Már megoldódott a hiba, gyújtásnak semmi baja, igaz már gyengélkedik a cdi.
A hiba az volt, hogy az alapjárati fúvka fölötti műanyag fekete gumi dugót nem tettem vissza, így elsőre beindult, majd ahogy melegedett már nem akart kiforogni, majd utána teljesen telezabálta magát. Hiába rugdostam csak néha durrant, ezért gondoltam a gyújtásra. Visszatettem, azonnal beindult, húzogattam a gázt üresbe, és a felgyülemlett benzint ki is tolta a kipufogón, utána meg is hajtottam párszor h jól áttisztuljon, azóta semmi baja :D
Nekem csinált hasonlót! Meg is szűnt a szikra nemsokkal később, a gyertyapipám tört szét belül, ha ad szikrát még ha ritkán is, az lehet akár valami kontakt hibától is.
az olajpumpa karján amire a bovden csatlakozik, van egy jelölés ahol alapjáraton állnia kell, ahogy mondod rosszul van beállítva sokat/keveset kap, no meg érdemes egy olajszűrőt beiktatni az olajcsőbe, hogy el ne duguljon. Persze ha nem olyan olajat öntenek a tartályba ami jó különolajozásos rendszerhez bukta van...
Ezzel csak egyetérteni tudok. Persze, akinek már szart be valamilyen okból, az most biztos nem helyesel, de nekem a két RGV közül egyben sem volt semmi gond vele, inkább az, hogy a sok agyatlan halálra eteti olajjal, és nem győzni a bowden állítócsavarját visszatekerni, hogy a gyertyát ne ölje meg a túl sok olaj...
Hamarabb ég ki egy izzó mint, hogy meghalna egy külön olajozás, ha szétszeded és nem jól teszed össze akkor nem fog olajat pumpálni, meg persze ha NEM LÉGTELENÍTED mint a féket... Meg ha a bowdened elszakad...
Rohadt nagy tévhit, hogy szar, ha szar lenne ki sem találták volna...
Keresek rg 125 gammához szervizkönyvet, vagy valami leírást a gyújtásról, hol mennyit is kéne mérni.
Régebben ha kézzel, gyertya nélkül forgattam a motort minden egyes fordulatnál adott szikrát, most meg csak akkor ha jó erőset forgatok a főtengelyen. Valakinek volt már ilyen baja? Mi szokott meghalni rajta? Jeladó, CDI, trafó?
üdv!
van eladó olajtartájom (tank alá való) minden tartozékával együtt,hibátlan meg egy hátsó gumim szintén rg-hez (mitas) utcai gumi.használt,de jó!
e-malben írj egy árat és megeggyezünk!
simson alkatrész csere érdekel!
rycsy1994@gmail.com
A hiba az volt, hogy az alapjárati fúvka fölötti műanyag fekete gumi dugót nem tettem vissza, így elsőre beindult, majd ahogy melegedett már nem akart kiforogni, majd utána teljesen telezabálta magát. Hiába rugdostam csak néha durrant, ezért gondoltam a gyújtásra. Visszatettem, azonnal beindult, húzogattam a gázt üresbe, és a felgyülemlett benzint ki is tolta a kipufogón, utána meg is hajtottam párszor h jól áttisztuljon, azóta semmi baja :D