Hát figyelj. Én azt mondom hogy jobb a papíros motor mert amelyiknek nincs igaz hogy olcsóbb de ki tudja mi baja van, és mire eljutsz odáig hogy lepapíroztatod ugyanott vagy. Én az elsőt mondanám a jobbnak és 110-ért szerintem nem pénz az ilyen!
ELMÉLETBEN 110000 környékén áltunk meg telefonos egyeztetés utén de nemrég hivtam 1 nyiregyházi eladót is nagyjából ennyire tartja ő is!az pedig ez lenne!http://www.hasznaltauto.hu/2890373_suzuki_rg_1992
Hát nem tudom erre kellenek irányjelzők ahogy nézem!
Mire kell egyébként ezeknél a motoroknál odafigyelni vásárláskor?
Látszik hogy a külsőre adtak, de az tény hogy ez nem 1995ös! Lehet nem nyúltak bele mert az enyémben is csak dugót meg gyűrűt cseréltek 15 év alatt! Valószínű hogy valami vezetékprobléma van , elektronikáshoz elviszed biztos tudja. Mennyi az ára? Lehet megéri mert ezek nagyon jó motorok, bár mondom ez 1. generációs mert 1992től már a 2.-at gyártották. Az enyém 94-es, látszik a különbség.
Ja és állítólag most gyujtás problémával küzd akicsike mert nem indúl állítólag a kuplungot álították és valami vezeték elszakadt összekötötték de mégsem indúl!Amit még az eladó elárúlt hogy nem rég lettek kicserélve a kuplug lamellák!Egyébként ha ezeknek hogyan folyik a felújjítása lehet őket fúrni?
Sziasztok!
1 suzuki rg mevételén gondolkodom csak nem vagyok igazán hozzáértő ezért szeretném segítségeteket kérni!Mire is kellene odafigyelni a megvételnél!Ezt a mocit néztem ki http://www.expressz.hu/auto/mo... a tulaj szerint a blokkhoz még nem volt nyulva de szerintem ahoz képest sok a km benne!Véleményeznétek a masinát igy képről előre is kösuönöm!
Köszönöm a véleményeket, ezért kérdeztem mert tényleg nagyon jó motor és látszik hogy egy GSX-R-re mintázták csak tényleg elrontja az a rózsaszín. Úgyhogy átfestem. Most az a kérdés milyenre?:D Fehér vagy kék legyen?,de az AETC felirat megmarad
Hali! Hát mivel te kérdezted, és gondolom az őszinte véleményekre vagy kíváncsi, nekem nem igazán tetszik . Sztem nem megy a kék szín mellé. Én biztosan átfesteném. (ez szubjektív vélemény)
Véleményt kérnék tőletek! Tudom hogy ez az eredeti festés meg minden DE, nem ciki az a rózsaszín ott hátul a motoromon? Engem egy kicsit zavar mert a vad külsőt kicsit megváltoztatja az a rózsaszín
Hát elképzelhető,h kevés benne az olaj és amiatt, annyira nem értek hozzá. Meg kell nézni. Engedd le a benne lévőt rakd bele az újat megfelelő mennyiségben és ha azután is csinálja akkor nem az volt a baja. De olajat érdemes benne cserélni mindenképp.
Köszönöm. Csak annyi a gondom hogy ahogy melegszik a be a motor, nem lehet üresbe és 1.be tenni hanem ott marad sebességben ahol éppen áll, de a váltókar látszólag jól müködik. Ez lehet olaj hiba? hogy esetleg nincs benne vagy kevés?
Érdemesebb az olajokkal nem spórolni és inkább a jobb minőségűt megvenni. A blokkhoz hajtóműolajat vegyél én castrolt veszek. Motorolajhoz szintén castrolt vásárolok 2T full syntetic-et.
Hali!
Hát gondolom a te motorod is kétütemű, szóval keverékes üzemű. Ez azt jelenti,h van egy külön olajtartálya amiből saját magának bekeveri az olajat a benzinhez. Ez általában az űlés alatt szokott lenni. Szal az a motorolaj. A hajtóműolaj gondoskodik a váltó és blokk terében lévő egyéb dolgok kenéséről. És ennek a leengedő csavarja van ott alul. A betöltés általában a blokk vmelyik oldáláról történik. Az is lehet egy nagyobb csavar, vagy egy kézzel tekerhető csavarszerűség.
Hello mindenkinek
Most vettem egy RG 125-öst és egy kis gond van a kábelezésemmel.Nincs valakinek egy kapcsolási rajza vagy esetleg egy service manualja? nagyon hálás lennék. köszi
Üdv!
Hétfő óta boldog (?) RG 80 tulaj vagyok, a motor egész jónak tűnik, a blokkjának szép hangja van, az idomtartók meg az idomok viszont már picit rosszabb állapotban vannak. De azért Simson árban szerintem megérte a motor, 80k-ért hoztuk el, 150km-t lazán bírt lazán 7-9 ezres fordulat közötti tempóval.
Szerelési kézikönyvet kerestem hozzá neten, találtam is valamit, igaz nem 80-ashoz való, hanem 150-eshez, de ahogy belenézegettem nagyjából kompatibilisek. Itt található: link
Hát nem tudom erre kellenek irányjelzők ahogy nézem!
Mire kell egyébként ezeknél a motoroknál odafigyelni vásárláskor?
1 suzuki rg mevételén gondolkodom csak nem vagyok igazán hozzáértő ezért szeretném segítségeteket kérni!Mire is kellene odafigyelni a megvételnél!Ezt a mocit néztem ki http://www.expressz.hu/auto/mo... a tulaj szerint a blokkhoz még nem volt nyulva de szerintem ahoz képest sok a km benne!Véleményeznétek a masinát igy képről előre is kösuönöm!
Raksz fel képeket?
Hát gondolom a te motorod is kétütemű, szóval keverékes üzemű. Ez azt jelenti,h van egy külön olajtartálya amiből saját magának bekeveri az olajat a benzinhez. Ez általában az űlés alatt szokott lenni. Szal az a motorolaj. A hajtóműolaj gondoskodik a váltó és blokk terében lévő egyéb dolgok kenéséről. És ennek a leengedő csavarja van ott alul. A betöltés általában a blokk vmelyik oldáláról történik. Az is lehet egy nagyobb csavar, vagy egy kézzel tekerhető csavarszerűség.
Most vettem egy RG 125-öst és egy kis gond van a kábelezésemmel.Nincs valakinek egy kapcsolási rajza vagy esetleg egy service manualja? nagyon hálás lennék. köszi
Hétfő óta boldog (?) RG 80 tulaj vagyok, a motor egész jónak tűnik, a blokkjának szép hangja van, az idomtartók meg az idomok viszont már picit rosszabb állapotban vannak. De azért Simson árban szerintem megérte a motor, 80k-ért hoztuk el, 150km-t lazán bírt lazán 7-9 ezres fordulat közötti tempóval.
Szerelési kézikönyvet kerestem hozzá neten, találtam is valamit, igaz nem 80-ashoz való, hanem 150-eshez, de ahogy belenézegettem nagyjából kompatibilisek. Itt található: link
Végül pedig egy kép a motorról: