Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt jól benéztem akkor, rosszul emlékeztem :/ A visszajelző lámpa szerencsére működik. Csak gondoltam ha van rá lehetőség bekötöm. Most rendeltem hozzá fokozat kijelzőt, meg elkezdem a felkészülést a szezonra lassan, láncszett csere, stb. A váltót kell megnézni, mert búg 5.-ben és 6.ban, szoval lesz mit csinálni :)
Még egy kérdés :) Az enyémben nincs tiltás, ez kicsit zavar azért. Nem mintha tiltáson szeretnék járni vele, de mégis bele lehet tenni valahogy?
Mellesleg meg én ezt hajtom :)
A gyári RF tartalék jelző egyébként nagyon egyszerű szerkezet. Vedd le a tankod, ha van az aljába becsavarva egy nagy réz csavar kb 22/24-es kulcs kellhet hozzá fejből erre emlékszem, és a kábel is megvan a végén, akkor bent van a szintjelző, csak valószínűleg nem működik. A végében egy ellenállás van, amely áram hatására felmelegszik, és lecsökken az ellenállása és vezetni kezd. Az üzemanyag hűti, ha nem hűti mert elfogyott, zár -> világít a sárga lámpa. Ha benne van és jó a kábel is elég olcsó javítani, találni egy másik ilyen műszert jót ebayen 15-20rugó lesz.
Szia! Szint jelző nincs a tankban, viszont tartalék jelző van. Én tavaly végig jártam az utat, nem egyszerű a történet. Ha találsz szint jelzőt is, beletenni nem lesz egyszerű, továbbá műszer is kell hozzá ami utólagos kókányolás lesz ha nem vigyázol. :D Am simán megoldható igen. A kérdés hogy elfér-e a jelző a tankba és hogy mennyire lesz pontos azt nem tudni.

Egyébként nem is igazán kell szint jelző az RF-be. A tartalék jelzése bőven elegendő, mert időben szól és így van időd átcsavarni REV-re a csapot, utána pedig van 4-5litered elmenni tankolni.
Szia, körül-belül ebből élek, webfejlesztés, fejlesztés, tárhely, szerver menedzsment. Ha kikéred az anyagot a tárhelyről, én elhelyezem ingyen a csapatnak. A domain cím évi 1400forintját már valahogy össze tudjuk dobni.
Sziasztok!

Van 1 eve egy rf 400- am. Ha jol emlekszem 93 as es nincs benne uzemanyag szintjelzo. Tudom hogy a kesobbiekbe mar raktak. Ha veszek hozza egy kesobbirol egy uzemanyag szintjelzos tankot, meg mondjuk kotok ra egy igenyes digitalis visszajelzot, akkpr ez megoldhato szerintetek?

Elore is koszi a segitseget ;)
Sziasztok!
Jó régen jártam.
Elsőre Imi amit kértél sajnos a cikk nincs meg, csak a képek és a Red által le írt karburátor úszó szint beállítás.
Ha valakinek kell szívesen el küldöm meg amire emlékszem. (kicsit vissza sírom az Rf-s időket) Na mindegy :D
A másik látom eléggé lecserélődött a társaság. De idén jó lenne össze hozni megint egy motorozást mert most már évek óta elmarad. Jó lenne ha régi arcok is el jönnének ha nem is RF-el. :)

Az új embereget pedig jó lenne meg ismerni.

