Téli járatás pipa. Kipróbáltam az olajhőmérőt is, alapjáraton ~85°C -os víz mellett 60°C-os olaj. Másfél hónap pihi után pöccre indultunk négy hengerrel. Karbik üresek, légszűrőt kipucoltam befújtam, gyertyák egyformán mennek és nem is vészesen feketén, látni a fehér szigetelést képzeljétek el. :) további jó pihit pici RF :)
Nekem is egyenesek a szárak, de ugyan erre gondoltam amit írtál. Amikor Bicske felé járok alsóbb rendű utakon, és jönnek a híres keresztbordák amik először eltörik a csuklódat utána pedig eltörik a hátadat is. :D KEDVENC :D
Én arra gondoltam, amikor kilazítod az első kerék tengelyét fogó két kicsi csavart a jobboldali csizma alján. Így a jobboldali teleszkóp ki be mozgatható a keréktengelyen. Ezzel a villa szárak összetartását lehet állítani vagy mi. Az elején a kelleténél jobban összehúzattam és elég kemény volt ugye a rugózás. Utána hatalmas tudományossággal hintáztattam a motort behúzott fékkel, kilazított csavarokkal és akkor is lehet látni hogy hova szeretne beállni.
Később felkötöttem a motor elejét a plafonra, kiszedtem a kereket, csak a tengelyt hagytam benne, meg a rugókat is a villából. Így lehetett emelget a villa alján és próbálgatni hogy mekkora összetartással mennyire jár könnyen az eleje. Ez elég látványos próbálgatás volt, de érzésre többet nem hozott a hintáztatásnál a végén.
Az biztos hogy nem görbék a szárak, mert végig gurítottam az asztalon amikor felújítottam. Teleszkópokban biztos megfelelő mennyiségű, típusú olaj van benne. Volt az az autó-motor RF 400 teszt "Lágy surranó" néven, de valahogy nem érzem át- Ez ilyen.
Ajánlom az Etyek- Alcsútdoboz útvonalat tesztelni, azt hiszem 70-nél gyorsabban menni biológiailag lehetetlen az RF-el, mert eltöri a gerincedet vagy valamidet, annyira dobál az út :D
Fent egyforma hosszan lógjon ki az a lényeg!
Ha görbe a szár és tekered a csúszócsövet a helyén, akkor a csizma alja karikát fog rajzplni.
Általában ennek a pozíciója előre ha minimális a karika. Ha nagy akkor is, de egyengetni célszerű mert ilyenkor van az, hogy a fék szorul.
Valahol '07, '08 gsxr 750 meg 1000 hátsó rugóstagokat raktak az RF-be, a hossz a kérdés, vastagságban meg be kell hézagolni hogy normálisan álljon.
Nálam még bírja a hátsó rugóstag, de nálam pont fordítottja. Nálam szerintem mindig túl kemény az eleje meg a hátulja is a motornak. Az eleje az már egy kicsit javult mire rájöttem hogyan kell állítani az első kerék tengelyen a teleszkóp párhuzamosságát.
Most még a tavaszi átnézés előtt pihen, karburátorokból leengedve a benzin. Ha találok Ebayen valami jobb kuplung kosarat akkor azt lehet lecserélem rajta, kicsit remeg, dobál amikor engedem ki, de a lamellák is lehetnek görbék tőlem.
Szereztem Ebayről endoszkóp kamerát, majd belenézek a hengerekbe is mi van ott. Azután persze szelep hézag átnézés, meg összehasonlítom a használt és az új vezérműlánc feszítő rugót, amit még tavaly szereztem
Ugyan ez. Mindenki mondja hogy az RF-nek alapból gyenge a hátulja. Kettesen volt az alsó állító, feltettem négyesre a maximumra, így egy személlyel nem imbolyog és nem is üt, de nem az igazi. Én arra gondolok akkor fáradt el a rugós tag, amikor 2-3e km-t jártam lánc hibával, és szemmel látható módon eléggé dobálta a hátsó kereket, viszont ebből semmit se éreztem mert csillapította.
Ezeknél alapból kicsit hintázós a hátulja.
Csillapítóhibásnál utas nélkül nem volt nagy tünet, viszont 2 szeméjjel minden hullám után még párat hintázott.
Az viszont már nagyon rossz volt, kanyaríven meg kimondottan ijesztő.
Igen próbálkozom keresni egyet, nálam szerintem minden elfáradt. :D Fel ez sem üt, de két személlyel már imbolyog. Rossz úton pedig kolbászt játszik. :D Egyébként mivel ~70kg vagyok én alattam viszonylag rendben funkcionált eddig, de ha egy termetes felnőtt használta volna ő már évekkel ezelőtt kidobta volna a fenébe ez tuti.
Ez a rugóstag probléma Engem is érint sajnos.
Szerelést megoldom, de miét tudja belefaragni ami jó az érdekel.
Múltkori hirdetőnél Te is a rugóstagot kérdezted?
Végülis nálam csak a rugóerővel van probléma nem a csillapítással.
Sajnos felmálházva előfordult nyáron, hogy letámasztva sík úton annyira beült a hátulja, hogy átbillent.
Előfordult fekvőrendőrön áthajtásnál köszörülés már párszor egy személlyel, olajleeresztő csavaron már látszik a kopás nemcsak a kipufogón!
Van egy kivett csillapítóhibásom, azt szétkapom és átrakom a rugót, vagy csináltatok egy 8-10mm-es gyűrűt ami előfeszíti pluszban.
