Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kép nincs róla?
Sziasztok.
Suzuki Rg 250. Alkatrészek eladók...kipufogo,kormány,váz,egy kis elektronika, felnik,műszerfal,tank,meg egykét sérült burkolat!
Ha valakit érdekel valami szívesen segítek ha tudok!
Üdv mindenkinek! Tudom, hogy nem teljesen jó helyen járok, de szeretnék kérdezni tőletek! 50-es rg gamma vásárlásán gondolkodom, de erről a típusról alig találok vmit(technikai adatokon kívűl), mire kellene ügyelni a próba során? Lehet alkatrészt kapni hozzá? 100 000 ft megfelelő ár egy jó állapotúért? Ha tudtok légyszi válaszoljatok! Köszönöm!
Ma motoros felvonulás volt én meg nem tudtam menni
ez kimaradt : hát ha nem hordós akkor én nem cserélném, leginkább a hosszú bejáratási periódus miatt meg a felesleges pénzkidobás miatt, meg a felső görgő nem is igényel akkora odafigyelést mintha pl egy alsót cserélnél
neeeem, nekem Dunlop KR Racing 133 van
és nem tudok mit mondani a 47es kerékre hátul, ugyanis nem tudom h mekkorák az áttételek stb, de ha kitalálod vhonnan szívesen kiszámolom neked:)
mivel nekem 110-120 körül 8-9et forgott, és mivel sűrűn szeretnék/szoktam annyival menni, kiszámoltam és olyan 2 számmal nagyobb első fogaskerékre adtam a fejem, így kb 20al nő meg a végsebesség, ami sztem nem számít sokat a gyorsulásban, elvileg ritkábban kell h váltsak...
1méret elől=4méret hátul, ez a fogaskerék átváltási arány, de mind1 mert úgyis mindent egyszerre kell cserélni(lánc+kerekek)
szerintem a hirtelen irányváltástól szitált, mert nem éreztem hogy csúszott volna...
hirtelen iránytváltok, és ebből adódóan hirtelen is jön meg a tapadás,ami összefügg a fékfelengedéssel sztem....
ez aztán szép magyar volt
Mármint cserélni nincs értelme?a henger sztem hibátlan a dugó is ok a szoknyán laza kopás van nem nagy.a hézag 5 század körüli és nagyon jól megy még kiforog 6ban is lendületesen csak szarrákopott a tűgörgő.neked is pilot race van fenn?szerinted 47 fogas hátul a gyári áttétel?
mondjuk azért nem úsztam meg teljesen ép bőrrel, mert kulccsonttörésem lett, ami szerintem a 100hoz képest semmi.(egy ismerősömnek mikor motorbalesete volt, mondta neki a mentős h van aki már 40nél meghal) De szerencsére már egész jól vagyok, mivel nem hagytam h a hagyományos(sztem középkori) módszerrel elintézzenek, hanem egy titánrudat raktak a csont belsejébe hogy összefogja. És azt mondta a doki hogy 2 hét után már motorozhatok is
olyan nekem is volt már írtam , régebb h én is keresztbetettem esőben az poén (addig amég ki nem terül az ember mint a gyalogbéka) A szitálás neked nem attól volt, h az első gumid valszeg nem tapadt megfelelően az aszfalthoz
Mondjuk azon a helyen az út nagyon fel van gyűrődve asszem azt mondták h 60 méteren keresztül.100nál meg másodpercenként 20 métert halad a motor, tehát abban bíztam túlérek rajta , mert nyáron is volt már ilyen többször hogy beszitált a kormány , de egy idő után kifutotta. Na hagyjuk....
én kedd este, elmentem szakadó esőbe és nagy unalmamban hátsó fékkel baszakodtam
kicsit meggondolatlan...dehát rátapostam a fékre--elment a segge balra, felengedtem a féket.
