nekem simán belefért a 150es is, csak annyi volt vele a gond h a széleit tulságosan behúzta.innnen gondolom h az már nagy rá de a 140eset sztem már csontig le lehet dönteni.130al meg már ahogy vini barátom is a lábtartódat is szétkarcolod
Még nem hivtam fel mert ugysincs pénz de a motor már gyálon van a szerelőnél majd átugrok a felnikkel hozzá ..................... 150-es? Az belefért? És a láncvédő nem zavart be neked?
Ha tőlem kérdzed akkor nem hívtam még fel.kiment a fejemből.de ami késik nem múlik.amugy meg nekem 150es volt hátul.előtte volt már 130 is de ez se volt rossz.de lehet h most megint ki fogom próbálni a 130ast.
egyedüli bajom a power szelep volt eddig jah és asszem nekem eszik a legkevesebbet az itt lévő fórumosok közül. vmi 5,5 literben megáll a fogyasztás (kakucson is )
hát jó RG-s révén....hib ákat nem mondok
de általános hibái, gondjai vannak, ami teljesen egyediek....szerintem
mivel sok helyen gyátották, másképp vigyáztak rá, egy ilyen korú motornál nem lehet tudni...
lehet h kifogsz egy olyat mint én, hogy hüvelyesre megcsinálták, összerakták h el lehessen adni, onnantól meg nem éredekes....
de lehet h kifogsz 1et 15e km-rel NiCaSillal, és gyári fénnyel.....nem lehet tudni
ha kevés kmes, nicasilos, gyári fényes, és ránézel h van-e olajsár a hűtővízben akk sok gondod nem lehet vele....szerintem a fogyasztás már relatív, de fuvókázással állítható
Heló mindenkinek.
Hamarosan szeretnék venni egy 125-ös rg-ét és véleményeket szeretnék kérni a motorról.Ilyenek mint fogyasztás,végsebesség,hibái vagy esetleg gyakori hibái vannak-e.Meg minden mást ami eszetekbe jut.
Előre is köszi:Bandi
hát ez is olyan csúnya lecsapott plexi...mintha nem fért volna ki a HAMAMATSU-i gyárból(most néztem meg ) és egy fűrésszel levágtak....de ha lenne vmi szépkis gixxer plexi....vagy azon is gondolkodtam h kicsit megbasztatom hőpisztollyal, de az azért meleg lenne
De ha pálya gumi akkor ezt ellensúlyozza a döntés nagysága