Ott biztosan meghúzták 100 körül, a telószár és a kerék közti távolságra gondoltam nem húzták-e be?
DE szerintem csak lepucolták rendesen a féktárcsákat.
Nem én raktam vissza...gumisnál szereltettem teljesen...
Most nincs nálam a nyomatékkulcsom...kilazítanám, aztán meghúznám én nyomatékra...de most ez sem játszik.
Megnéztem a féktárcsákat....a jobb oldalinak a külső része mozgatható kicsit, a bal oldalon nem...
A távtartón nem láttam semmi különöset....de inkább mintha csak nyikorogna...ezért gondoltam, hogy biztos a fékbetét. Viszont mi köze a gumiszerelésnek a betéthez? Vagy csak véletlen egybeesés?
Menni nem mentem vele azóta, mert ramaty idő van...mindjárt kimegyek és megrángatok mindent.... (meg a motoron is... :D :D :D)
Az a baj, hogy fékezéskor sem mindig érezni/hallani....talán csak, az elején, vagy mikor lassan húzom a kart...
Azért kételkedem, hogy a fékkel baj lenne, mert más művelet nem esett rajta, s előtte nem volt ilyen. Mit lehet állítani az első keréken?
Egy barátom mondta, hogy neki is nyikorog, ne aggódjak...de ő betétet cseréltetett, úgyhogy az más...
Nálam most fékbetétcsere után jött elő hasonló.
Megpucoltam rendesen, és kicsit olyan mintha nem akarná rendesen elengedni a tárcsát.
Asszem leveszem a nyergeket, kipumpálom a dugattyúkat félig és megkenem kicsit fékolajjal.
Lehet túl tiszta lett a cucc!?
Eddig ferodo betét volt elöl, most a LOUISban kapható van. Kellett pár komoly fékezés de összecsiszolódtak rendesen.
Amilyen gyengén fogott szerelés után, már aszittem kidobom őket, de szombati túra végére nagyon jó lett.
Pedig nem sinter, csak organikus.
Hm gumizás előtt nem volt semmi ilyesmi gondod, csak gumiztatás után ? lehet a kerék nincsen jól beállítva? és a tárcsa nem éppen a megfelelő pozicióba áll igy a nyereghez képest? Vagy maga a betétek megéktek bekeményedtek ? Amúgy érdekes a kérdésed . Kíváncsi vagyok én is mi lehet a bibi.
Sziasztok! Tanácsot kérnék....valami nyikorgó/rezgő hangot hallok az első fék/futómű irányából, mikor fékezek. viszont nem mindig(a fékhatás megvan). Leszedtem a nyergeket, megnéztem a betéteket, de nem találtam semmi furcsát. Csak azóta hallom, mióta gumiztattam...előtte nem volt semmi gond. Van valakinek ötlete, mitől lehet?
Előre is kösz!
Sziasztok! Visszakeresve nem találtam választ, de hátha tudtok válaszolni, hogy pontosan milyen olajgomba kell a 400-as RF-hez. Meg szeretném rendelni mondjuk a Hollóstól, de nem tudják, hogy passzol-e a 600-ashoz való vagy sem.
Előre is köszi, széles utat!
Elfelejtettem megkérdezni, pedig az eszemben volt. Bocsi! Elmondtak mindent, meg közben dolgoztak is, kicsit sietős volt a távozás. Majd igyekszem megkérdezni.
Mivel használható állapotba került végre a jármű
Merre menjünk? Ez a nagy kérdés... Ami úgy nagyjából mindenkinek megfelel.
Egyébként köszönöm a segítségeket.
DE szerintem csak lepucolták rendesen a féktárcsákat.
Most nincs nálam a nyomatékkulcsom...kilazítanám, aztán meghúznám én nyomatékra...de most ez sem játszik.
Nem volt szoros a tengely és húzta be a villaszárat?
A távtartón nem láttam semmi különöset....de inkább mintha csak nyikorogna...ezért gondoltam, hogy biztos a fékbetét. Viszont mi köze a gumiszerelésnek a betéthez? Vagy csak véletlen egybeesés?
Az a baj, hogy fékezéskor sem mindig érezni/hallani....talán csak, az elején, vagy mikor lassan húzom a kart...
Egy barátom mondta, hogy neki is nyikorog, ne aggódjak...de ő betétet cseréltetett, úgyhogy az más...
Megpucoltam rendesen, és kicsit olyan mintha nem akarná rendesen elengedni a tárcsát.
Asszem leveszem a nyergeket, kipumpálom a dugattyúkat félig és megkenem kicsit fékolajjal.
Lehet túl tiszta lett a cucc!?
Eddig ferodo betét volt elöl, most a LOUISban kapható van. Kellett pár komoly fékezés de összecsiszolódtak rendesen.
Amilyen gyengén fogott szerelés után, már aszittem kidobom őket, de szombati túra végére nagyon jó lett.
Pedig nem sinter, csak organikus.
https://www.louis.eu/rund-ums-...
Előre is kösz!
http://www.suzukimotos.com.br/...
Ez a 600-as gombája. Hasonlítsad össze a méreteket!
Előre is köszi, széles utat!
http://www.ebay.de/sch/i.html?...