak hivatalos forgalmazótól közvetlen...
Köszönöm! de a google bekaphatja ám, 2 napja keresem és nem sok lehetőség van pláne ngk-t elcseszni, de ezt igy nem adta ki. Ezer helyen tudtam választani, alternativát keresni, de ilyen áttekinthetően nem láttam. Pedig hidd el ngk honlapon is jártam, de nem ezen. Még egyszer köszi!
parancsolj:
http://www.ngk.com/product.asp...

A br8eg-nek csak az elektródája más anyagú. Általában ezt a gyertyát használják a motorhoz. Van némi kockázat az elektróda miatt, de még sehol nem olvastam, hogy gond lett volna vele.

Nekem is az van benne egyébként.
Szia. R6918B-8 a gyári gyertya amit szerintem versenyzőkön kívül senki nem vesz mert egy 20-as... Mindenhol olvasom a br8eg-t meg br9eg-t, mert az a szegény emberek versenygyertyája. De millió jel magyarázatot néztem már, és úgy nézem hülye vagyok, de ez más kódrendszert használ. (vagy vehetjük kézenfekvőnek is hogy ebbe is abba is 8-as van és kész.)
A gyártó dönti el leginkább. Nézd meg gyarilag milyen való bele.
Sziasztok. Mi dönti el hogy a motorba hànyas hőértékű gyertyàt kell rakni? Pl 8-ast vagy 9-est? Most valami standard 9-es van benne, de a br8eg-re cserêlnêm...de br9eg is van.
Mivel első motorod lenne, azt javaslom ne egyedül menj venni
150 ért veszel motort, akkor még minimum 100 at tegyél félre, de igaz lenne akkor is ha 300 ért vennéd, csak akkor mások az arányok
Nagy rizikó már a 94 es vas, persze ki lehet fogni gondos gazdát, s akkor akár jobb állapotú mint egy fiatalabb.
Természetesen minden igények kérdése, az a motorozás élmény amit szeretnél, lehet megadja ez a vas is, viszont ha belenyúlsz a kakiba, akkor csak azzal fog menni az idő pénz, hogy szereled/szerelteted s csak megutálod, amit megszerethetnél

Tényleg annyit tudok javasolni, a helyett, hogy érdeklődsz, inkább keress szerelőt vagy motoros havert, aki otthon van benne kicsit és meg tudja mondani melyik szar, amit már nem érdemes megvenni használatra csak bontásra.
Szia. Hát ennyiért én sem mernék venni, de egyetértek a többiekkel, sajnos nagyon sokat kell rákölteni, most látom én is mert ebbe vagyok. Pedig két emberke is látta jónak, mégis minden csavarba, csapágyba, ciripelésbe bele lehet kötni. És tényleg minden tizenezrek...
Szia. Az első része a kommentnek hideg... A második rêszét értem és köszönöm szépen, de tudatlanságomból adódóan akkor jobb ha keresek csere alkatrészt. Bàr az se lesz egyszerű... De most, most segitettél! Thx
Szerintem mindenképp úgy indulj neki a vásárlásnak, hogy felkészülsz rá, hogy kell majd költeni a gépre. Nem túl valószínű, hogy egy ilyen korú gépnél olyat találsz amin legalább apróságok ne lennének. Ráadásul itt az apróságokat is tízezrekben mérik.

Az az ársáv amit írsz, ahogy nézem a kategória alja, ez azért nem véletlen.

