Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!Semmi gond
1. A nyíl a pufogó fele mutat.
2. Gyűrű vékonyabb része kerül alulra.az RN felirat felfele néz.Azért vékonyabb a gyűrű alja,mert az alá fog kerülni a gyűrűfeszítő(gyűrűszétnyomó). A gyűrűt próbáld a mellékelt fényképek alapján felrakni.
1-es kép:Ilyen módon fogd a kezedbe a gyűrűt
2.Csak annyira feszítsd szét a gyűrűt,amennyire a dugó átmérője megköveteli.
3.Szépen a kezedben széthúzott gyűrűt ráhúzod a helyére.

Azért a gyűrűfeszítőt tedd a helyére mielőtt felhelyezed a gyűrűt.
Nagyon vigyázz amikor feszíted a gyűrűt!Az a legcinkesebb része a műveletnek ha még nem csináltál olyat.Nincs valami ismerősöd haverod aki csinált már ilyet,vagy egy szerelőt nem tudsz megkérni ,hogy legalább csak ezt csinálja meg helyetted(gyűrűfelhelyezés)?
Sok sikert
Szia!
Ne haragudj a sok kérdés miatt, nem vagyok motorszerelő :/
1.A dugón úgy van a nyíl, hogy a stiftek felől mutat az ellenkező irányba, hogyan kell berakni a hengerbe, a nyíl a kipufogó felé v karbi felé mutasson?
2.Az alsó gyűrű egyik oldala befelé vékonyodik, van rajt RN felirat az felfele v lefele nézzen, hogyan rakjam rá a dugattyúra a gyűrűket?
http://kepfeltoltes.hu/view/120226/P2240103_www.kepfeltolt
es.hu_.jpg
Köszönöm szépen a segítséged!
Szívesen! Mondtam én,nem a bekötéssel lesz ott a gond.....
Köszönöm szépen a gyors és jó válaszokat!
Ezek szerint nem lett elrontva a bekötése :/, furcsállottam azt a pici barna vezetéket..
fölé=felé szép magyarul írtam le
Szia! Ha megengeded pár szóban megpróbálok segíteni Nem feltétlenül elkötés lehet a gond.Akár a feszabályzó is lehet(húzod neki a gázt és gyengébben világít a lámpa) vagy zárlatos dióda(inkább csak átereszt kicsit nem döglött még meg teljesen)de ha mégsem ezek akkor tényleg el van barmolva.Ki tudja mennyien gányolták már mielőtt hozzád került.De kétlem,hogy elkötés lesz.Mert pl a lámpának egyenletesen kell világítani még döglött akksi esetén is.Ha a tekercsek jók akkor azok tudják azt amit kell és a feszabályzó pedig nem engedi egy bizonyos érték fölé és alá a a feszültséget egy állandó áramerősség mellett. De én nem vagyok Gyurcsók Józsi a távgyógyító Nekem van egy eredeti bekötésű(forrasztású)gyári gyújtkapcsom aminek a kulcsrésze ment szét.Azt lefényképeztem neked.Hátha segít.
2.A "gyűrűszétnyomót" én beletettem ha már adják hozzá... Egyébként az alsó vastagabb gyűrű alá kell tenni.
3.Hajtóműolaj.Az kell bele.Az már a te választásod,hogy milyen fajtát teszel bele.Én az enyémbe AGIP GEAR 5W-20 tipusú olajat tettem. Remélem mindenre kiterjedő részletes választ tudtam adni és hasznosak is lesznek számodra ezek az infók. Hali
sziasztok!
Van egy kérésem és pár kérdés.
1.Legyen szíves valaki akinek rg 125 (89) van fényképezze le nekem a kulcslyuk alatti vezetékeket, hogy hogyan vannak beforrasztva. Mert szerintem az nekem el van kötve, az elkötés onnan látszik, hogy amikor húztam neki a gázt akkor gyengébben világítottak a motor lámpái :/
2.Az új dugattyú mellé adtak gyűrűszétnyomót, azt szerintetek be tegyem valamelyik gyűrű alá és ha igen akkor melyik alá?
3.A blokkon van beöntő nyílás ami alá 900 van írva, oda milyen olajat kell önteni?
Eddig is nagyon sokat segítettetek nekem, nagyon szépen köszönöm!
CDI
Eladó rgv 250 30-as karburátorok és rgv 250 22D70 cui !
Szívesen.Remélem tudtam segíteni.Csak az én személyes tapasztalatom osztottam meg veled ebben a konkrét kérdésben.De tényleg érdekes,ami ki jön a motorból az 17,7 amit meg beleteszünk újat( jó,és azt is adják bele)az meg 18.Ezt én sem értettem.Most akkor mi(ki)kopott el ennyire?Tényleg a tűgörgő?Na de 3 tizedet?a főtengely hajtókar?Na de akkor hogy is van ez tényleg?A lényeg ami lényeg.Ezt a méretet(18)adják bele.Amikor legközelebb cserélni kell a természetes elhasználódás miatt meg kell mérni és ha kevesebb mint 18 akkor tényleg tud tizedeket kopni.Egyébként azt sem értem tűgörgő kosár külső átmérőt mérünk és amikor bent van a helyén olyankor meg a görgők érintkeznek,nem a kosár.De akkor visszatérek az eredeti kérdésemre.Hogy tud akkor 3 tizedet kopni a kosár ha a nem is ér hozzá a hajtókar belsejéhez.Vagyis nem a kosár végzi a "munkát" mert azért hozzáér persze. Na jól elmásztam elméleti síkon De azért jó lenne itt egy hozzáértővel(anyagismeret ilyesmi) diskurálni aki az elméletét,véleményét megosztaná velem.De tényleg nagyon szívesen
Zipp! Köszönöm szépen a válaszod!
Aggódtam miatta, de választási lehetőség ezek szerint nincs..
Szívesen.Megoldunk amit lehet.
Eladó 34-es powerjetes Mikuni karburátor. 12 ezer.

