gyááá, miért mondtad Kakucsozhatnékom van
akkor ez nagyon szar...ha nem tudtunk összefutni , pedig kb minden este kint voltunk, na majd nyáron
télleg tré a 3mmes első tárcsa...limit érték 4mm bontó
Vini!
Milyen bontóban hallottál RG-ről meg powert 15-ért? Fontos lenne, mert nekem az első tárcsám is már 3mm alatt van és azt se találtam hozzá egyik bontóban se nemhogy powerszelepet, de a szerelő se, pedig rohadt sok bontót felhívott ő is.
Balázs meg I.J.S. Nektek csak ne sírjon majd a szátok hogy menni akartok pályázni mert ott laktok kakucstól nem olyan messze. mi nekünk meg menni kell 170km-et hogy pályázhassunk de remélem lesz olyan alkalom hogy ott tudunk egyzser találkozni meg csapatni egy jót
Én is olyan fél 7 re értem oda a Budakeszi útról, aztán olyan este10- 11 -12 re értem haza a nyáron, miután beletettünk volt hogy 50km-t a városban. Csak én másnap reggel 8-tól dolgoztam, bár a munkahelyem 4km-re volt..Történt sok poénos dolog bent a városban.
szted akkoriban én nem hivtam fel a bontókat?akkor semmi sem volt RG hez... idomokat kivéve meg ilyenek.power hiányzott az összes blokkból.én sokat vártam rá.de hát muszály voltam megvenni sajnos.
a pályázást meg cseppet se mondanám unalmasnak. hülye aki azt mondja hogy az
hehe
amúgy mi mivel én 6ig dolgoztam olyan este 8-9felé mentünk ki volt amikor este 10kor és éjfél fele haza aztán reggel 9től 6ig meló egész nagyon jó volt
Hmmm...fura. én sokat jártam a nyugati felé nyáron, leginkább este 6után, mert addig melóztam.. jól elkerülhettük egymást Pedig volt hogy egy nap 4 -5 ször is elhúztam ott.
én sem láttam még fekete wolfot pesten
am 18kerben lakok, még nyáron rengeteget jártunk mi is rajkodni Nyugatihoz
de Pázykám te kicsit drágán vettél, mondjuk zsír új az tuti....én egy tisztavmilyen bontós srácnál hallottam 15ért bontottat , dehát elég pénz nekem ígyis a dugó+csapágyak
am meg a pálya a legjobb dolog, először énis unalmasnak gondoltam aztán kicsit amikor egy DRZ 500al versenyeztem, kicsit rájöttem h legjobb
am nekem lehet h azért is evett sokat, mert lehet mivel az 1ik power el volt törve jobban téptem a szarvát..és köztudottan a 2T nagyon öblítésalapú, szal ott lehetett az 1ik probléma....jajjj de várom már a tavaszt
további jó forumozást:) RG bontás - új képek:)
Akkor én épp ugy jártam mint te! nekem is csak most lett meg a pénz rájuk (fék év után)
ugyan ugy beleért a dugóba de úgytünik h ez típushiba az RG-nél
én propuls full szintit teszek bele vagy repsol-t és a 4 év alatt egyszer kellett dugót cserélni benne azt is azért mert belevert a power a két power szelep 89000Huf volt.állt is a gép fél évig mire meg tudtam venni.azóta is jó. De nekem miért nem eszik a motor annyit ?:D basszátok meg kakucson 1 teli tank benzinből elmegyek 230-240km-et.ott pedig nem döcögünk.
Az én RG-m is simán 9-10et fogyaszt városban versenyzés közben (budapesten)
Meg amúgy is, városon kívül... bár ezt részben annak is tulajdonítom, hogy nincs benne powerszelep.. (nem tudjátok hol lehetne bele szerezni és mennyiért?)
Én Shell VSX 2t olajat használok bele majdnem egy éve, mikor egy haverral mentem nyáron mégis hengerfejes lett....pontosabban már nem a városban, hanem Bp.ről a Velencei tó felé Martonvásáron a pirosnál beborított minket a füst. Tehát a kb.120-130 kilóval már nem bírta a hosszabb távot.. Kár, hogy a Wolfra nem raktak vízhőmérőt.
ez a fogyasztás relatív dolog
Míg PÁZY barátomé 5.5litert addig az enyém simán benyakal 9-10liter városban versenygés közben
Egy ismemnek volt TZR 250je 6-7literből boldogan eljárkált
am meg miaz h kinyíródik 500km utasozás után?
Ez olyan h vegyél calgont a mosogépedbe , sztem ha van kenése nem lehet semmi tré
akkor ez nagyon szar...ha nem tudtunk összefutni , pedig kb minden este kint voltunk, na majd nyáron
télleg tré a 3mmes első tárcsa...limit érték 4mm
bontó