Íme a hátsó láncfogaskerék és a lánc. Holnap fogom vinni a hátsó lánckereket a polírozó barátomhoz aki segít a motor építése közben, tulajdonképpen az egyik támogatóm Nektek mi a véleményetek, szerintem a polírozott láncfogaskerék illik ehhez a lánchoz leginkább, de szívesen fogadom más ötleteit is, mert még van egy másik láncfogaskerekem is amit szeretnék megcsinálni A motor váza is full polír lesz és az idomok metálkék fényezésűek lesznek lángmotívumokkal ami vagy metál-fehér lesz vagy króm ez még nem dőlt el...
Nekem csak véletlen lett TZR mert kihagyhatatlan ajánlat volt:D Most levan véve a henger mert megfúrattam és rezót terveznek hozzá:)
Most jut eszembe hogy az öcsém nevével vok bejelentkezve:$
Köszönöm:) Egy igazi Úriember vagy:D
Ránézésre tök olyan felömlői vannak mint a TZR-nek:)
Azt megtudod mondani hoyg a kipunyílása milyen? osztott kipus?
Helló
Valakinek nincs véletlen képe egy rg 125-ös hengerről? (ha lehet olyan hogy látszódjon a belseje) Akárhol kerestem képet sehol nem találtam.:( Köszönöm
Hy all! Lenne 1 olyan kérdésem hogy az RG 125-öm nem csak hidegen eléggé füstöl,hidegen nem veszi a hirtelen gázadást és a levegő csavart majdnem h full ki kell csavarni ahoz h ne fulladjon. Tutira karbi beállítási gond de mégis milyen állítást kell ilyenkor csinálni? Én arra gondolok h sok anyagot kap és kevés neki a levegő.
Hidd el ezt a problémát én is ismerem Fél éve szedtem szét a motort és basszus a feléig jutottam el az építésben mindig anyagi problémák miatt Amúgy ilyen üzemanyag árak mellet egy teletankolás is egy vagyon már 4480FT egy teli tank a motorba A kocsit meg már meg sem próbálom teletankolni...
A távolság nem jelent problémát Én Budapestről elmenet a kis 80 RG-vel Pécsre és onnan még vissza is jöttem lábon Egyszer kellet megállnom egy szerelő műhely előtt és pofátlanul elkellet kérnem 2DB 10-es kulcsot mert meglazult a jobb oldali oldal idomom elől
Mondjuk most már így, hogy 250.000FT lesz a motorban mire végzek nem nagyon fogom használni csak hétvégente Meg hát a tervem majd egy eladás is lesz, ha elviszik vigyék ha megmarad akkor még jövő télen jobban belenyúlok a motorblokkjába Még több pacit kisajtolni ezáltal belőle
Ha gondolod beszélek majd vele akkor, ha tényleg érdekel. Szerintem ha az enyémet padon elkezdjük mérni a tieddel nem nagy kunszt ráállni utána Enyém így is úgy is megy a padra mert hangolt rezonátor megy rá és le akarom méretni mennyit dob majd rajta
Igazad lehet na majd ha most fel lesz újítva teljesen elviszem padra havernál van azt ingyen leméri nekem mit tud Még szerintem jól is fogadnának egy olyan videót itt a Sportmotoron
szerintem ez az adat a gyári folytással lehet vagy nemtudom mert ha ~6000nél van a csúcs akkor a felett már csak gyengülne... de ha 120at megy akkor jóval fölöttevan
Én csak abból indulok ki, hogy az MZ nekem 150ccm volt és meg is volt piszkálva. Csodálkozva néztek amikor 110km/h átléptem vele és a 120km/h majdnem megközelítettem vele. Azt mondták de patent. Ehhez képest itt van ez a kicsi 79ccm motor és nyújt olyan érzést és sebességet mint az a 150ccm motor. Ennél jobb jellemzést nem tudok írni
Mert akkor búcsúzz el a bevonattól, le fog hámlani.
Most jut eszembe hogy az öcsém nevével vok bejelentkezve:$
Így van. Mindig is RG-t szerettem volna de végül TZR-em lett. Ez van:)
Ránézésre tök olyan felömlői vannak mint a TZR-nek:)
Azt megtudod mondani hoyg a kipunyílása milyen? osztott kipus?
Pont akkor nincs jól beéllítva, ha hidegen veszi a tüzet.
Valakinek nincs véletlen képe egy rg 125-ös hengerről? (ha lehet olyan hogy látszódjon a belseje) Akárhol kerestem képet sehol nem találtam.:( Köszönöm
Mondjuk most már így, hogy 250.000FT lesz a motorban mire végzek nem nagyon fogom használni csak hétvégente Meg hát a tervem majd egy eladás is lesz, ha elviszik vigyék ha megmarad akkor még jövő télen jobban belenyúlok a motorblokkjába Még több pacit kisajtolni ezáltal belőle