Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neked egy komplett blokk kell?
azt elég nehéz lesz magyarországon beszerezni...
Hello, Érdekelne hogy nem tud-e valaki eladó 125 blokkot ? vagy bontót ahol megérné utána kérdezősködni, Pest és vonzás körzetében, keresek még 80 rg hez gyujtas oldali deklit, előre is köszönöm!
Csövi!
www.batszimotor.atw.hu Ők elvileg foglakoznak bontott alkatrészek beszerzésével.Próbáld meg hátha.
van it valakii irjon mar valaki vagy csak egy helyet mondjon hollehet beszerezni
szia valaki tudna suzuki rg 50hez karbit nagyon fontos lennee ha valaki tudna irjon it az e mail cimem koszike king89@citromail.hu
komplett elektronika kell?
Sziasztok tud valaki RG 250-hez Tirisztort Olcson?
Előre is Köszönöm!
kumo@pro.hu
vagyis vizes
az az igazság, hogy nekem van fényezős ismem...nagyon régóta csinálja, csak mondta h idéntől technológiaváltás van....átállnak az oldószeres anyagokról a vízes bázísúakra...
...
Visszatérve: nem hiszem hogy csak igy pikk-pakk meglenne az a vázfestés..
nem egyszerű meló az én is akartam de inkább lemondtam róla
Majd nyár után... (megpróbálom)
gondoltam hogy egyszer úgyis megtalálsz majd
figyelj már egy picit....
abban igazad van h jövök még 10e ft-tal....
DE a jófej szerelődről meg annyit h jól megszivattál ezzel a motorral, lefúrtátok róla a NiCaSilt tudom mert nullás méretű dugó volt benne, el lett hagyva a powernek a támaszópöcke--a szelep beleért a hengerbe szébaszta a dugót a forgattyúsház alját is, és még a power is eltörött, arról nem is beszélve hogy 10km-re bármilyen benzinkúttól felforrt a motor mert a GYÁRI HENGERFEJTÖMÍTÉS már nem volt jó a víz tömítése ellen, és emlékszel amikor megnéztük a motort tiszta olajsár volt a hütő és te bizonygattad h áááh semmi baja majd ki kell mosni, 2.nap még a kuplungbowden is elszakadszt jó az nem lényeg haza bírtam jönni a BELVÁROSBÓL....és am is csak 2000 ft volt, nem tudom ezt a motort mennyire törted szét....de a váltópöcök is úgy lett visszatrehánykodva ez e legkevesebb csak sztem annyit mondhattál volna hogy mi volt a motorral, mégha nem is kérdeztünk rá....
sztem ha korrektségről beszélünk a te vagy a szerelőd korrektségét is meg lehetne kérdőjelezni.....
a pénz odaadásáról meg annyit h ha jól emlékszem azt mondta budapesten dolgozol....valamelyik nap összefutunk valamerre és odaadom ennyi....
a számom gondolom tudod vagy ha nem, akkor: 06302905415
én elhiszem h nem volt korrekt h apa hitegetett h megadja a pénzt.
nincs kifizetve a vini RG je?
Kedves vinibali, nem rossz érzéssel gondolva rád mondon, hogy pofátlan kis hülye vagy, ami nem lenne probléma,
de ameddig a motor kialkudott vételárát 100%-ig ki nem fizeted a nevemet, a haverom nevét (aki egyébként nagyon jó szerelő) még a fórumon se vedd a szádra.
Egyébként te is jófej srác vagy
az nem csak polírozva van? nagyon szép húzott váz,hibátlan felület,simán tükörpolír
hát ha én festeném a vázat akkor tuti feketére festetném az tuti! ja és hozzá hófehér lenne minden.
én azon gondolkodtam h mivel úgyis lepattogzott a vázfesték 1-2 helyen....újrafényeztetem...
gondolkodtam a gyári ezüstös-szürkén, meg az Aprilia RS eken van az a króm szinű....az olyami festék lehet amiben alcsipor van, vagy lehet ilyet simán is venni?
Te döntésed max kétszer csinálod majd ha nem tetszik majd az ezüst én nem szólok bele.Ha neked tetszik akkor csináld.akkor is a fekete a nyerő
Már 1 hete ezen töröm a fejem.
szerintem ezüst lenne a jó a váz színe miatt
de a fekete meg jobban tetszik
hát sztem ez motorszínfüggő
én tuti feketére csináltatnám...vagyis csinálnám
szerintem fekete.az ezüst az csúnya lenne... legalábbis én biztosan nem fújnám olyanra.
Azt én is szeretnék mert ez ami most van már ugy van megfoltozva
Most vettem észre a csiszolásnál.
Milyen színű legyen? fekete vagy ezüst?
hát én is gondolodok egy rezó csináltatásán...mert 2 ismem akik olyan 15-20körül csinálják, de azt mondta az 1ik hogy nem hiszi h jelen tudása szerint jobban tudni csinálni a gyári helyett....gondolom jól kitalálták a gyárban
de egy folytatlan dobon nagyon gondolkodon már
zsír lenne egy ilyen kipuff az RG-re
de elsőnek meg 100 a gyári.nekem meg Neked is 110es van.ezért gonodltam én a 140esre mind1 most elment a pézem.gumi vásár halasztva kicsit.messze van még a tavasz
hát igen...van valami ebben a láztartó karolgatásban....1kakucs= 2új csava
dehát a széles felni valamilyen szinten, bár eleinte még nem mert akk nem ér akkora részen a földhöz, de rontja a menettulajdonságokat....dehát nem véletlenül 130-as a gyári méret....:)