Ezt jól benéztem akkor, rosszul emlékeztem :/ A visszajelző lámpa szerencsére működik. Csak gondoltam ha van rá lehetőség bekötöm. Most rendeltem hozzá fokozat kijelzőt, meg elkezdem a felkészülést a szezonra lassan, láncszett csere, stb. A váltót kell megnézni, mert búg 5.-ben és 6.ban, szoval lesz mit csinálni :)
Még egy kérdés :) Az enyémben nincs tiltás, ez kicsit zavar azért. Nem mintha tiltáson szeretnék járni vele, de mégis bele lehet tenni valahogy?
Mellesleg meg én ezt hajtom :)
A gyári RF tartalék jelző egyébként nagyon egyszerű szerkezet. Vedd le a tankod, ha van az aljába becsavarva egy nagy réz csavar kb 22/24-es kulcs kellhet hozzá fejből erre emlékszem, és a kábel is megvan a végén, akkor bent van a szintjelző, csak valószínűleg nem működik. A végében egy ellenállás van, amely áram hatására felmelegszik, és lecsökken az ellenállása és vezetni kezd. Az üzemanyag hűti, ha nem hűti mert elfogyott, zár -> világít a sárga lámpa. Ha benne van és jó a kábel is elég olcsó javítani, találni egy másik ilyen műszert jót ebayen 15-20rugó lesz.
Szia! Szint jelző nincs a tankban, viszont tartalék jelző van. Én tavaly végig jártam az utat, nem egyszerű a történet. Ha találsz szint jelzőt is, beletenni nem lesz egyszerű, továbbá műszer is kell hozzá ami utólagos kókányolás lesz ha nem vigyázol. :D Am simán megoldható igen. A kérdés hogy elfér-e a jelző a tankba és hogy mennyire lesz pontos azt nem tudni.
Egyébként nem is igazán kell szint jelző az RF-be. A tartalék jelzése bőven elegendő, mert időben szól és így van időd átcsavarni REV-re a csapot, utána pedig van 4-5litered elmenni tankolni.
Szia, körül-belül ebből élek, webfejlesztés, fejlesztés, tárhely, szerver menedzsment. Ha kikéred az anyagot a tárhelyről, én elhelyezem ingyen a csapatnak. A domain cím évi 1400forintját már valahogy össze tudjuk dobni.
Van 1 eve egy rf 400- am. Ha jol emlekszem 93 as es nincs benne uzemanyag szintjelzo. Tudom hogy a kesobbiekbe mar raktak. Ha veszek hozza egy kesobbirol egy uzemanyag szintjelzos tankot, meg mondjuk kotok ra egy igenyes digitalis visszajelzot, akkpr ez megoldhato szerintetek?
Sziasztok!
Jó régen jártam.
Elsőre Imi amit kértél sajnos a cikk nincs meg, csak a képek és a Red által le írt karburátor úszó szint beállítás.
Ha valakinek kell szívesen el küldöm meg amire emlékszem. (kicsit vissza sírom az Rf-s időket) Na mindegy :D
A másik látom eléggé lecserélődött a társaság. De idén jó lenne össze hozni megint egy motorozást mert most már évek óta elmarad. Jó lenne ha régi arcok is el jönnének ha nem is RF-el. :)
Az új embereget pedig jó lenne meg ismerni.
ÜDV:Letsgo
Ui. : Pistabával kellene beszélni hogy az oldalt vissza tudjuk e hozni. Szerintem le járt a tárhely. :(
kitöltöm majd persze csak jelenleg még egy épp képem sincs a motorrol :D
gázbowdenek is elvileg jok meg pillangotomites is fasza,o gyuruket csereltem es rendes méretek vannak bent de majd ujra szétkapom es lecsekkolok mindent hog hogy nez ki belulrol :)
Ha szerinted mindent jól raktál össze, akkor sajnos újra szét kell bontani és még alaposabban átnézni összerakni.
O gyűrűkön sérülést keresni, méreteket egyeztetni, pillangószeleptengelytömítéseket (ez jó lett! )
ellenőrizni.
