Sziasztok!
Ha már tartósan 15 fok korul lesz (kb pünkösd hosszú hétvége), akkor tervezek egy 4-5 napos kiruccanást transalpina es transfogaras bejárással. Ha valakit érdekel és csatlakozna jelezze.
Július 2-3. hetében megyünk Mi is 7 éjszakányit Erdéjbe. Előtte Villány 2 éjszaka (itt lehet nem sokat motorozunk már megint), meg más 2-300 napi kilóméteres gurulások tervben.
Hát én a Balatonnal úgy vagyok hogy sehogy. Nem rossz nem rossz, de én unom. Tavaly hogy izgalmasabb legyen estire csináltuk. éjfélkor indultunk. Nagyon jó volt :D De ha jó idő lesz még azt is meg teszem előtte ;) (Edzenem kell Erdélyre idén az a nagy terv)
Azt hogy merre megyünk meg beszéljük ha látjuk hogy ki jön? Mert olyan dolgot kellene tervezni ami meg felel mindenkinek hogy jól is érezzük magunkat.
Ja, és ezek megint csak a bandit értékei! RF értékei eltérhetnek de a folyamatot jól visszaadja.
Yutubon nem találtál hozzá videót?
Kopogás okát máshol keresném ha terhelésen nem szól.
Külön kell állítani alacsony fordulatú és magas fordulatú hézagot minden szelepnél, nem egyszerű műveletsor.
Még sok szerelő sem vállalja el a sok tökölés miatt.
Ezt tölcsed le, és keress hozzá egy türelmes gyakorlott szerelőt!
RF400 as manualban is 0.13 - 0.18 meg 0.20-0.25 van. de ezek a szelep és hiba közötti hézagok. ha VC s blokk akkor van másik hézag is ami a másik himbához van.
Kicsit olvasgattam látom szét kaptad rendesen.
De ezek a dolgok meg hálálják amikor használod.
Én mondjuk idén már motoroztam egyet, de nekem is vár egy kis szerviz.
De nekem csak teleszkópot kell javítani szimering meg adta magát.
Idén végre volt lehetőségem túrára fel készíteni dobozok terén :)
Remélem kész leszel vele és jó lenne ha többen is csatlakoznátok aztán valami jó kis utat össze állítunk!
kőszi a gyors választ,, vc blokkos a kicsike , lapkákat esetleg hol lehet szerezni hozzá, ha kell? azért gondoltam a főtengely csapágyra mert motorféknél kopogo hangot halok kigyorsitásnál viszont nem érzni,
Hasonlóan nézett ki nálam is, de lehet egy kicsit rosszabb volt. Nálad még ráadásul '92-esek vannak :D. Idén kiderül milyen lesz az új cső. Bízok benne hogy ez nem olyan mint a benzincső hogy hamar tönkremegy. Szerintem bírta volna még évekig, de utálom hogy az egyébként porszáraz blokk csicsog az olajban emiatt.
Benzincsőből meg ebayről, Angliából szereztem 1 m Viton csövet. Kiderül mit hoz hosszabb távon, kell-e jövőre cserélni.
Én EBC betéteteket használok, hátul a blackstuff szériájukból van, elöl meg most szinteres gold, bár az utóbbinál csak hagytam magam rábeszélni.
A hátsó betét jellemzően nálam 1 szezon alatt elkopik. (12e km körül, de még van rajta egy kicsi)
(Sokat megyek BP-n városban, meg egyébként sokat használom a hátsó féket) De ez így jó szerintem. Meg talán kíméli a tárcsát, de lehet hogy csak ezt én hiszem így.
Elöl nem tudom mi volt benne előtte, de tavaly nyáron került bele a szinter. Érzésre kb ugyanaz. Az, hogy mennyire eszi a tárcsát, fogalmam sincs.
De általános használat mellett tök fölösleges a szinter szerintem, most tényleg csak a kísérlet miatt hagytam magam rábeszélni.
Érdekel, addigra csak kész leszek vele.
Most várok még korongokat, fékbetétet.
Hátsó DELTA betét jó 3000km-t bírt!
Ez azér kicsit gyors volt, AP Racing kibírt előtte 25000km-t kicsit gyengébb adagolhatósággal.
Ha már tartósan 15 fok korul lesz (kb pünkösd hosszú hétvége), akkor tervezek egy 4-5 napos kiruccanást transalpina es transfogaras bejárással. Ha valakit érdekel és csatlakozna jelezze.
2016,FEBRUÁRJÁBAN CSINÁLT EGY PIROSAT. 2016 márciusban egy kéket.
Van pár videó róluk, nézd meg őket!
Azt hogy merre megyünk meg beszéljük ha látjuk hogy ki jön? Mert olyan dolgot kellene tervezni ami meg felel mindenkinek hogy jól is érezzük magunkat.
Yutubon nem találtál hozzá videót?
Kopogás okát máshol keresném ha terhelésen nem szól.
https://www.sportmotor.hu/vide...
Még sok szerelő sem vállalja el a sok tökölés miatt.
Ezt tölcsed le, és keress hozzá egy türelmes gyakorlott szerelőt!
http://www.manualedereparatie....
Lapkát kapsz hozzá értelmes motoralkatrészekkel is foglalkozó boltban.
.
De ezek a dolgok meg hálálják amikor használod.
Én mondjuk idén már motoroztam egyet, de nekem is vár egy kis szerviz.
De nekem csak teleszkópot kell javítani szimering meg adta magát.
Idén végre volt lehetőségem túrára fel készíteni dobozok terén :)
Remélem kész leszel vele és jó lenne ha többen is csatlakoznátok aztán valami jó kis utat össze állítunk!
Benzincsőből meg ebayről, Angliából szereztem 1 m Viton csövet. Kiderül mit hoz hosszabb távon, kell-e jövőre cserélni.
A hátsó betét jellemzően nálam 1 szezon alatt elkopik. (12e km körül, de még van rajta egy kicsi)
(Sokat megyek BP-n városban, meg egyébként sokat használom a hátsó féket) De ez így jó szerintem. Meg talán kíméli a tárcsát, de lehet hogy csak ezt én hiszem így.
Elöl nem tudom mi volt benne előtte, de tavaly nyáron került bele a szinter. Érzésre kb ugyanaz. Az, hogy mennyire eszi a tárcsát, fogalmam sincs.
De általános használat mellett tök fölösleges a szinter szerintem, most tényleg csak a kísérlet miatt hagytam magam rábeszélni.
Úgy látom ez jó hozzá...
első: ebc fa145HH
hátsó: sbs 701ls
Van valakinek tapasztalat ezekről? Köszi!
Most várok még korongokat, fékbetétet.
Hátsó DELTA betét jó 3000km-t bírt!
Ez azér kicsit gyors volt, AP Racing kibírt előtte 25000km-t kicsit gyengébb adagolhatósággal.
Azután érdeklődnék, hogy régi idők emlékére van kedvetek május 1-jén egy gurulásra menni?