Franko , bár a tanksapkánál a kulcs takaro fedél rúgója is oda van , :D De neked elléggé le van engedve az eleje , az enyémhez képest igy szemre . Javasolnám a villák végére fogasd valahova a kamerát lehet kedvezöbb pózició lenne, bár igy sem róssz .
Szerintem egy sportmotor minden gazdaváltásnál megéli ezt a "kenési" szindrómát. :) Arra gondoltam hirtelen, mivel általánosan írta Imi, hogy amikor új a blokk, akkor sokkal "feszesebben" jár, tehát jobban gyilkolja saját magát, majd amikor bekopik kicsit, akkor már kevésbé. De majd leírja. :D
Mielőtt megvettem cserélték ötvenpárezernél. Előző tulajt és a szerelőt is ismertem aki csinálta. Lassan megint bent lesz az 50, bár ez az 50 már korántsem olyan gyilkos mint amit egy új motor kap.
63 az nem kevés ha még nem volt cserélve.
Vissza elméletileg nem ugorhat,
rugót kicserélni meg elég a burkolatot levenni jobbról.
Sajnos a 20 évnyi hőkezeléstől kilágyulhatott.
Akkor mi lesz a holnapi úttal? Megyünk? Ki jön? Milyen idő lesz?
Délután talán romlik.
Sikerült összerakni egyébként, beindítottam, most már nem csörög csattog, nem is vinnyog, csak szokásos hangja van. Ennek örömére lecseréltem az olajat. A következő szervizig ki találom mi lesz a feszítővel ha addig nem ugrik vissza... Biztos jobb lenne egy új lánc, de "csak" 63k van benne
Gyárilag azok imbuszcsavarok. Lehet túlhúzták, de le lehet venni. Utána szépen lehúzod oldalirányba, de a váltókart jelöld meg melyik ricnin állt, azt még előtte le kel venni kis korongot nem kell levenni előre.
Bovden állítóját esetleg lazítsad meg, levéve nehéz lehet ellentartani.
Oké, Motorszerelés első lecke, Hogyan? :D Befújkodtam a csavarokat csavarlazítóval, 3 csavart sikerült kicsavarni eddig a 6-ból annyira be vannak rohadva. Miután kijöttek a csavarok simán leveszem? Vagy előtte ki kell csavarni a kuplung állítót és a váltót is le kell esetleg venni a tengelyről? Köszi a helpet! Márkó
GSF400 bovdent keress!
https://www.google.hu/#q=58200...
https://www.google.hu/#q=58200...
Vajon ez egyezik a 400-aséval vagy máshol kell keresgélni?
Köszi
Minőség erősen közepes alatti, csak kipróbáltam erről a helyről milyen lenne, aztán a végén jött a kuplung néni.
Vissza elméletileg nem ugorhat,
rugót kicserélni meg elég a burkolatot levenni jobbról.
Sajnos a 20 évnyi hőkezeléstől kilágyulhatott.
Mindegy
Délután talán romlik.
Sikerült összerakni egyébként, beindítottam, most már nem csörög csattog, nem is vinnyog, csak szokásos hangja van. Ennek örömére lecseréltem az olajat. A következő szervizig ki találom mi lesz a feszítővel ha addig nem ugrik vissza... Biztos jobb lenne egy új lánc, de "csak" 63k van benne
Bovden állítóját esetleg lazítsad meg, levéve nehéz lehet ellentartani.