Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem értem, hogyha a kérdést nem érted, akkor mi alapján reméled, hogy ebből a sötétben tapogatózásból majd egyszer jó eredmény lesz???
A képen az látszik, hogy akkor van méreten az úszód mikor már benyomta a tűszelep végében a rúgós stiftet?!!! Jól látom??? Vagy tudod, hogy egyáltalán miről is van szó??? Ha ez így van, akkor igen alacsony a benzinszint a úszóházakban, úgy pedig nem lesz rendes keveréked soha.
Ha el vannak fáradva a tűszelepben a rúgók a stift alatt annyira, hogy nem bírják már el az úszót fejre állítva, az első körben megnehezíti a beállítást, másodsorban üzem közben is bizonytalanságot fog okozni.

http://youtu.be/0ogUMEpKERM
sziasztok ! imitrikes te ellégé otthon vagy az rf paramétereivel kapcsolatban , kérdés lehet hülye de értelmes választ remélek :D ,
Gsxr, 1100 komplet váltó és motor, elvi síkon egyezik a 900 as motor felfogatásával és egyebekkel ? Elvileg könyedén beileszthető a vázba ?
Sziasztok, nekem is 400-som van mióta megvettem szívok vele most hoztam el a szerelőtől indítási problémával volt ott 40000 volt a javítás most is szarul indul de azt mondta ha meg jön a jobb idő indulni fog sajna én már ebben nem nagyon hiszek. Olvastam már át fúvókázásról is ezek semmi ilyet nem csináltak ha valaki tud ilyen méreteket küldjön légyszi, gsxr 400 fúvóka méretek mások az alapjárati nagyobb a fő fúvóka meg kisebb mint az rf-nél állítólag benzin levegő keverék miatt indulnak nehezen főleg ha hideg van az enyém is melegen pöcre indul. Esetleg valakinek van-e jól működő rf 400-a ha tud tel számot küldeni szívesen felhívnám beszélni a mociról. Köszi, Lacsekusz.
Pillangószelepek elzárnak rendesen? Ha ott + hézag marad mint kellene, akkor azon keresztül szív levegőt nem a szivatón keresztül.
Megprobalom akkor meg ezt is! Koszi ;)
mert így úgy látszik hogy nincs üza csak levegő (vagy nagyon kevés az üza). ha beindul úgy hogy befogod elöl a pici lukakat akkor nyitni kell a csavaron .. 1/2 ed aztán lehet még kell 1/2 megint.

.
Persze a leiras alapjan van beallitva mind, a szivato Is jo a co csavar meg a teljesen becsavartol 1,5ra van kifele allitva!
úszószint beállítást a leírás alapján csináltad akkor jó kell legyen .... indulás... szivató jó ? alapjárati keverék csavart mennyire tekerted ki ?
Udv! Na mondom a fejlemenyeket:
Kipoliroztam az osszes tuszelep feszket az osszes tuszelep jo az uszoszinteket beallitottam (15mm es a haz sikjaval egy vonalba megy az uszo vonala)minden o gyuru uj es jo az osszes fuvoka tiszta leprobaltam azt is kint satupadon h ha feltoltom a karbikat akkor folyik e es olyan szogben allt mintha belenne szerelve nem folyt! Ezek utan beszereltem a helyere minden bowden jo a karbikat az ac felnyomta benyaval meg mindig nem folyt DE nem indul! Semmi jele az eletnek! Kompreszzio jo mert mukodott es allohelyben csaknem szall el belole, szikra van es ha a szivotorokra egy keves hideginditot fujok akkor azzal azonnal indul! Nem tudok mar csak arra gondolni h olyan mintha nem szivna at a motor a benyat karbibol v nem porlaszt be es azert nem indul! Koszonom szepen az eddigi tippeket is de ha Esetleg meg vkinek eszebe jut vmi akkor az ne tartsa magaban :D koszi :)
http://litetek.co/Carb_Kit_Suz...

Itt a lap alján találni manualt is a 4kilóshoz.
Sziasztok lenne az RF400 as kollégáknak egy kis kedvességem. Nagyon sokáig kerestem másnak is hasznos lehet.
RF400 robbantott rajzok.
https://dl.dropboxusercontent....
osszátok szaporítsátok.
Kosz a tűszelepben? Olyan szép zöld?
Kipucoltad mindegyiket rendesen?
a 900 asnál úgy van leírva (nem én találtam ki) hogy épp hozzáér de nem nyomja be a rugós részt még.... akkor kell megmérni (nekem 7 - 7.5 mm a főfuvóka tetejétől)
A teszt alatt milyen szögben volt a porlasztósor? Pont annyira volt megdöntve , mint felszerelt állapotban?
A benzinszintet-úszószintet hogyan állítottad be? Mikor van az úszó a kívánt méreten? Ha be van nyomva a tüszelep végében a rúgós stift teljesen, vagy éppen csak hozzáér?
Hiába, engem háromszor is megszívatott a tűszelep. Asztalon minden jó volt, összerakva meg folyt . Én úgy próbáltam, hogy belefúlytam a benzincsőbe fejreállított karbinál. Ha szelel, rossz, ha dagad a fejed, akkor jó
lehet még repedés a müanyagban ill uszó repedt vagy lukas .... ha az a müanyag keretes féle (400 nál olyan van de 600 nál talán nem)
hat a vicc az h ebben a tuszelep is teljesen jonak tunt uszoszint bevan love jora es az o gyurut is csereltem mindenhol többek kozt ott is ahol irtad!
szetszedem ujra hatha latok vmit :) mindenesetre köszi!
Nos, a 900 asomnál zárt a tűszelep csak épp a tűszelep ház és a karbi közötti O gyűrű nem aztán szépen túlfolyott ugyebár...
Ebben az esetben egyértelműen nem zárnak a tűszelepek, vagy a szint van nagyon rosszul beállítva.
sziasztok! karbi osszerakas utan benzinnel feltoltottem h leprobalom hogy jo e?! es nem! a képen amire a csavarhuzo mutat onnan folyik ki a benzin :/
a tuszelepek sztem jok normalisnak tuntek de ennek ellenere lehet h az nem zarna vagy az a furat merre kene h menjen vagy mi lehet a gond? uj tomites van mostmar alul is es az o gyuruk is cserelve vannak co csavarok 1.5ön szal mar tenyleg nem ertem h mi lehet,hatha tudtok mondani vmi okosat :) köszi!
https://www.sportmotor.hu/vide...

Ezek így szólnak tiltáson.
Elértem Pistabaaaat, jelentkezni fog.
Szívesen, írj ha van valami infó és akkor intézkedünk.
Gyönyörűség:D van tiltás a négykilósokban is, csak nem "dadog" le hanem folyamatosan forog tiltáson is. :D A tied változó szelepvezérléses, azt kellene kideríteni gyorsan, hogy igazából mi is a probléma. Túlforog? (14500-nál tovább?) Vagy előtte 10-12ezer környékén megáll a mutató tehát nem forog ki tiltásig?
Szia!
Köszönöm a felajánlást. Megpróbálok utánajárni, hogy vissza tudjuk e hozni a dolgot. Főleg hogy voltak dolgok amiket még nekem is be kellet volna fejezni rajta, de voltak hasznos dogok már fent.