Kellemes napot mindenkinek ! Na ma kicsit benéztem a dolgot igy elfektetem a motort, nem történt nagy baj , pár müanyag holmi látta kárát az eseménynek. Technikai sérülés és személyi nem történt. Bevalom én voltam a balfasz , de eből is tanul az ember . Video feldolgozás alat .
Nincs 900-as erefem, majd a srácok leírják de durva lenne ha nem korongos! Előtte-utána minden suzuki korongos később lapkás, a Hondánál divat az állítható szelep... az RF 400R-ből pedig a változó szelepvezérlés hézagai állítósak, a többi ott is korong.
Én azt mondanám ez két napba oké, ha nincs más dolga. És a munkadíjra ott írtam a lóvét kb.
Korong is kell??? Azt hittem ezt csavarosan kell állítani, a szerelő azt mondta és szervizkönyvébe se láttam korongot...a kb munkaidőre tud vki mondani vmit? Én úgy számoltam hogy szét is kell szedni, 16szelepet átnézni, karburátort kitisztitani, szinkronizálni, stb összerakással két nap kell rá nem???
Alkatrész költségek nélkül, kizárólag munkadíjat számolva 50 körül, de 1-2korong tuti kell (darbja párszáz forint), karbiba tömítés szett tuti kell, tűk lehet kellenek, (néhány ezer forint), ha a lánc lóg akkor a görgős láncok 8-10-12rugók, a drágább jobb minőségű pedig inkább a duplája + a befűzésnek is lesz díja.
Sziasztok,
Sos infóra lenne szükségem (a félrevezetések miatt): rf900r szelephézag mérés-beállítás, vezérműlánc ellenőrzés, karburátor tisztítás és szinkron mennyi munkaidőt vesz kb igénybe és mi a reális ára???
Köszi!
Remélem ott tudok lenni, kicsit rázós időszakvan a cégnél határidők véget és az erőforrás is kevés, remélem nem lesz gond. Anyát (páromat ) elvittem egy kanyarra csak ide a közeli szerpentinre, nem mentünk gyórsan de kanyar kanyarhátán kissé kikészítette a türőképeségét. Peddig nem is sietem , szépen finoman kanyarogtunk, érdekes az autopályán a 200 feleti tempoval nem volt gondja :D Nem igen szeretne felülni többet .
DEAL, ha addigra kicserélem a kuplungbovdent.
Én a helyedben 62-esen jönnék állati nagy élmény motorozni rajta.
Ha jól látom akkor SZfv->Földvár az irány? Akkor én Dunaföldváron becsatlakozom. Van ott egy cukrászda, frankó a fagyi.
Sziasztok!
Pünkösdi kanyar. 400km-t lőttem be. Mivel nem írtátok hogy melyik étkezési helyet szeretnétek én a komlóit állítottam be! Az érdekességeknek még utána kell nézzek. Vélemény? https://goo.gl/maps/RGMU8kefs4H2
Én azt mondanám ez két napba oké, ha nincs más dolga. És a munkadíjra ott írtam a lóvét kb.
Alkatrész költségek nélkül, kizárólag munkadíjat számolva 50 körül, de 1-2korong tuti kell (darbja párszáz forint), karbiba tömítés szett tuti kell, tűk lehet kellenek, (néhány ezer forint), ha a lánc lóg akkor a görgős láncok 8-10-12rugók, a drágább jobb minőségű pedig inkább a duplája + a befűzésnek is lesz díja.
Vidd el Zsolthoz ha rendben akarod tudni a gépet viszonylag jó árért! Csak most nagyon tele van!
íhttps://www.facebook.com/Tasch...
üdv Márk
Sos infóra lenne szükségem (a félrevezetések miatt): rf900r szelephézag mérés-beállítás, vezérműlánc ellenőrzés, karburátor tisztítás és szinkron mennyi munkaidőt vesz kb igénybe és mi a reális ára???
Köszi!
Én a helyedben 62-esen jönnék állati nagy élmény motorozni rajta.
Ha jól látom akkor SZfv->Földvár az irány? Akkor én Dunaföldváron becsatlakozom. Van ott egy cukrászda, frankó a fagyi.
Pünkösdi kanyar. 400km-t lőttem be. Mivel nem írtátok hogy melyik étkezési helyet szeretnétek én a komlóit állítottam be! Az érdekességeknek még utána kell nézzek. Vélemény?
https://goo.gl/maps/RGMU8kefs4H2
Az én voltam a barátnőmmel. Igyekeztem, mert nagyon esőre állt az idő és nem akartam elázni. :)))
tud esetleg vki ajánlani műanyag hegesztőt, fényezőt?
Köszi!
Jaja ez kampós
Kerék rendesen beleér az idomba! Még szerencse a futómű nem sérült!