Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Eladó a gép!
Üdv mindenkinek!RG125 kipufogódobot keresnék megvételre reális áron.
Mennyiért adod el?
hello nekem van olyan órám:)
szép állapotban
Amint mondtam. intézz egy próba CDI-t, és okosabb leszel. Oktalanság lenne itt találgatni, még annyi híja volna, hogy ezt a kárt is tetézzük valami elbaszott kórtörténettel.
A régebbi típusú RG aminek ilyen az órájaˇˇˇˇ
Az a baj ezzel nekem hogy menni nem nagyon de enni ugyon ugy eszik. Ehhez még az hozz jön hogy eggyik pillanatrol a másikra be jött ez a hiba és nem nyultam a karbihoz! Eztért nem értem a problémát! És nem tom hogy mihez nyuljak mert kompresszio tökéletes volt meg a karbi is rugásra indul hidegen melegen. Huzni a power alatt ugyon ugy huz felette nincs az a nagy segbe rugás mint ami volt de a powernek van valamennyi hatása art érzem de nem 100% os .
Hanyas évjáratu az RG-d? mert ha régi fajta és rossz a km orád van 1 eladom! jo állapotu.
Ne gondold, hogy erre én jöttem rá. A piros RGV-t a Daróczi Attila felvitte Gödre, és ők jöttek rá a dologra, mikor műszerrel mérencséltek rajta, hogy a felső henger(mármint a dugózabáló)folyamatosan a legmagasabb előgyújtással ment, ami a henger túlhevülését okozta,ez meg a megszorulások sorozatát. A te dolgodhoz is lehet köze, de marha egyszerű. Vagyunk itt egy páran, valakitől intézz egy CDI-t, ha más nem, csak próbaképp, és tisztában fogsz látni. Az, mondjuk, elég valószínűtlennek tűnik, hogy a powerhatás hiánya CDI-re volna visszavezethető, mint ahogy a jó étvágynak az okát is inkább a karburátorban keresném, de, mint mondtam, semmi sem lehetetlen...
Köszönöm szépen a válaszodat Peti!
Bele is nézek a km/h-ba és szerintem át kell néznem az egész elektronikáját mert összevissza van minden szerintem.
Hali én nem nagyon vagyok tisztába a CDI lényegével de lene 1 kérdésem attol nekem mehet szerul a motorom mert olyan volt nekem mintha nem lenne power hatásom de a powere müködik! Ja meg szereti a benzint! Ez lehet ennek az oka?
A km/h nem hiszem h rossza szerintem csak a spirél van elszakadva!
Ha hide gen nem indul elsönek én a szivatot nézném meg a karbiba mert nekem is volt mr ilyen hogy nem indult hidgen nem emelt jol fel a szivató. A halványulásra annit tudok mondani h nekem is csinált ilyet akkor amikor kiment a biztosítékom de akkor semilyen visszajelzöm se volt csak ha beindítottam szerintem vagy biztosíték van aksi mert amikr lecsuszott az a kurol a veuetéke akkor is ugyon ezek a tünetek voltak!
Remélem tudtam segítení széles utat és olcso benzint az uj mtorhoz!
nekem komplett km/h mérő kellene
km óra meghajtóm van eladó :D
Ugyanott, ahonnan a te dugód is származott. Hajtókar nem volt egy 10-es,(tavaly) Gyári illesztőtüskés, horonnyal ellátott főtengelycsapágy 11800/db.(idén) Azzal spec, eddig nem volt gond még egyáltalán. A dugókat meg, mint kiderült, a CDI hibájából fogyasztotta olyan nagy előszeretettel.
ahoj
új RG 125-ös tulaj vagyok!
Most kaptam az RG-t rossz rajt a km/óra mérő+hátsófék taposója nincs összekötve a kapcsolóval+ha hideg akkor tolni kell mint az őrült kb 30métert ahhoz hogy beinduljon, aztán ha már meleg a blokk akkor egy rúgásra indul+ha húzom neki akkor elhalványulnak a lámpák valami rosszul van bekötve?

egy kis segítséget kérnék
hello mindenki!
eladóvá vált idomszett csere miatt a következő pár apróság:)
jobb oldali idom,bal oldali idom,farokidom,ülés,hátsólámpa,két darab sötétített index.a bal idomon található egy kis repedés de egyébként frissen lett fújva eredeti repsol narancssárgára.
a lámpák tökéletesek!nem matt,nem repedt.
ugyanitt van még hátsó dob szintén suzuki rg 125-öshöz.
20000ft(csak egyben)
ha valakit érdekel csak telefonon ér el!
06 20 610 76 66.
Hali te hol és mennyiért csináltattad a főtengely felújítását?
Köszi! Mérj is!Torok átmárőt.
szia, ennek nincs meg a fejidomja, a műszerfal meg nem elektronikus.
Szia, abból nem de a tzr-en is ugyanaz van ha jól emlékszek, lökök róla képet neked.
Hát elözmény nem volt semmi az egész esemény kg 3 másodperc volt! elkeztem kigyorsítani kb 70 öl 1et csörgött mire behuztam a kuplungot addigra szétszált az egész! akkorát csattant aszitem a blokk kettészakad! magyaráratot nem találtam még rá foggalmam nincs h mitöl lehetett! elözménye nem volt semmi még csörgés se! ja és kb 1.5 honapja lehuztam a hengert mert hengertalp tömítést cseréltem akkor se volt semmi láthato baja sött nagyon jo álapotba volt. aztota mentem vele kb 700 km-t téhát az összerakás nem lehetett. valakinek van kérdése irjon nyugotan!
Ha tud valaki Címem beretigergo@citromail.hu Thank you.
Szevasztok.Segitség kellene Suzuki Rg 125 höz kellene eke idom és levegőszűrő doboz.
Nabassz... Ugyan miért szoptam én is annyit. Igaz, az enyéim egyben maradtak, de attól még kukásra mentek...