Az nagyon jó az enyémnél is ezt lenne jó elérni, akkor boldog lennék. Tehát a főfúvóka 100-as a mellette lévő ami kicsit lejjebb lévő az alapjárati az meg 32,5-es?
Jól.
Nem mértünk rajt végnyomást, nem tudom mennyi lehetett benn.
4 szezont volt nálam, komoly gond nélkül.
Megvételkor evett 6,5-7 litert, indult szivató nélkül hidegen, melegen kicsi gázzal kicsit köszörülve .
Főfúvókákat leszükittettem a tünetek orvoslásaként, de kicsit átestünk a ló túloldalára.
90környékén elfogyott a benzin a keverőcsőből és lehörgött (asziszem kb ez 6000 RPM).
Így mentem Polgárdiba találkozózni. Kamiont utonértem és nem tudtam megelőzni mert nem volt benzin hozzá.
Viszont azon a hétvégén evett gyenge 4 litert százra. Utána visszavittem a szerelőhöz és feldörzsárazta őket 100-asra.
Onnantól minden helyreállt. Hidegen szivatóval, melegen gáz nélkül pöccre.
Fogyasztás 5,5 környéke lett ingázásnál, túrán 5 alatt picivel.
Ja és azt miért csinálja hogy szívatót ráhúzom indítom egy pillanatra beindul és utánna csak hosszab tekertetés után indult, vagy telivágja a gyertyát benyával és gyertya ki utnna vissza és inditás. Melegen szivato nélkül jól indul.
Enyémmel nem volt gond.
Van pár indítás a videóim között.
Ezzel a nyomással még indulni kéne a tiédnek is szerintem gond nélkül.
Inkább kormosak voltak a gyertyák mint olajosak!?
A 9-es gyertya kicsit sok nekik, nem tudnak rendesen felmelegedni főleg a 76.5 fokos gyári termosztáttal szerintem. Ezért tettem bele Én is 8-as hőértékűt.
Mikor megvettem akkor 7-es volt bent, de azzal is ment szépen, bár nem használtam tartósan 10000fordulat fölött.
Ha nincs benne, mögötte kosz, átengedi azt a minimális levegőt akkor nem hatalmas gond.
Átmérőre rendben vannak?
Képekkel sokat tudnánk egymáson segíteni.
Tiéden is ilyen karbisor van akkor?
A karbin a levegőszűrő felöl van kettő fúvoka az eggyik fix a másik kivehető na az enyémnél a kivehetőknek szét lett barmolva a fejük nem lehet kivenni az menyire baj a levegő át megy rajtuk.
Azért volt szerelőnél mert kormolta a gyertyákat illetve indításnál leköpte 30000 vettem bontott karbit és azzal vittem szerelöhöz hogy állítsák be a gyertya képet meg ne köpje be a gyertyákat szívatós indításnál.
Lehetőség szerint ne privátoljál lécci! Kíváncsiak vagyunk itt páran hogyan alakul a dolog.
Ismerősödnél, családban nincs valakinél fűtött garázs ahova el tudnád vinni?
Gyertyakép igazolja ezt a nyomáskülönbséget?
Mikor kivettétek ősszel akkor az a gyertya látványosan olajos kormos koszos volt a többihez képest?
Szelephézagokat ellenőriztétek? Nem fogyott el annál a hengernél?
Pipák kábelek rendben vannak?
A 100 körüli főfúvóka pont jó idehaza is, nem kell cserélgetni feltétlen.
VC hengerfejes a tiéd?
1 Bar nyomáskülönbségnél már szenteltvizet veszünk csak, 3 barnál meg utolsó kenetet.
ilyenkor illik veszteségmérést csinálni, hogy hol megy el a nyomás. Törött gyűrű, kopott henger, beégett-rosszul záró szelepek... Addig nem babrálunk a porlasztókkal, amíg nincs azonos értéken a 4 henger.
Német számot tudok csak küldeni...
Szia, a kompresszió három hengernél 12 a nehyediknél kevesebb 9 körül van szerintem szívató gumik jók de én nem vagyok szerelő lehet amit én jónak gondolok közel sem jó. Tel számot nem tudsz küldeni privátban?
Nem mértünk rajt végnyomást, nem tudom mennyi lehetett benn.
4 szezont volt nálam, komoly gond nélkül.
Megvételkor evett 6,5-7 litert, indult szivató nélkül hidegen, melegen kicsi gázzal kicsit köszörülve .
Főfúvókákat leszükittettem a tünetek orvoslásaként, de kicsit átestünk a ló túloldalára.
90környékén elfogyott a benzin a keverőcsőből és lehörgött (asziszem kb ez 6000 RPM).
Így mentem Polgárdiba találkozózni. Kamiont utonértem és nem tudtam megelőzni mert nem volt benzin hozzá.
Viszont azon a hétvégén evett gyenge 4 litert százra. Utána visszavittem a szerelőhöz és feldörzsárazta őket 100-asra.
Onnantól minden helyreállt. Hidegen szivatóval, melegen gáz nélkül pöccre.
Fogyasztás 5,5 környéke lett ingázásnál, túrán 5 alatt picivel.
Van pár indítás a videóim között.
Ezzel a nyomással még indulni kéne a tiédnek is szerintem gond nélkül.
Inkább kormosak voltak a gyertyák mint olajosak!?
A 9-es gyertya kicsit sok nekik, nem tudnak rendesen felmelegedni főleg a 76.5 fokos gyári termosztáttal szerintem. Ezért tettem bele Én is 8-as hőértékűt.
Mikor megvettem akkor 7-es volt bent, de azzal is ment szépen, bár nem használtam tartósan 10000fordulat fölött.
NGK CR8EK gyertyát használsz?
Átmérőre rendben vannak?
Képekkel sokat tudnánk egymáson segíteni.
Tiéden is ilyen karbisor van akkor?
Ismerősödnél, családban nincs valakinél fűtött garázs ahova el tudnád vinni?
Gyertyakép igazolja ezt a nyomáskülönbséget?
Mikor kivettétek ősszel akkor az a gyertya látványosan olajos kormos koszos volt a többihez képest?
Szelephézagokat ellenőriztétek? Nem fogyott el annál a hengernél?
Pipák kábelek rendben vannak?
A 100 körüli főfúvóka pont jó idehaza is, nem kell cserélgetni feltétlen.
VC hengerfejes a tiéd?
ilyenkor illik veszteségmérést csinálni, hogy hol megy el a nyomás. Törött gyűrű, kopott henger, beégett-rosszul záró szelepek... Addig nem babrálunk a porlasztókkal, amíg nincs azonos értéken a 4 henger.
Német számot tudok csak küldeni...
Gondolom a vizes 1100-esre gondoltál.
https://www.sportmotor.hu/foto...