heh, ajánlom is , nah de tud kutatott már valaki?
enyémet ma szedtük szét...1től és olyan 6-7fele végeztünk
azt hittem beszarok
a suttyó mit csinált..... , megfogta berakott a gyári KOYO csapágy mellé egy SZLOVÁK CSAPÁGYAT....én márcsak elvől is inkább román csapággyal kezdtem volna....minth egy szlovák csapággyal
nagyon komoly volt szétoperálni, kotyog a hajtókar, csak azt nemtom, egy mZ szerelő mondta hogy neki amikor főtengelyfelújítás volt akkor hajtókar csere is merth annyit kopott kifelé a mérte hogy nincs pár századdal, ezreddel nagyobb hajtókar.....hmm érdekes
dehát elviszem, remélem lesz holnap vmi felújítós emberke
dehát alap h csak KOYO-t veszek megnézem már jobboldali 4000, bal 8000ft + tűgörgős....hmm érdekes lesz
Jaj remélem nem vetted kötegedésnek!
Szép a géped én is szerettem volna egy Rg-t....mármint újabb generációsat mert a régi is ment akkor az ujabb milyen vad lehet Majd egyszer kikéne próbálnom 1et
hát olyan csúnya....
meg az én magasságomhoz, pont az arcomba vagy a nyakamra tolja a szelet...nameg egy """"buborékoosal"""" sokkal jobban is nézne ki...
meg ez olyan matt, ki kéne políroztatni
emberek!
kutatómunkát hírdetek ki
nézelődjetek már h melyik maibb típusnak van hasonló plexije az RG-hez....
olyan vmi kis púpus, mint vmi gixxer "túraplexi"
előre is köszi
Ráérek... meg érdekesebb a keresgélés. -a kép lett volna a lényeg, elmondás alapján nehezebb elképzelni. Egy részletes rajz kellett volna, amit nem találtam, az kellene a szerelőnek is.
hú bazz neked asszimetrikus a kipuff felfogatásod?
nekem full vízszintes....tudnál a hengerről is alsó felős belső képet mutatni?
nem láttam még NiCaSilost
Amikor a szerelő szétszedte a poweremet annó, mivel én épp dolgoztam, a fateromnak mutatta meg. Ő is azt állítja, hogy nem ilyen, hanem olyasmit mondott el mint az YPWS rendszer. Csak azt mondta másképp, hogy alulról szűkíti le a szelep a kipufnyílást bár lehet fordítva nézte Tehát...
elrabolt mindenkit a jézuska?
enyémet ma szedtük szét...1től és olyan 6-7fele végeztünk
azt hittem beszarok
a suttyó mit csinált..... , megfogta berakott a gyári KOYO csapágy mellé egy SZLOVÁK CSAPÁGYAT....én márcsak elvől is inkább román csapággyal kezdtem volna....minth egy szlovák csapággyal
nagyon komoly volt szétoperálni, kotyog a hajtókar, csak azt nemtom, egy mZ szerelő mondta hogy neki amikor főtengelyfelújítás volt akkor hajtókar csere is merth annyit kopott kifelé a mérte hogy nincs pár századdal, ezreddel nagyobb hajtókar.....hmm érdekes
dehát elviszem, remélem lesz holnap vmi felújítós emberke
dehát alap h csak KOYO-t veszek megnézem már jobboldali 4000, bal 8000ft + tűgörgős....hmm érdekes lesz
Szép a géped én is szerettem volna egy Rg-t....mármint újabb generációsat mert a régi is ment akkor az ujabb milyen vad lehet Majd egyszer kikéne próbálnom 1et
meg az én magasságomhoz, pont az arcomba vagy a nyakamra tolja a szelet...nameg egy """"buborékoosal"""" sokkal jobban is nézne ki...
meg ez olyan matt, ki kéne políroztatni
nem én vmi olyasmire gondoltam ami újabb sportmotorokra van utángyártott plexi, mondjuk GIXERRE
kép - vmi ilyesmi...
(RG500):
kutatómunkát hírdetek ki
nézelődjetek már h melyik maibb típusnak van hasonló plexije az RG-hez....
olyan vmi kis púpus, mint vmi gixxer "túraplexi"
előre is köszi
nekem full vízszintes....tudnál a hengerről is alsó felős belső képet mutatni?
nem láttam még NiCaSilost