Hézagállítás függ a motor kivitelétől.
Sima 16 szelepesnél egyszerű csavaros megoldás van, VC blokknál pedig egy része csavaros másik korongos.
VC blokknak NE ÁLLJ NEKI!!!
Főtengelycsapágyat márkakereskedésen keresztül cikkszám alapján, vagy ebay.
Biztosan csapágyas, és főtengely? Ott egy sima csapágycsere nem elég ha baj van általában.
Lap alján van letölthető dokumentum okosodni a témában.
A jobban kell markolnin segít valamennyit a fém fékcső.
De a minőségi rendszeresen cserélt fékfolyadék, jó fékbetét is kell.
Hátsót most cserélem 1 szezon után, DELTA szinter volt, és jól adagolhatóan fogott.
Használtam már APracingot, ferodot, kézerőben nem éreztem nagyon nagy különbséget közöttük.
De van még sok más gyártó amit ki lehet próbálni.
Ok, akkor lehet más úton indulok el...csak úgy érzem jobban kell markolni a féket, de lehet ez ilyen tipus és így jó, nincs másik rf900 amivel össze tudnám hasonlítani.
Milyen fékbetétet ajánlotok? Tárcsa még a gyári.
Csak a csőveket cseréltem, váltózás ? ha rendkivűli vűltózásra vagy kiváncsi megvalom nem vetem észre olyasmit. De ezzek a csővek talán tovább bírják , ellenálóbbak. Kuplungnál maga a kuplung álapota az ami befolyásolja annak mükődését és hatását.
Ok, köszi. Esetleg bővebben a dologról?
Féknyereg karmantyút is cseréltél a csövekkel együtt? Jobb lett a fékhatás? Kb mibe fáj első-hátsót cserélve?
Kuplungnál változás?
Elkészültek az olajvezetékek, a hétvégén tudok mókolni megint.
Minta alapján vittem újragyártatni őket, mivel már eléggé szivárogtak. 11kHUF-ba került ez a történet, ha valaki más is hasonlóan jár az RF-jével egyszer ( https://hefal.hu/ )
A kisebb furatú csatlakozást megmentették a csőről és összegyógyították az új csatakozóval, mert persze hogy valami lehetetlen méretű az eredeti.
Lehet hogy gyártatok fémszövetes fékcsöveket is, mert eléggé tartok már a '93-mas feliratú fékcsöveimtől.
Tudja valaki hány mm-es menete van az olajleeresztő csavarnak? Mert úgyis mennem kell most réz tömítéseket vásárolni. Jön az olajcsere és mindig elfelejtem a méretét.
Összeraktam a karbisort új gyűrűkkel.
1500Ft volt a garnitúra. Végülis elég lett volna a pilotokon kicserélni, a többi hibátlan volt 3 szezon után.
Nyomáspróba sikeres volt.
Szétkaptam a rugóstagokat. 4kilós rugója 1 centivel rövidebb fél tekercsel kevesebb, sűrűbb tekercseléssel.
Mindenképp hosszabbikkal rakom össze, és teszek még bele egy 10 milis +gyűrűt.
Pár deci benzinből nem marad mérhető mennyiségű ragacs.
Kicsi túráztatás nem fogja lepucolni a gyertyát ha az alapjáraton előtte bekormozódott. Azzal menni kell pár percet mindenképp!
Sima 16 szelepesnél egyszerű csavaros megoldás van, VC blokknál pedig egy része csavaros másik korongos.
VC blokknak NE ÁLLJ NEKI!!!
Főtengelycsapágyat márkakereskedésen keresztül cikkszám alapján, vagy ebay.
Biztosan csapágyas, és főtengely? Ott egy sima csapágycsere nem elég ha baj van általában.
Lap alján van letölthető dokumentum okosodni a témában.
http://litetek.co/Carb_Kit_Suz...