Én úgy vettem az enyém 325-ért, hogy ha gond van még egy 100-ast rá tudjak költeni.
Nem szeretnék a zsebedben turkálni, de azt gondold végig, hogy ha nem fogod tudni javítani a gépet, akkor egyfelől nem lesz benne örömöd, másfelől még bukni is fogsz rajta mert eladhatatlan lesz (max elbonthatod).
elsö gépem szoval endurozni meg mivel van pálya és meg kerékpársportokban is a levegöben voltam valoszinü ezzel is hébe hoba rámennék a pályára de mivel kezdö vagyok nemkell über komoly vas am 150körül néztem
Válaszolva a kérdésedre, mindent át kell rajta nézni alaposan, mint egy másik 2T nél, ha nem értesz hozzá semmiképp ne mej egyedül venni egy 94es motort, keress valaki havert vagy szerelőt, aki jobban ért hozzá, akkor nagyobb az esélyed, hogy fogsz tudni motorozni is vele, s nem csak szereled míg el nem fogy az összes tartalék pénzed
Power szelep típushiba sajnos az összes szutyukinál.
Lehet tudni, mennyi pénzt szánnál rá?
Milyen jellegű motorozást szeretnél?
Miért döntöttél a 125ccm mellett?

Röviden egy 94 es motor az lassan 20 éves, valószínű sokat fogsz vele szopni(kivétel ha rendes gazdája volt és lassan lecserélt a motorban minden alkatrészt), főleg azért mert a 125ccm es motorokat széthajtják azok is akik nem tudnak jól motorozni, s egy 20 éves széthajtott motorral sok lehet a bibi
Nem ugye? Láthatóan te vagy az az ember akinek lehetetlen segíteni. És nem kell a többes szám ("annyira várjuk") meg az átlátszó hangulatkeltés, a te problémád nem az egész topik problémája...
Kezdésnek bebunkózol velem aztán meg csodálkozol ha nem hat meg a gondod? Én nem azért vagyok, h te jobban érezd magad, de többnyire a normális embereknek próbálok segíteni. Sajnos te itt elcsúsztál kicsit

A préssáv kialakítása alapból eltér a kétféle égéstér közt, ezért ugatok róla, csak tudnám minek?
Én meghegesztetném aztán szabályozás, ha nagyon elvetemedne akkor simán megbetétezném hengerelt agyagból készült modernebb égéstérrel, de neked ez túl bonyolult...
Te vehetsz rá tuning fejet, csak évjáratot kell hozzá tudni meg, h lapos vagy domború a dugó tető, ja meg 1 kis pénz
Fasza Motorrevüs cikkek vannak feltöltve amiből el lehet boldogulni, csak meg kellene keresni, nem pedig mást okolni a saját balfaszkodásod miatt

Hajrá!
sziasztok
segitséget szeretnék kérni motorvásárlás ügyben
néztem 1 1994es rm125öt a közelben és érdekelne hogy mire érdemes odafigyelni a vásárlásnál esetleg gyakori hibák mik stb...
Sziasztok.
Rm 125 (1991). BONTÁS
Rm-Rmx 250 (1996). BONTÁS
Akármi kell nyugodtan írj vagy hívj és megbeszéljük.
Email: pacso.tacso@freemail.hu
Tel: 0630.649.26.76.
Még mindig nem adtál egy darab hasznos infót pl az én kérdéseimre, Te csak beszélsz és hülyézel meg gizdázól... Tudsz Te valamit is segiteni ebben a topikban? Mert annyira várjuk már hogy elámíts bennünket! Kérdésre tessék válaszolni, azt kivűlről is betanulom... Biztos sokat tudsz, elismerem, kalapom emelem, de tedd hasznossá tudásod. Lehet nem nekem szól, de az utolsó értetlenkedő mostanában egyedül én vagyok itt. És ahelyett hogy egy hozzászólás nekem szólna, pl nem tudom bazdmeg, helyette olyan présteres problémáról esik harc, ahol még nem is járunk.
Már bocs, de ezt nem neked írtam, szóval kicsit értetlenül állok a méltatlankodásod előtt.
Nem figyelsz, nagyon nem vagyok tanár sem, és nem is leszek mert nagyon idegen tőlem.
Az meg a ti bajotok ha nem bírjátok kiolvasni a nektek nem tetsző írásokból a hasznos infókat. Én a hülyéktől is szoktam tanulni, mert úgy állok a dolgokhoz

Csak szerettem volna ha megadják a tiszteletet a márkának, típusnak, azzal, h rendesen megadják ami neki jár.
Mert akkor hálás darab, pl ma is RMZ450 nyert Anaheimben!