Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget.
http://www.cma-motor.hu/Kuplun...

Vajon ez egyezik a 400-aséval vagy máshol kell keresgélni?
Köszi
Ma egy bordó 900-assal találkoztam meg jöttünk együtt (na jó, lehagyott ... )Dabas és Alsónémedi között, valaki innen a fórumról esetleg?
Oda hát, de kit izgat. :D Zsolti engedte le, amikor megvettem maximumra be volt tekerve amúgy.
Franko , bár a tanksapkánál a kulcs takaro fedél rúgója is oda van , :D De neked elléggé le van engedve az eleje , az enyémhez képest igy szemre . Javasolnám a villák végére fogasd valahova a kamerát lehet kedvezöbb pózició lenne, bár igy sem róssz .
http://youtu.be/q3-_qiKmRXk

Minőség erősen közepes alatti, csak kipróbáltam erről a helyről milyen lenne, aztán a végén jött a kuplung néni.
Én csak ritkán forgatom 10 fölé, de egy újan vett motornál nem ez a jellemző.
Szerintem egy sportmotor minden gazdaváltásnál megéli ezt a "kenési" szindrómát. :) Arra gondoltam hirtelen, mivel általánosan írta Imi, hogy amikor új a blokk, akkor sokkal "feszesebben" jár, tehát jobban gyilkolja saját magát, majd amikor bekopik kicsit, akkor már kevésbé. De majd leírja. :D
Általába aki új motort vesz , nagyrésze olyan , hogy évente vagy 2 évente ugy is cseréli, Tehát addig kenik neki ami a csővőn kifér.
Miért gyilkosabb az üzem az új motornál? :)
Mielőtt megvettem cserélték ötvenpárezernél. Előző tulajt és a szerelőt is ismertem aki csinálta. Lassan megint bent lesz az 50, bár ez az 50 már korántsem olyan gyilkos mint amit egy új motor kap.
A Tiédben volt már cserélve a lánc? Nálad közelebb áll a 0 kilométeres álláshoz
63 az nem kevés ha még nem volt cserélve.
Vissza elméletileg nem ugorhat,
rugót kicserélni meg elég a burkolatot levenni jobbról.
Sajnos a 20 évnyi hőkezeléstől kilágyulhatott.
Bizony!
Hűha, akkor ezt nagyon be sikerült néznem ..... azta...
Mindegy
Én pünkösdre emlékszem, nem holnapra. Tévedek? :D
Akkor mi lesz a holnapi úttal? Megyünk? Ki jön? Milyen idő lesz?
Délután talán romlik.

Sikerült összerakni egyébként, beindítottam, most már nem csörög csattog, nem is vinnyog, csak szokásos hangja van. Ennek örömére lecseréltem az olajat. A következő szervizig ki találom mi lesz a feszítővel ha addig nem ugrik vissza... Biztos jobb lenne egy új lánc, de "csak" 63k van benne
A bosch elektromos csavarozó géppel, 15nm-el sem tudtam kiszedni a csavart, pedig az lekuplungoláskor "ütögeti" hogy kimozduljon, de semmi.
Okés, akkor már csak 1 csavar van vissza. Nagyon meg voltak tépve amúgy, iszonyatos erővel, nem is értem miért kell ennyire.
4 db körbe
nincs ott 6 csavar
Cseréld ki a feszítőrugót!
Gyárilag azok imbuszcsavarok. Lehet túlhúzták, de le lehet venni. Utána szépen lehúzod oldalirányba, de a váltókart jelöld meg melyik ricnin állt, azt még előtte le kel venni kis korongot nem kell levenni előre.
Bovden állítóját esetleg lazítsad meg, levéve nehéz lehet ellentartani.
Oké, Motorszerelés első lecke, Hogyan? :D Befújkodtam a csavarokat csavarlazítóval, 3 csavart sikerült kicsavarni eddig a 6-ból annyira be vannak rohadva. Miután kijöttek a csavarok simán leveszem? Vagy előtte ki kell csavarni a kuplung állítót és a váltót is le kell esetleg venni a tengelyről? Köszi a helpet! Márkó