Gázbovdennek megvan a holtjátéka!?
Adatlapod lécci tölcsed ki! adatok, képek.
Szvsz a pillangószelepek nem állnak jó pozícióban. A bovdeneket rendesen raktad vissza??? Nem lett felcserélve a kettő? Nézd át alaposan. HA ennyire pörög, az pillangószelep lesz. CO csavarral nem tudom fel lehet e pörgetni ennyire.
a szivató csuszkai visszamennek a helyukre rendesen semmi szivato nincs rajta es ugy pörög ennyit sajnos...
membránházak lezarnak a szinkronkupakok fent vannnak mindenhol jol zár és a bilincseket se téptem meg ész nélkül ezért nem is értem a szitut és tudok csak arra gondolni h a lenti tomitestol szivhat farsot na de h ennyit azt nem tudom elkepzelni...
Farslevegő vagy annyira eltekerted.
Jó lett volna ha csinálsz képeket közben. és azokról talán látnánk valamit.
Membránházak lezárnak rendesen?
Szinkronkupakokat visszatetted?
Farsligumik a helyükre kerültek, meghúztad ésszel a bilincseket?
Csinálsz képet és hátha észreveszünk valamit.
üdv! karbi szétszedés tisztitas o gyuruk csereje(vakum, uszo,tuszelepfeszek) es uszoszint belovese utan inditottam a motort es hiaba csavartam le az alapjaratot teljesen akkor is ien 5ezer kozul jart a moci!!!
mitol lehet?
fals levegot szivna vhol? az also tomitésnel(mar megrendeltem az ujat) folyik nemtom h onnan tudna e szivni annyi levegot hogy az miatt megemelne? vagy h mitol lehet? help! köszi
Hali!
Ne kínozd a motort amíg a karbisort rendbe nem rak(at)tad!
Ilyen hidegben még a jól beállított motorok is kicsit nehezen indulnak, nemhogy a túlfolyt karburátorosok.
Kis segítség:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 400as RFet és mivel a karburator aljanal szivarog a benya igy majd leveszem a karbisort es ha mar ottvagyok szeretnem megcsinalni a a teljes kipucolast es gyari ertekek beallitasat mert hidegben nem igazan akar indulni.
lattam itt a forumon h regen vki linkelt vmi leirast hozza de az az oldal mar nem letezik sajnos.
Aki tud esetleg barmi mas leirast v infot v linket h hol lelek ien dokumentumra az jelezze legyszi.
elöre is köszi!
Üdv!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 400as rfet! kisebb netes kutakodás után talaltam a forumot es remelem tudtok segiteni :) !
a problémam az h nemigazán indul a hidegben...
olvasgattam itt h sok minden lehet az oka amiket majd meg is csinalok remelhetoleg tavaszig! viszont a karbisornal szivarog a benya igy azt amugy is lekell vennem a tomites miatt es akkor mar gondoltam atnezzem az egeszet igy annak a kipucolasarol es gyári értékre való beallitasarol ha tud vki vmi linket v infot hogy hol talalok ilyet azt megköszönném!
előre is köszönöm a segitséget!
Üdv!
Tengelynek mikor tekered be nem szabad vinni a szárat.
Kicsi zsír és könnyen elforog, nem engedi befeszülni.
"Később felkötöttem a motor elejét a plafonra, kiszedtem a kereket, csak a tengelyt hagytam benne, meg a rugókat is a villából. Így lehetett emelget a villa alján és próbálgatni hogy mekkora összetartással mennyire jár könnyen az eleje."
Villa tetején pont akkora távolságnak kell lenni a két szár tengelye között mint legalul.
Itt nincs összetartás vagy akármi.
Ez párhuzamos és kész!
Ha mégis van akkor ott valami nem a rajzok szerint van.
Ha nem a szár görbe akkor lehet az alsó csúszócső, vagy valamelyik villakifli kapott valamikor.
Még egy kérdés :) Az enyémben nincs tiltás, ez kicsit zavar azért. Nem mintha tiltáson szeretnék járni vele, de mégis bele lehet tenni valahogy?
Mellesleg meg én ezt hajtom :)