És nekem is ugyanez a szitálás volt, de nagyon durva télleg már láttam ahogy perecelek...de szerencsére betámasztottam a kormányt és sikerült megfogjam...
hát mit ne mondjak olyan örömsikítozást tartottam utána
meg rájöttem h nem fogok legközelebb slcikkel 5-6 fokban hátsó fékezgetni
óvatosan mocizzatok...nincs még 30fok
én inkább azt mondanám, hogyha -nem lett volna rossz a teló/vagy nem mentem volna százzal/vagy nem lett volna felgyűrődve az út ez nem történt volna meg, de sajnos itt 2helyett 3 tényező jött össze.
akkor valszeg, ha neked is újabb van, te is kaptál egy jókis persely a gyári NiCaSil helyett
sztem ha az illesztése nincs max 6-7század körül és kb 8bár kompressziója van, és nincs hordósra kopva a henger, akkor nincs értelme...
pesten 18kerben van egy "cég" dugókat öntenek, de sztem másholis van én róluk tutira tudom
Pál-dugattyú a nevük
mivel semmi kedvem nem volt szétoffolni azzal h részletesen leírom, szerintem inkább ne fikázz addig amég nem tudod a részleteket... most kicsit ideges lettem. Tudom h tapasztalatlan motoros vagyok, 1 éve motorozok összesen, mondjuk egész télen motoroztam, jeges úton is. Szóval azon a szakaszon max.-70-80. nal szoktam menni, úgy még kivitte a teló, mióta rossz. Csakhogy én csütörtök éjjel össz vissz 1 órát aludtam, és ez péntek este volt meló meg edzés után! szóval előtte megelőztem egy buszt meg egy kocsit azért értem oda 100al. És mivel későn kaptam észbe és már csapkodott az eleje mit az állat már fékezni de tudtam, csak levettem a gázt, és minden erőmmel ellentartottam a kormányt.(ugyebár ez a RG Wolf, és még sokkal kissebb a kormányszöge mint a Gammának) és rohadt nagy szerencsém volt, jól kiviteleztem az esést, mivel csak egy chopperes rohambili volt rajtam+ egy szar bőrdzseki meg farmer és még agyrázkódásom se lett...
Ne haragudj! SZerintem nem a szerelőd hibája, hanem a tapasztalatlanságodnak köszönheted! Mert ha mentél volna már rá nagy sebességgel szar útra akkor tudnád hogy ez lesz. Ez azért van mert az Rg (mint más 125-ös) nagyon könnyű. A villaszög meg relatív kicsi---az utánfutás is kicsi! Ez a jelenség gyakori a sportmotorknál, főleg ha a rossz úton pont erősen gyorsítassz! Ezért találták ki a kormánylengéscsillapítót! (pl. cagiva mito ev gyárilag) Tavaly nyáron, nekem két ismerősöm is esett ugyanígy. Környéken van egy ragyás útszakasz és ott verték neki. Az egyik apr. Af1 a másik cagiva mito 1. De fő hogy nem lett bajod!
Különben beszitált az eleje, és harmadszorra már nem tudtam kikorrigálni..
Szegény kis Suzukit kereken 100-nál(azt láttam utoljára a műszerfalon) eldobtam pénteken Mondjuk csak a lábtartó meg az indexek törtek le. Meg ahogy láttam végigkarcolódott az oldala.Nagyon sűrű volt az olaj a teleszkópban, nehezen nyomoódott be, és még lassabban jött ki... erre rámentem így egy hullámos útszakaszra. Aztán mikor a helyszínről a rendőr telefonjáról felhívtam a szerelőt h vigye már valahova a motort mielőtt a rendőr meggondolja magát közölte h most csinált életében először teleszkópot, eddig mindíg a haverjához vitte... Laza a csávó
Remélem nem fogom!
De egy 4 ütemü endurot jobban ki tudnák használni....
Csak nehogy megbánd hogy eladod
Hát lehet,de megéri a drága alkatrészt megvenni,de lehet olcsobbat is,csak azt nem érdemes.
Én azért adom el,mert leginkább terepen használnám,de ezt nem lehet.
miért adod el? egy vagyon lehetett az alkatrész..
Hát sajna egy régit találtam, de szerintem ez már nem él. De itt van: cma@cellkabel.hu
Szerintem egyszerűbb ha elküldöd neki postán a mintát. Nyugi megbízható ember, én már évek óta vásárolok tőle! Cím: Galovich Tamás 9500 Celldömölk, Mikes K. ut 35
1.36 a szorzó
Bocsi
Tényleg !
De nekem asztmonták hogy 49!
33kw-os az akkor 45 loerő vagy mi?