ÜDV:Letsgo

Ui. : Pistabával kellene beszélni hogy az oldalt vissza tudjuk e hozni. Szerintem le járt a tárhely. :(
Azért írtam, mert elö tud sajnos fordulni...igaz nem rf-nél de egy gsxr 750-nél szivattam meg így magam...
Ja, bocs!
Csak egyforma a profilképetek és a nicket nem néztem!
Elvileg azt nem érheti el. Elég messze van a farslibilincs.
Vagy tettél oda egy nagyon hosszú csavart?
Előfordulhat, hogy nem tud a pillangószelep visszazárni, mert megakad a belső szívócsonk bilincsének csavarjába.
kitöltöm majd persze csak jelenleg még egy épp képem sincs a motorrol :D
gázbowdenek is elvileg jok meg pillangotomites is fasza,o gyuruket csereltem es rendes méretek vannak bent de majd ujra szétkapom es lecsekkolok mindent hog hogy nez ki belulrol :)
Ha szerinted mindent jól raktál össze, akkor sajnos újra szét kell bontani és még alaposabban átnézni összerakni.
O gyűrűkön sérülést keresni, méreteket egyeztetni, pillangószeleptengelytömítéseket (ez jó lett! )
ellenőrizni.
Gázbovdennek megvan a holtjátéka!?
Adatlapod lécci tölcsed ki! adatok, képek.
bowdeneket is jol raktam vissza meg mindent szerintem de ujra lecsekkolok majd kövhéten mindent! köszönöm a tippeket azért :)
Szvsz a pillangószelepek nem állnak jó pozícióban. A bovdeneket rendesen raktad vissza??? Nem lett felcserélve a kettő? Nézd át alaposan. HA ennyire pörög, az pillangószelep lesz. CO csavarral nem tudom fel lehet e pörgetni ennyire.
a szivató csuszkai visszamennek a helyukre rendesen semmi szivato nincs rajta es ugy pörög ennyit sajnos...
membránházak lezarnak a szinkronkupakok fent vannnak mindenhol jol zár és a bilincseket se téptem meg ész nélkül ezért nem is értem a szitut és tudok csak arra gondolni h a lenti tomitestol szivhat farsot na de h ennyit azt nem tudom elkepzelni...
A szívató csúszkái visszamennek a helyükre? Nem lehet hogy maxos szívatón megy? :D
Farslevegő vagy annyira eltekerted.
Jó lett volna ha csinálsz képeket közben. és azokról talán látnánk valamit.
Membránházak lezárnak rendesen?
Szinkronkupakokat visszatetted?
Farsligumik a helyükre kerültek, meghúztad ésszel a bilincseket?
Csinálsz képet és hátha észreveszünk valamit.
üdv! karbi szétszedés tisztitas o gyuruk csereje(vakum, uszo,tuszelepfeszek) es uszoszint belovese utan inditottam a motort es hiaba csavartam le az alapjaratot teljesen akkor is ien 5ezer kozul jart a moci!!!
mitol lehet?
fals levegot szivna vhol? az also tomitésnel(mar megrendeltem az ujat) folyik nemtom h onnan tudna e szivni annyi levegot hogy az miatt megemelne? vagy h mitol lehet? help! köszi
https://www.lidl.hu/hu/Ajanlat...

Ez egy nagyon jó akkutöltő! Tud mérni feszt is, jelzi hol tartasz a töltéssel, stb.
Bár nekem az elödje típus volt , ez mondjuk ellég pofás ahoz képest .
köszi szépen! :)
Hali!
Ne kínozd a motort amíg a karbisort rendbe nem rak(at)tad!
Ilyen hidegben még a jól beállított motorok is kicsit nehezen indulnak, nemhogy a túlfolyt karburátorosok.
Kis segítség:

http://litetek.co/Carb_Kit_Suz...
Lap alján van letölthető PDF anyag is.

http://www.manualedereparatie....
Innen is tudsz tölteni 600-asét ami a felépítményhez ad segítséget.

Adatlapod majd lécci töltsed ki!

Van egy oldalunk ahol van leírás több mindenhez, de nem lehet most betölteni.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 400as RFet és mivel a karburator aljanal szivarog a benya igy majd leveszem a karbisort es ha mar ottvagyok szeretnem megcsinalni a a teljes kipucolast es gyari ertekek beallitasat mert hidegben nem igazan akar indulni.
lattam itt a forumon h regen vki linkelt vmi leirast hozza de az az oldal mar nem letezik sajnos.
Aki tud esetleg barmi mas leirast v infot v linket h hol lelek ien dokumentumra az jelezze legyszi.
elöre is köszi!
Üdv!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 400as rfet! kisebb netes kutakodás után talaltam a forumot es remelem tudtok segiteni :) !
a problémam az h nemigazán indul a hidegben...
olvasgattam itt h sok minden lehet az oka amiket majd meg is csinalok remelhetoleg tavaszig! viszont a karbisornal szivarog a benya igy azt amugy is lekell vennem a tomites miatt es akkor mar gondoltam atnezzem az egeszet igy annak a kipucolasarol es gyári értékre való beallitasarol ha tud vki vmi linket v infot hogy hol talalok ilyet azt megköszönném!
előre is köszönöm a segitséget!
Üdv!
Tengelynek mikor tekered be nem szabad vinni a szárat.
Kicsi zsír és könnyen elforog, nem engedi befeszülni.
"Később felkötöttem a motor elejét a plafonra, kiszedtem a kereket, csak a tengelyt hagytam benne, meg a rugókat is a villából. Így lehetett emelget a villa alján és próbálgatni hogy mekkora összetartással mennyire jár könnyen az eleje."
Villa tetején pont akkora távolságnak kell lenni a két szár tengelye között mint legalul.
Itt nincs összetartás vagy akármi.
Ez párhuzamos és kész!
Ha mégis van akkor ott valami nem a rajzok szerint van.
Ha nem a szár görbe akkor lehet az alsó csúszócső, vagy valamelyik villakifli kapott valamikor.