Fel nem üt 2 személy + málhával sem, ez kb180-200kg mert a progresszív himbarendszer az jó találmány.
Imi! :D hehe
Na aprócska helyzetjelentés. Meztelen az RF néni, minden idomot, takaró elemet leszedtem róla. Mindent letakarítottam kívül belül ecsettel, csili vili, mint az új. Rengeteg kosz volt mindenhol pedig rendszeresen mosom és nem járok vele szar időben. Néhány hét és újra egy színű lesz, aztán új csavarokkal szépen összerakom.
Központi rugós tag probléma továbbra is nyitott kérdés. Ebayen lenne 30-40e forintért tényleg jó állapotú 30e mérföldet futott 600as rugós tag, de beszéltem a http://www.fancsi-motor.hu/ -tól Fáncsi Györggyel és azt írta 30e + szerelés körüli összegért talál bele való más típusút is akár. Vélemény?
szia. egy sportdob van rajta. valamilyen kisipari. hozzánk már így került. a motor lecsukva nincs. lában jött ki teljesen egyben. a képen már ugye blokk és idomok nélkül van lehet az csapott be. tényleg sérülésmentes volt
Nekem a Nolan sisakom jött gyárilag pinlockkal. Egészen királyul működik, azt leszámítva hogy alatta a szemüvegem azért párásodik .
Már csak pinlockos szemüveget kéne feltalálni! Amúgy sokkal jobb a helyzet mint ha nem lenne a plexin.
Később felkötöttem a motor elejét a plafonra, kiszedtem a kereket, csak a tengelyt hagytam benne, meg a rugókat is a villából. Így lehetett emelget a villa alján és próbálgatni hogy mekkora összetartással mennyire jár könnyen az eleje. Ez elég látványos próbálgatás volt, de érzésre többet nem hozott a hintáztatásnál a végén.
Az biztos hogy nem görbék a szárak, mert végig gurítottam az asztalon amikor felújítottam. Teleszkópokban biztos megfelelő mennyiségű, típusú olaj van benne. Volt az az autó-motor RF 400 teszt "Lágy surranó" néven, de valahogy nem érzem át- Ez ilyen.
Ajánlom az Etyek- Alcsútdoboz útvonalat tesztelni, azt hiszem 70-nél gyorsabban menni biológiailag lehetetlen az RF-el, mert eltöri a gerincedet vagy valamidet, annyira dobál az út :D
https://www.ebay-kleinanzeigen...
http://youtu.be/IIwozgZMMfI
Ha görbe a szár és tekered a csúszócsövet a helyén, akkor a csizma alja karikát fog rajzplni.
Általában ennek a pozíciója előre ha minimális a karika. Ha nagy akkor is, de egyengetni célszerű mert ilyenkor van az, hogy a fék szorul.
Nálam még bírja a hátsó rugóstag, de nálam pont fordítottja. Nálam szerintem mindig túl kemény az eleje meg a hátulja is a motornak. Az eleje az már egy kicsit javult mire rájöttem hogyan kell állítani az első kerék tengelyen a teleszkóp párhuzamosságát.
Most még a tavaszi átnézés előtt pihen, karburátorokból leengedve a benzin. Ha találok Ebayen valami jobb kuplung kosarat akkor azt lehet lecserélem rajta, kicsit remeg, dobál amikor engedem ki, de a lamellák is lehetnek görbék tőlem.
Szereztem Ebayről endoszkóp kamerát, majd belenézek a hengerekbe is mi van ott. Azután persze szelep hézag átnézés, meg összehasonlítom a használt és az új vezérműlánc feszítő rugót, amit még tavaly szereztem
Amúgy boldog új évet mindenkinek előre is
Csillapítóhibásnál utas nélkül nem volt nagy tünet, viszont 2 szeméjjel minden hullám után még párat hintázott.
Az viszont már nagyon rossz volt, kanyaríven meg kimondottan ijesztő.
Szerelést megoldom, de miét tudja belefaragni ami jó az érdekel.
Múltkori hirdetőnél Te is a rugóstagot kérdezted?
Végülis nálam csak a rugóerővel van probléma nem a csillapítással.
Sajnos felmálházva előfordult nyáron, hogy letámasztva sík úton annyira beült a hátulja, hogy átbillent.
Előfordult fekvőrendőrön áthajtásnál köszörülés már párszor egy személlyel, olajleeresztő csavaron már látszik a kopás nemcsak a kipufogón!
Van egy kivett csillapítóhibásom, azt szétkapom és átrakom a rugót, vagy csináltatok egy 8-10mm-es gyűrűt ami előfeszíti pluszban.
Fel nem üt 2 személy + málhával sem, ez kb180-200kg mert a progresszív himbarendszer az jó találmány.
Na aprócska helyzetjelentés. Meztelen az RF néni, minden idomot, takaró elemet leszedtem róla. Mindent letakarítottam kívül belül ecsettel, csili vili, mint az új. Rengeteg kosz volt mindenhol pedig rendszeresen mosom és nem járok vele szar időben. Néhány hét és újra egy színű lesz, aztán új csavarokkal szépen összerakom.
Központi rugós tag probléma továbbra is nyitott kérdés. Ebayen lenne 30-40e forintért tényleg jó állapotú 30e mérföldet futott 600as rugós tag, de beszéltem a http://www.fancsi-motor.hu/ -tól Fáncsi Györggyel és azt írta 30e + szerelés körüli összegért talál bele való más típusút is akár. Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r-10726832
Már csak pinlockos szemüveget kéne feltalálni! Amúgy sokkal jobb a helyzet mint ha nem lenne a plexin.