Csak azért mert elméletileg nem 7000es fordulatszámról szoktak indulni...csak a versenymotorokon asszem 4000ről.. de gondolom az Rg-nek nem tesz jót ha 4000-ről indulnak vele, anno párszor én is indultam ilyen fordulatszámról, mert tleg rohadtul nem húzott az alsó tartományokban.
Hát... ha alacsonyabb fordulatszámon kigyorsításnál erősebb a blokk és ahhoz adódik hozzá a többi, rövidebb idő alatt magasabb sebességet ér el.....tehát jobb a gyorsulása, de ha az összeadódik végben mégse fog többet menni, csak nyomatékosabb lesz.....? Hmm..ehhez lehet hülye vagyok
meg felül ugyanúgy csutkára nyitva van
de én meg RGV 250 tuningon olvastam h le kell kerekítani a power nélüli henger kipuffömlőjének a tetejét, és elvileg +paci....dehát nemtom logikusan belegonolva könnyebben megy a kipuffgáz mert nem törik hanem siklik az "élén"
nah megvan 1 srác....tud csíkot
mellékeltem képet 9;7;5 mmes csíkokról....sztetek melyik és milyen színben lenne jó?
én a 7mmes hofehér fényvisszaverősre gondoltam
Köszi a linket, már le is telefonáltam a dolgot. A bontós srác 2 rg-t bontott, az egyik powert már le is foglaltam, mint kiderült nekem a 2 dugattyú benn van meg egy része is, csak a rudazat, a motor, meg ezek kellenek. Tleg azt nem tudjátok hogyha lesz benne szelep, magasabb lesz a végsebesség? Valamelyik videó-hozzászólásban olvastam, hogy van olyan 2T versenymotor amiben nincs is power, mert végülis csak magas fordulatszámon használják...(mondjuk én is azt csináltam a nyáron, de hamar hengerfejes lett )
de alap hogy az AETC a legjobb