30-25-62-333.
Köszi! Mi lenne velem nélküled..:D
Igen nem fogsz olyat találni ami 17,7.Nem tudom mi az oka neki(a különbség)Nekem azt mondta egy hozzáértő,hogy kopás.Szerintem sok egy kicsit a 3tized kopásnak.De a lényegen nem változtat semmit sem mert megvettem én is azt a méretűt amit találtál te is és jó lett.Ha nagyon tartasz attól hogy nem lesz jó amit veszel,akkor ne neten vedd meg,hanem beviszed egy boltba azt ami kikerült a motorodba és az alapján rendelnek neked.Ezt a méretűt fogod kapni amit te is találtál.Egyébként nekem azt mondták,ez a mérete a suzuki RM125-nek is.egyforma a főtengelyük is.Végül is lehet....Csak egy az anya....
szerintetek gond ha csak olyan felső tűgörgőkosarat találtam ami 14x18x20?(belsőxkülsőxhossz)
pedig az eredeti 14x17,7x20?
Kérdezd meg Daróczi Attilát, ami tömítés nekem kellett, azt beszerezte... (hengerfejtömítést is)
Namura@citromail.hu
'93as RG-hez hol találok hengerfejtömítést nem tudja valaki?
Helló!
Már elkelt az első villa kompletten.
Helló
érdekelne az első villa kerékel fékel együt menyibe kerülne?
Hát,,, ez itt elég gyanús. Másik (sima v-s) rgvzoli-t keresd valahol ad-vesz topik,meg az alkatrészes környékén. Amúgy itt SM-on apróban is láttam ilyeneket hirdetve, bár nem mai hirdetés volt.
De, ha még fent van,talán meg is vannak a cuccok...
Szia!

Használt a blokk.
Robi!
Ami neked van eladó az új vagy már használt?
Most új dugó lesz a hengerbe ezért szeretnék egy új tűgörgő kosarat is beszerezni hozzá.
sziasztok!
nincs valakinek olyan ismerőse, akinél otthon kallódik egy RGV250 banán hátsó villa esetleg rugóstaggal?
Szívesen nincs mit