Sziasztok! Az van, hogy febr 10-én leadtam a kipufogót javításra, még mindig nincs kész.....A motorom eléggé 2-3 hengerezik, gázadásra fullad. Viszont kipuff nélkül nem lehet beállítani, megcsinálni. Tehát a kérdés: Van esetleg valakinek elfekvőben egy felesleges kipuff 400-asra? Nem csak a dob kellene, a leömlők végéről húztam le. Nagy segítség lenne, addig, amíg megszerelik, hogy haladjunk már végre. Hirtelen egy CB 400-ét tudnám, de az gondolom nem jó rá. Gödöllői vagyok. Segítsetek!!! Motorozni akarok! :)
Na Imi visszatérve a kuplungra, most érezhetően több erő megy át a kerékre, egyben és kettőben teszi a seggét ha odacsípsz a gázzal. Erősebb lett a kuplung kar, de 5perc alatt megszoktam, egyáltalán nem zavaróan kemény. A váltó tökéletesen vált, az egyest is szinte hang nélkül veszi be, mozdulatlanul. (korábban nagyon klattyogott és az egész motor belemozdult)
Nincs rajta semmi jelölés, inkább méregetek gyakran tolómérővel. Most hogy hazajöttem hétvégére, a maradék dolgokat csinálom meg rajta, kicserélem a láncot inkább most. Reggel már csak préselni kell a csapokat, mert felraktam az összekötő szemet, és beköszöntött a vacsora. Elvileg 5.68-5,7 mm-es átmérőnek kell lenni.
Hátramaradt egy kis karburátor tekergetés, hiányzó csavar pótlása a faridomban és mosás. Utána nekem kezdődik a szezon és irány BP este.
Nem tudom az milyen nittelő lehet, de az enyémen semmi sem látszik, csak k.rvára össze kell tekerni . A szervizmanualban van leírva pontosan, hogy a nittelés után mekkora átmérőjűnek kell lennie az elnittelt fejnek. Ha jól emléxem 5,xmm, de meg kell nézni. Nem véletlenül az átmérőt kell figyelni. Az tartja össze a láncot . Nekem eddig ez a módszer bevált.
Megnéztem egy marék tutorialt, a nittelőn elvileg látszik mikor van már elég erővel megnyomva a csap. Ez az elmélet, lehet majd aztán itt fogok szűköni a fórumon hogy is sikerült elrontanom
Okés. Am a bátsziba pont beesett 2 RF bontásra akit érdekel. 400R és 400VC. Viszont nagyon nagy az arc, és a lehúzás. :D Ez van... mindenre az az indok hogy ritka és fogy. :D
Aszony ma emelt hangon fekhívot a munkában ! Te konkrétan mennyi csomag jön még mert tele van már az előszoba ! Megnyugtattam csak a fele érkezet meg ma :D Motorhoz gumik , fékbetétek , autohoz komplett tárcsa + betét , első lengőkarok stabilizátor rudak , kormányösszeköte stb.
Ma nagyon szeretett !
Sziasztok! Látom fel èledt itt újra az èlet. :) Èn már egy kis szezon nyitò kanyart csináltam. Balatonfűzfő - Dobogòkö. Nekem mèg a teleszkopját mell még még csináljak és kèsz a gèp.
A hétvégén folytattam a felkészítést a szezonra, lassan eljutok a végére...
Kicseréltem a hülye kiégett helyzetjelző izzót, most raktam bele HELLA márkájút, hátha jobban bírja mint a noname kínai. (Persze előző télen kivettem belőle a 20+ éves gyári KOTTO izzót, ami még jó volt, csak hót megfeketedett ) Csak a fél elejét kellett lebontani emiatt, lehet értelmesebb lenne kivágni az idomot és ledugózni..
Kicseréltem a fékkart egy utángyárira, az előzőnek meg volt kopva az a felülete ami nyomja a dugattyút, emiatt akadozott meg ropogott néha. (Tavaly egy kicsit megpolíroztam, de nyár közepéig bírta)
Megjött az új lánc meg lánckerékszett (DID 530VX), arany színű X gyűrűs, azért, mert ilyen volt rajta és jól bírta a néha feledékeny/mostoha bánásmódot, kaptam kölcsön nittelő szerszámot, majd még eldöntöm hogy kicserélem most, vagy csak nyár közepén az a köv olajcserénél, annyira végül is nem szörnyű még.
Most már csak 1-2 hétvége és utána elkezdem a szezont.
Jahm! Na láttad milyen turpisságok derülnek ki? Már tavaly láttuk hogy sérült a dekli, de nem sejtettük mi lehet mögötte. Ez még eddig nem volt szétszedve Zsolt által, látszik is a taknyolás mindenhol. De mi a véleményed a vez. láncról? ~ 2 éves lánc, maximum 10e km. :D Gagyi!!
nem kell ahoz olyan meszire menem
tettem fel videot mikor az erdei uton megyek , Kátyú hátán kátyú és 10 cm es patka szintkülömbség, lefelének oldalt meg 10 méter szintkülömbség . nem is nagyon siettem . :D
Csodálatos, élvezem. :)
Hátramaradt egy kis karburátor tekergetés, hiányzó csavar pótlása a faridomban és mosás. Utána nekem kezdődik a szezon és irány BP este.
Ma nagyon szeretett !
Fékbetétet megkérdezni ne feledd!
Enyémen is az a lánc van, nem igazán kell feszitgetni nyúlás miatt.
Pünközsdi kanyar, úticélra már van ötlet?
Kicseréltem a hülye kiégett helyzetjelző izzót, most raktam bele HELLA márkájút, hátha jobban bírja mint a noname kínai. (Persze előző télen kivettem belőle a 20+ éves gyári KOTTO izzót, ami még jó volt, csak hót megfeketedett ) Csak a fél elejét kellett lebontani emiatt, lehet értelmesebb lenne kivágni az idomot és ledugózni..
Kicseréltem a fékkart egy utángyárira, az előzőnek meg volt kopva az a felülete ami nyomja a dugattyút, emiatt akadozott meg ropogott néha. (Tavaly egy kicsit megpolíroztam, de nyár közepéig bírta)
Megjött az új lánc meg lánckerékszett (DID 530VX), arany színű X gyűrűs, azért, mert ilyen volt rajta és jól bírta a néha feledékeny/mostoha bánásmódot, kaptam kölcsön nittelő szerszámot, majd még eldöntöm hogy kicserélem most, vagy csak nyár közepén az a köv olajcserénél, annyira végül is nem szörnyű még.
Most már csak 1-2 hétvége és utána elkezdem a szezont.
tettem fel videot mikor az erdei uton megyek , Kátyú hátán kátyú és 10 cm es patka szintkülömbség, lefelének oldalt meg 10 méter szintkülömbség . nem is nagyon siettem . :D