Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 400-asom van de nem változó szelepvezérléses, viszont nekem is csinálta azt hogy három hengerezett és kormolt. Túl sok üzemanyagot kap, befolyik, indításkor pedig nem bír az üzemanyaggal, ezért három hengerezik. Gyertyákat tönkre tudja tenni, de szintén akkor ha nem tud megtisztulni a sok koxos anyagtól, vagy az olajtól. Azt azért meg kellene nézned hogy olajosak-e, mert akkor más probléma is lesz.

Ezek a hibák amiket írsz, több mindenből is adódhatnak, egy Rendes szerelőhöz kellene elvinni a motort, nem pedig olyanokhoz akik erre nem képesek rájönni! Szívhat fals levegőt, rossz lehet az úszó szint, dugulás lehet (bár azt írod kitakarították, a legtöbb nem is veszi le a karbisort), túl lehet tolva a pilot rendszer, rosszak lehetnek a szelephézagok, baja lehet a változó szelepvezérlésnek, bármi lehet. Ez egy összetett dolog...

Egy biztos, ha jól be van állítva akkor fasza a gép! Többünknél is jól működik!
https://www.facebook.com/29970...

Keresd fel Zsoltot, de legyél türelmes, valószínűleg elfoglalt. Én szerintem ő ha elvállalja, akkor el fogja mondani mi a baja a motornak, és ha lehet, legjobb tudása szerint elkészíti neked.

üdv Márk
Teljesen tanácstalan vagyok! Van egy Rf 400-am. Januárban vettem, volt tulaj szerint csak egy karbi tisztítás kell, hidegen 3 hengerezett, meg kormólt.Szerelők szerint szinte gyári állapot, nincs agyon mókólva. Gyári dob van rajta csak kiherélték. Első szerelő kipucolta a karbit, pénz ugrott hiba maradt, persze ha nem jó hozd vissza. Második szerelő a vezérlést mivel változó van benne beállította a hézagokat . Át nézte a karbit nem folyt be, cserélt benne o-ringeket szinkron gép ok! 5 Km-után szintén elő jött az alap gond 5000-res fordulatíg brünyög és kormol. Ha gond van hívj gariban javítjuk, hívom visszaviszem, lebont burok, átnéz amit lehet, kipróbál tényleg brünyög, ja meg 150 kilométer alatt tönkre vágja a gyertyát a korom. Bocs de ez van ez egy sza...r 400-as belpiacos. Téma lezár harmadik szerelő szétszed fizet mákaszervíz ár, hiba marad, hozd vissza állítunk rajta, neten láttam súber tű felülről másodikra tenni. Ok, kész gyere ez ingyen javítottuk, Nehezen elindúlt , szinkron nuku, nehezen ejt, Hol pőrőg 3000 ret alapjáraton, hol leáll rosszabb lett mint előzőben. Hazavergődtem 50 km-re itthon látom ömlik a benzin akarbiból. Márkaszervíz szerint vegyek egy jó karbit adtak egy bajai címét egy bontónak. Többször hallottam elindítás után kb 1 percre éles csattanó hangot az üzemanyag szivattyú felől.Ekkor felugrik a fordulatszám.Azt nem értem hogy van egy szervíz manuál, szinte mindent ki lehet mérni vagy ellenőrízni valamilyen mérőeszközzel. Az ok hogy én felhasználó találgatok, de a szerelő , és pláne hogy van az hogy valami javíthatatlan, 1996 óta működik ,kizárt hogy azóta rossz. Szerintetek 5000-felett kell folyamatosan forgatni mert mondván 400-as? Elkeserítő! Aki meg tudja javítani az írjon kérem, tudom mindennek van ára de észnélkül nem dobálnám ki a pénzt a semmiért. Köszönöm!
olyant látam 50 euro alati áron . jobbos kopoltyukat láttam , balosakat nem igen csak egyet. ezek szerint mindenkinek a balfelére esik a gép ?!
Igen de ez jó állapotú, és akinek ilyen színű gyárilag a gépe annak jól jöhet, azért is ilyen drága. Én most inkább hibásat keresek, mert úgyis fényeztetni kell, és akkor már belefér minimális műanyagos munka is. Köszi azért. :)
Szia köszönöm, érdekelne! Jobbos kopoltyúkat nem találtam szinte sehol.
A mű-hege kft-vel már felvettem a kapcsolatot, amint összelegóztam az elemeket, várják és elkészül a javítása és a fényezése.
Helló! Részvetem a gèp miatt. Lényeg hogy neked nincs nagy bájos. Haza megyek megnézem nekem van egy jobbos spoilerem meg takan neg kopoltyu is. Festeni javítani azt is kell de javítható ha èrdekel?
Köszi aranyosak vagytok. Összeraktam a bevásárló listámat. Oldal idom, kopoltyúk, V alakú alsó idom, jobb oldali függőleges belső idom.
Aztán fényezés, aztán el is készül, idővel, szépen apránként.
Sajnálom, ami történt.
Nem tudom a 900-asé jó e rá.
http://www.ebay.com/itm/Verkle...
na nem irigyelek , Énnhozzád képest jóbban megósztam az én esetemet. Szerintem mikor eltaláltad a segét vagy rugott egyet , vagy odaöklelt a fejével . Az a gond a kicsit sérült elemek amik még használhatoak , (pl egy tartofül lepatanva ilyesmi) sem éppen addják ólcsón. a kopoltyuknak drabja meg kb 60 euro , oldal idom meg kb 140-250 ig álapot festéstől fügően .
http://www.hokayasu.com/

