Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem.Utána fogok keresni.Bár az úszó nem is akkora tragédia mert ha forrasztott is,legalább jól funkciónál.A tengely az ami idegesit,arra kell rágyúrnom nagyon.
Úgy értettem, forrazstottam már meg például 40 éves Pannonia úszót.
Emlkeim szeirnt az rg-n mintha 19-21 körül mikuni lenne, annak meg eléggé mikuniszabványos az úszója, nem beszerezhetetlen.
Persze, jó drága.
Azok s régi uszók ehhez a tipushoz valók,vagy az nem meghatározó? Mert akkor engem érdekelne :)
Sajnos nem tudok képet mutatni,külföldön vagyok és itt is meradok április végéig.
A "cin" az az egér, amivel forrasztanak az meg ón :)

Tok régi úszókat meg lehet forrazstani nagyon szépen, nem kell rá hat kiló ón (cin:)
Az pakolja teli, aki nem ismeri a technológiát.
Helló a gyújtásról tudnál képet feltenni+a csatlakozókról?
Jelenleg pihenőben van a motor. Sajnos igen távol vagyok otthonról,és néhány hétig nem is tudok hazamenni.De már le van beszélve,ha hazaérek elviszem szerelőhöz,és átnézetem hogy ne érjen több meglepetés.Ezért keresem a nevét a tengelynek,hogy pontosan tudjam mi is az, és mire hazaérek meg tudjam rendelni valakitől.Ja, és akarok egy új úszót is a karburátorba,mert ami most benne van az már nem először lett forrasztva,van rajta cin bőven és máris sokkal nehezebb mint amilyennek lennie kellene.
Ezek a régebbi motorok belül igen erősek, ha nem jártak olaj nélkül, nemigen szokott a váltó kipurcanni.

Az emberek meg oylanok amiylenek...

Mindenesetre először le kellene mosni az évszézados redvát a blokkról, esetleg előkeróül más is ami később bajt okozhat.
A lánc meg tök száraz volt, ahogy nézem, a fogasok sem szerették ezt az üzemmódot.
Szia!

Nem,ez a motor fekete.Nem akarok nevet mondani,mert attól a problémám sajnos nem oldódik meg,de ha egyet visszalapozol itt hamar rájöhetsz hogy ki szabadult meg egy ilyen motortól a múlt hét pénteken.Fogalmam sincs hogy milyen tengely az ami elgörbült,ezért is irtam ide hátha valaki meg tudja mondani,szeretném rendbe hozatni a motoromat.Ami a legjobban bánt,az az hogy az eladó tudott a problémáról,de mégsem emlitette pedig korábban nála is jelentkezett!
Egy kék fehér motort vettél meg?
Ha igen, ismertem, 6 éve még tip-top állapotban volt, gyári fényezés, szép hang,satöbbi.

A blokk jó koszos, bontás előtt ileltt volna lemosni mert így belehordod a koszt..

Amit a lánc elgörbített nem a kuplung kinyomótengelye?
Kérlek segitsetek! Mivel uj vagyok itt ,nem tudom hol kellene az alábbi problémával posztolnom.A történet annyi,hogy igy jártam a motorommal http://imageshack.us/photo/my-... Ez egy suzuki gamma 80rg Hogy miért verte le a láncot,azt most nem szeretném kifejteni,mert igy is alig látok a méregtől.A lényeg hogy amint a képen is látszik, nem elég h ledobta,még fel is gyűrte és elhajlitotta azt a kis tengelyt amit a kuplung bovdennel vezérlek.Mi annak a tengelynek a neve? Ki lehet egyenesiteni,vagy cserélni kell.Ha cserélni kell,hol kapok olyat? 4 napja vettem a motort egy százasért,azóta ez a második jelentős probléma vele.Először mikor mentem vele haza Csepelről,Lajosmizsénél elejtette az alapjáratot és 5000-es fordulat alatt lefulladt.Kiderült hogy lukas volt az úszó a karburátorban,tele folyt benzinnel és nem tudott megfelelően nyitni-zárni.Ezt még túléltük,de ezzel már kicsit mérges lettem,mert a kolléga akitől vettem nem szólt h váltó hibás volt a gép,ha ezt mondja akkor ugy állok hozzá hogy egyből szerelőhöz viszem,vagy meg sem veszem!Segitsetek kérlek!
NGK BR9EVX. Drága, kényes, de a legjobbak egyike, amit belerakhatsz. Nem szabad hidegen telezabáltatni szívatóval, és örökéletű. Platina elektródás.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, vettem egy Honda NS250R Motort, szép állapotú meg minden, de az egyik gyertya megadta magát és nem tudnak a helyi boltban segíteni, mert nem tudják, nem találják, hogy milyen hőértékű gyertya kell bele, és találomra meg nem akarnak adni szerencsére. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.
irtam már de még nem válaszoltál érdekel csak ha tudsz hivj fel küldtem a számom
szia hát a távolság nem kevés a 30000 ért nekem jó az ár ha tényleg egyben van a gép leszámitva bajait adnák egy tel számot 0670368 7885 ha tudsz hivj fel és a töbit meg beszéljük köszi de te is ad hatsz tel.számot
hali zsoltosz ! akkor megoldható a dolog?
sziasztok!
eladóvá vált idom csere,műszerfalcsere,és kipufogó csere miatt ára az egésznek egyben 25000Ft(alkuképes) de külön külön is.:
farok idom prizmával(hibátlan állapotban!frissen fújt!(repsol narancs)),gyári rg műszerfal,gyári kipufogó dob(nincs szétrohadva szóval hibátlan!)suzukis védő ráccsal,ülés(icipici szakadás(alig észre vehető)) az ülés zárral eggyütt jár egyben!
hátsó sárvédő minden felszereltségével(hátsó lámpa+sötétített indexek segédvasak stb.) kifogástalan állapotú alkatrészek.
suzuki rg gamma 125-höz 90-es évj.
elérhetőség : rycsy1994@gmail.com
vagy telefonon:06206107666
(telefon csak d.u. 14:20-tól!)
békésmegye Kunágota, 150km re vagy most néztem meg 30 ezerre gondoltam ...
helo nem tudom mit mondjak árban mondj valamit és meg egyezünk én szolnok megyei tiszavárkony te hova való vagy
komplett mocit rendszámmal forgalmival 125ös én ugyanabban a cipőben járok mint te sajnálom mert sajnálom de nekem mégtöbbet kellene rákölteni és amúgy is még két motor ott áll a garázsban. hova valósi vagy?
szia mit értesz komlett gépen hajól értem a 2es seb fokozat nem veszi öszintén nem tudom milyen komplet és ez 50 80 125 ös amúgy érdekel
hali mit szolnál kerek alkuhoz? adom a komplett gépet ami használhatatlan idomok, a két spirál, gumik,hátsó lánckerék mert az nincs már meg, 2.sebességfokozati fogaskerekek oda vannak, első fékkar törött más minden használható! mondj egy reális árat szerintem megtudunk eggyezni.
szia akkor sorolnám kellene kipufogó henger dugóval 2t tartály műszere tábla gyújtás kapcsoló kulcsal kuplung kar meg ami még közbe jön de lehetőleg olcsón
2 ütemű érdekelni
mi mindenre lenne még szükséged zsoltosz ?