Amint mondtam. intézz egy próba CDI-t, és okosabb leszel. Oktalanság lenne itt találgatni, még annyi híja volna, hogy ezt a kárt is tetézzük valami elbaszott kórtörténettel.
Az a baj ezzel nekem hogy menni nem nagyon de enni ugyon ugy eszik. Ehhez még az hozz jön hogy eggyik pillanatrol a másikra be jött ez a hiba és nem nyultam a karbihoz! Eztért nem értem a problémát! És nem tom hogy mihez nyuljak mert kompresszio tökéletes volt meg a karbi is rugásra indul hidegen melegen. Huzni a power alatt ugyon ugy huz felette nincs az a nagy segbe rugás mint ami volt de a powernek van valamennyi hatása art érzem de nem 100% os .
Ne gondold, hogy erre én jöttem rá. A piros RGV-t a Daróczi Attila felvitte Gödre, és ők jöttek rá a dologra, mikor műszerrel mérencséltek rajta, hogy a felső henger(mármint a dugózabáló)folyamatosan a legmagasabb előgyújtással ment, ami a henger túlhevülését okozta,ez meg a megszorulások sorozatát. A te dolgodhoz is lehet köze, de marha egyszerű. Vagyunk itt egy páran, valakitől intézz egy CDI-t, ha más nem, csak próbaképp, és tisztában fogsz látni. Az, mondjuk, elég valószínűtlennek tűnik, hogy a powerhatás hiánya CDI-re volna visszavezethető, mint ahogy a jó étvágynak az okát is inkább a karburátorban keresném, de, mint mondtam, semmi sem lehetetlen...
Hali én nem nagyon vagyok tisztába a CDI lényegével de lene 1 kérdésem attol nekem mehet szerul a motorom mert olyan volt nekem mintha nem lenne power hatásom de a powere müködik! Ja meg szereti a benzint! Ez lehet ennek az oka?
A km/h nem hiszem h rossza szerintem csak a spirél van elszakadva!
Ha hide gen nem indul elsönek én a szivatot nézném meg a karbiba mert nekem is volt mr ilyen hogy nem indult hidgen nem emelt jol fel a szivató. A halványulásra annit tudok mondani h nekem is csinált ilyet akkor amikor kiment a biztosítékom de akkor semilyen visszajelzöm se volt csak ha beindítottam szerintem vagy biztosíték van aksi mert amikr lecsuszott az a kurol a veuetéke akkor is ugyon ezek a tünetek voltak!
Remélem tudtam segítení széles utat és olcso benzint az uj mtorhoz!
Ugyanott, ahonnan a te dugód is származott. Hajtókar nem volt egy 10-es,(tavaly) Gyári illesztőtüskés, horonnyal ellátott főtengelycsapágy 11800/db.(idén) Azzal spec, eddig nem volt gond még egyáltalán. A dugókat meg, mint kiderült, a CDI hibájából fogyasztotta olyan nagy előszeretettel.
ahoj
új RG 125-ös tulaj vagyok!
Most kaptam az RG-t rossz rajt a km/óra mérő+hátsófék taposója nincs összekötve a kapcsolóval+ha hideg akkor tolni kell mint az őrült kb 30métert ahhoz hogy beinduljon, aztán ha már meleg a blokk akkor egy rúgásra indul+ha húzom neki akkor elhalványulnak a lámpák valami rosszul van bekötve?
hello mindenki!
eladóvá vált idomszett csere miatt a következő pár apróság:)
jobb oldali idom,bal oldali idom,farokidom,ülés,hátsólámpa,két darab sötétített index.a bal idomon található egy kis repedés de egyébként frissen lett fújva eredeti repsol narancssárgára.
a lámpák tökéletesek!nem matt,nem repedt.
ugyanitt van még hátsó dob szintén suzuki rg 125-öshöz.
20000ft(csak egyben)
ha valakit érdekel csak telefonon ér el!
06 20 610 76 66.
Hát elözmény nem volt semmi az egész esemény kg 3 másodperc volt! elkeztem kigyorsítani kb 70 öl 1et csörgött mire behuztam a kuplungot addigra szétszált az egész! akkorát csattant aszitem a blokk kettészakad! magyaráratot nem találtam még rá foggalmam nincs h mitöl lehetett! elözménye nem volt semmi még csörgés se! ja és kb 1.5 honapja lehuztam a hengert mert hengertalp tömítést cseréltem akkor se volt semmi láthato baja sött nagyon jo álapotba volt. aztota mentem vele kb 700 km-t téhát az összerakás nem lehetett. valakinek van kérdése irjon nyugotan!
szép állapotban
Bele is nézek a km/h-ba és szerintem át kell néznem az egész elektronikáját mert összevissza van minden szerintem.
Ha hide gen nem indul elsönek én a szivatot nézném meg a karbiba mert nekem is volt mr ilyen hogy nem indult hidgen nem emelt jol fel a szivató. A halványulásra annit tudok mondani h nekem is csinált ilyet akkor amikor kiment a biztosítékom de akkor semilyen visszajelzöm se volt csak ha beindítottam szerintem vagy biztosíték van aksi mert amikr lecsuszott az a kurol a veuetéke akkor is ugyon ezek a tünetek voltak!
Remélem tudtam segítení széles utat és olcso benzint az uj mtorhoz!
új RG 125-ös tulaj vagyok!
Most kaptam az RG-t rossz rajt a km/óra mérő+hátsófék taposója nincs összekötve a kapcsolóval+ha hideg akkor tolni kell mint az őrült kb 30métert ahhoz hogy beinduljon, aztán ha már meleg a blokk akkor egy rúgásra indul+ha húzom neki akkor elhalványulnak a lámpák valami rosszul van bekötve?
egy kis segítséget kérnék
eladóvá vált idomszett csere miatt a következő pár apróság:)
jobb oldali idom,bal oldali idom,farokidom,ülés,hátsólámpa,két darab sötétített index.a bal idomon található egy kis repedés de egyébként frissen lett fújva eredeti repsol narancssárgára.
a lámpák tökéletesek!nem matt,nem repedt.
ugyanitt van még hátsó dob szintén suzuki rg 125-öshöz.
20000ft(csak egyben)
ha valakit érdekel csak telefonon ér el!
06 20 610 76 66.