sziasztok!
eladóvá vált idom csere,és kipufogó csere miatt ára az egésznek egyben 22000Ft(alkuképes) de külön külön is.:
farok idom prizmával(hibátlan állapotban!frissen fújt!(repsol narancs)),gyári kipufogó dob(nincs szétrohadva szóval hibátlan!)suzukis védő ráccsal,ülés(icipici szakadás(alig észre vehető)) az ülés zárral eggyütt jár egyben!
hátsó sárvédő minden felszereltségével(hátsó lámpa+sötétített indexek segédvasak stb.) kifogástalan állapotú alkatrészek.
suzuki rg gamma 125-höz 90-es évj.
elérhetőség : rycsy1994@gmail.com
vagy telefonon:06206107666
(telefon csak d.u. 14:20-tól!)
sziasztok és köszi választ a tűt variáltam igazábol van alapjárat csak mikor gázt huzok felpörög csak nem egyből ejti vissza a fordulatot és még melegen is szivatoval hajlando indulni én ugy tapasztalom mintha sok levegőt kapna állitotam benzin legő keverési csavaron volt változás de nem tudom az alapjárati fordulatszámot mia normális mondjuk hogy meg bolondult a fordulat számmérője is
Alapjárati, és átmeneti rendszer. Az alapjárathoz ennek a kettőnek van köze. A tűt középre, ha netán kevesel,(szürke gyertya) lejjebb, ha még mindig, még egyet lejjebb.
Hali!Nekem ott nincs semmiféle tömítés.Legalábbis amióta megvan,nem volt és most sincs.Kiindulási pontként jó ha középre teszed a tűt és onnan van lehetőséged variálni.Igazából az alapjáratot nem a tű ide-oda helyezésével állítod.De gondolom ezt vágod.Van köze hozzá de található ott még levegő csavar,alapjárat csavar,úszószint,stb,stb.De ez csak "tű" a szénakazalban,mint hibalehetőség,hogy miért nincs alapjáratod.
sziasztok érdeklődnék a karburátor és előte van gumis csonk amit a hengere kell felcsavarozni hogy oda kel-e papir tőmités és még a shuber tűn a tűtarrtót kőzépre kell állitani vagy hova nem igazántudom be állitani az alapjáratot
Értem.Ha annyi,akkor annyi. Nem vonom kétségbe azt,hogy tuning által erősebb lesz egy gép,csak kicsit soknak találtam a végeredményt.Csak ezek a gépek gyárilag 25LE és szerintem több mint kétszer akkora teljesítményt elérni,legfeljebb csak igazi profi alkatrészekkel és műszeres beállítások révén,igazi hozzáértő szakemberekkel lehetne kivitelezni.Ha megoldható egy 80-as évekbeli szinte elektronika nélküli 2T motornál.Biztos nem lehetetlen.De ha mégis akkor az átalakítás nem 2forintba kerülne,és nem egy 100asért árulnád azért mert gyűrű törött. De azért mert még én nem hallottam róla az nem jelenti,hogy nem létezik.Ezt most nem kötözködésképpen írtam,csak nekem is ilyen gépem van.Én nem akarom tuningolni az enyémet,csak kissé meglepett az,az 53LE-s teljesítmény.
hello ő itt a sajátom!
a hengere hibátlan,csak gyűrűtörés volt de ki sem jött a dgattyú pályályából a törött gyűrű,csak szimplán elment a kompresszió
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rg_125-564
6798
Hello.
Nem tudom valakinek nincs véletlenül egy eladó hengere? Vagy tudtok ajánlani olyan motort aminek a hengere jó a 125-ös rg-hez (1995).
Akár dugattyúval együtt vagy lehet akár komplett blokk is ártól függ.
Ha van valakinek írjon e-mailt : m.geza42@freemail.hu
Egyértelmü hogy nem vezethetsz 80ccm-iset M-es jogsival.
Illetve nem szabályosan:
, ha rendszám nélkül van , nincs forgalomba helyezve, kötsz rá egy biztosítást, ehez 50ccm-is adásvételi is kell.
Sziasztok!
Jelenleg az 1989-es Rg125-ös motoromon egyik óra sem mér.
Ne sokat variálok vele, kicserélném az egészet. + kellene egy fordulatszám mérő spirál. Ha valakinek van eladó bontásból kérem jellezze itt vagy emailben : szabados.peter.ufs@gmail.com
Egy kérdés, Suzuki Rg-125 gamma (87-es évj.)-hoz nem találok sehol feszültségszabályzót, lehet valamelyik másik motoréval helyettesíteni vagy építenem kell?
eladóvá vált idom csere,és kipufogó csere miatt ára az egésznek egyben 22000Ft(alkuképes) de külön külön is.:
farok idom prizmával(hibátlan állapotban!frissen fújt!(repsol narancs)),gyári kipufogó dob(nincs szétrohadva szóval hibátlan!)suzukis védő ráccsal,ülés(icipici szakadás(alig észre vehető)) az ülés zárral eggyütt jár egyben!
hátsó sárvédő minden felszereltségével(hátsó lámpa+sötétített indexek segédvasak stb.) kifogástalan állapotú alkatrészek.
suzuki rg gamma 125-höz 90-es évj.
elérhetőség : rycsy1994@gmail.com
vagy telefonon:06206107666
(telefon csak d.u. 14:20-tól!)
Szükségem van még hátsó lábtartókra.
Illetve van ELADÓ:
Suzuki Rg 80 1985-1990 -hoz fordulatszámmérő spirálom.
van ahoz müszerfalam.
Szükségem lenne pár dologra.
Műszerfal
fordulatszám mérő spirál és km spirál
hátsó lábtartók
a hengere hibátlan,csak gyűrűtörés volt de ki sem jött a dgattyú pályályából a törött gyűrű,csak szimplán elment a kompresszió
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rg_125-564
6798
Nem tudom valakinek nincs véletlenül egy eladó hengere? Vagy tudtok ajánlani olyan motort aminek a hengere jó a 125-ös rg-hez (1995).
Akár dugattyúval együtt vagy lehet akár komplett blokk is ártól függ.
Ha van valakinek írjon e-mailt : m.geza42@freemail.hu
Illetve nem szabályosan:
, ha rendszám nélkül van , nincs forgalomba helyezve, kötsz rá egy biztosítást, ehez 50ccm-is adásvételi is kell.
Jelenleg az 1989-es Rg125-ös motoromon egyik óra sem mér.
Ne sokat variálok vele, kicserélném az egészet. + kellene egy fordulatszám mérő spirál. Ha valakinek van eladó bontásból kérem jellezze itt vagy emailben : szabados.peter.ufs@gmail.com