Ilyenkor nehéz okosat mondani.
Na visszamentem a 6-osra körülnézni, ennyi van. Soknak tűnik de elég kevés. Majd kigondolom hogyan tovább.
Mai ~120km-es túrám végén, 600 méterre a kisapostagi lekanyarodó sávtól a 6-oson kiszaladt balról jobbra egy jókora agancsos jószág. Kb középen mentem, ahogy este szoktam, nem tudom mennyivel de nem gyorsan, mert épp kijöttem a körforgalomból. Amikor megláttam az állatot, akkor már középen volt, balra elrántottam a gépet, a jobb kormánycsutkával és a térdemmel találkozott az állat segge. Ekkor hallottam egy csattanást, beszitált a motor, amit gázzal sikerült kihúzni, majd a következő pillanatban már a kanyarodó sávon is voltam.

Megálltam, ekkor már közvilágítás mellett és körbenéztem a dolgokat. A jobb térdem nagyon fájt, a motor szerkezetileg, egyben, jobb oldali idomot viszont magával ragadta. A szőrikéje az indexen is rajta van, valamint a kipufogóra is ráégett! pff

Garázsba érve, átnéztem még jobban mindent, a hűtő is eldeformálódott, de sehol sem folyik, sehol sem repedt meg, stb, csak benyomódott a jobb széle egy picit. A cucc egyenes, nem lötyög semmi, nem lóg semmi. A jobb oldala ismét renoválásra szorul. Idom ketté tört, kopoltyúkat elhagytam. Holnap reggel visszabiciklizek az útra, hátha megtalálok belőlük valamit.

És akkor könnyen megúsztam azt sejtem...
Mi történt? Miből mennyi maradt?
"És akkor jött az őz." című esti fejezetünk következik.
http://danger.hu/webshop/?m=products&prc=&prname=f%E9kt%E1rcsa+csavar&ctg=&attr=0&USES=0&newuses=&keres=Keres
Simán az egyik féktárcsacsavart kicserélik mágnesesre.
Ugyanezt tudják a komoly kerékpárórák harmada-fele árért.
Enyémen is van, nem olyan komoly, de legalább pontos.
Ezt szerintetek , most akkor hogyan is oldják meg ? Már mint honan veszik le a jelet ? http://www.ebay.de/itm/1918699...
Ideiglenesen megoldottam a sebességmérő meghajtás problémáját.
Első kísérlet nem sikerült, elengedte, de a második megerősített verzió működik.
Tengelykivételnél nem vettem le a spirált, a ház pedig fordult körbe a tengellyel és letört az orsó része.
Itt már szép hangja van!
mármint... erre gondoltam ! >>>>>> http://youtu.be/7BqXQM2KDzA
csak hogy legyen ajánló is...

http://youtu.be/OMsKfKTM7Gc
Köszi király :)
dehogynem
Jajjj..... nem elég jó ????

http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2016/05/15/japansag_ar_teljesitmeny_szelvedelem/