Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tűt honnan kell számolni hogy a harmadikba tegyem?
Idén megpróbálkozok Viton benzincsővel, találtam egy céget ahol Mo-n forgalmaznak ilyet.
A tavalyi ebayes neoprén cső nem vált be, kezd repedezni a külseje. Még jó, de engem zavar már.
Az azelőtti autósboltos szövetes se volt jó.

A gyári nem tudom miből van, ha a benzincsap és a tank között még nem volt cserélve de még mindig tök jó állapotban van...
Seedyre gondolsz ?! Per pillanat Taschinál parkol a motorja , legalább is most hétvége otta :D Volt már a forumon, csak még nem regisztrált azt hiszem .
Igen, utána eszembe jutott. Volt vele Erdélyben vagy hol, rakott fel pár képet.

Annó még fenn volt hahu-n a motor amikor én is RF-et akartam venni, akkor nézegettem a hirdetést.
Még évekkel ezelőtt volt.
Pedig jó lenne látni pár videót, mit lehet kihozni még ezekből a motorokból.
Ja látom... youtube - on :)

,
sajnos nincs vidi ..mert a tulaj inkognito... de csináltam egy v tec 400 ast gyári ..mint a doxa apám sok ilyen liba kergetöt javitok ..bizton állithatom kurva jo állapotban volt 56000 kilcsivel japánbol
A 981-es oldalon lévő Youtube motovlogos csatornához tartozik. Tudtommal még nem volt ezen a fórumon.
Ó ... látom RF 400 / 600 érkezett Tascherérkhez. Itt van a fórumon a tulaj netán ?

-
ez a csávo majdnem jol csinálja .. de mégsem .. 1 a sibernél nem cserélte ki az 0 gyürüt ..nem csinál nyomás probát és nincs kép anyag az uszoszint beálitásárol ami az ilyen kis szaroknál nagyon fontos minden mást jol csinált
Ma végre összeraktuk a Banditát. Hosszú vesszőfutás volt a karbikkal. Amióta megvettem, azóta nem volt tökéletes. Most viszont rájöttem a hiba okára. A négyes karbinál a CO csavar furata 0,3mm-el mélyebb, mint a többinél. Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy amikor a többi karbinál kettőt tekerek kifele, addig a négyesnél a két fordulat a lyukhoz képest csak egy!! Ezért a négyesnél három fordulatra kellett kitekerni a CO-t. Ezt a visszafelé történő mérés is igazolta.
Csak véletlenül vettem észre a hibát, és csak nagyítóval.
Asztalon összerakva, és minden pontosan beállítva, utána vissza a mociba. Pöccre indult, gyönyörűen járt. A szinkronnál is csak minimális állítás kellett.
Remélem majd menet közben is jó lesz, egyenlőre még pihenés van.
Ahogy közelít a tavasz, elkezdtem szórakozni a járművel.
Mai termésként végre kicseréltem a kábeleket a gyújtótrafókon. Már egy ideje zavart hogy a 4 pipából 1 nem ugyanolyan, és egy törött is volt, a kábel egyre rosszabb, az esőt nem szerette, ráadásul valaki előttem kókányul kicserélte a kábelt, majd be piros szilózta és összerakta így. (Valahol Ausztriában?)
Szereztem új szilikonos rézbelű gyújtókábelt, meg a hülye eltörős klipszből ami tartja a kábelt a trafóban. Szigetelésként még kinyomtam szilikonos tömítőpasztával (ahogy gyárilag van), bízok benne hogy idén már nem lesz gond vele.
Pipát meg szereztem 4 bontottat ebay-ről (nagyon szép állapotban), mert naná hogy semmi más boltban kapható pipa nem illeszkedik az RF hengerfejéhez jól.
A másik jó megoldás lett volna Kawasaki ZX-6R régebbi fajta trafója, mert azon csavaros kupakkal lehet kábelt cserélni, nem ilyen könnyen törő műanyaggal.

Még majd kapnak a kábelek egy piros szilikon csövet ha megjön, meg pontosan méretre vágom őket.
14500 a nem VC, 15körül a VC
Köszi.
6kilós órája lehet nem azt mutatja ami a valóság a tiéden.
Vannak videók erre-arra tiltásról. Enyémek között is, meg yutubon... Hang alapján be tudod azonosítani.
Ez nem 250-es!
Emlékeim szerint 13500vagy 14500-nál szabályozott.
Nem. Ilyenkor meg se mozdul a mutató szinte. Nyáron is csak az alsó jelölés tetejéig normál használatkor. Dugóban fog csak feljebb menni meg mikor rendesen tolod neki 10ezer felett tartósan. Hűtőkapcsoláskor már 105celziusz a víz ami már sok. Kikapcsnál 100. T
Ott tilt le?
16 ezerig menni kell neki :)
Szia, mekkora fordulaton szabályoz a 400-as?
Venti kapcsoláskor már kényszerhűtés van, az már 100°c körül történik, az üzemi hőfok a 400-asoknál a Kék jelzések közül a felső jelzés fölött egy picivel. Ha menet közben az alsó Kék csík alatt van a mutató, akkor hűl vissza túlzottan a gép. Ahogy a kolléga fotóján látható is.
79°C os a gyári 400as, 85ös a swift termosztát és van rajta 2 luk is. :D A többi stimmel.
Oké, köszi.