Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Az van, hogy febr 10-én leadtam a kipufogót javításra, még mindig nincs kész.....A motorom eléggé 2-3 hengerezik, gázadásra fullad. Viszont kipuff nélkül nem lehet beállítani, megcsinálni. Tehát a kérdés: Van esetleg valakinek elfekvőben egy felesleges kipuff 400-asra? Nem csak a dob kellene, a leömlők végéről húztam le. Nagy segítség lenne, addig, amíg megszerelik, hogy haladjunk már végre. Hirtelen egy CB 400-ét tudnám, de az gondolom nem jó rá. Gödöllői vagyok. Segítsetek!!! Motorozni akarok! :)
Fékbetét?
Azt nem mondanám rossznak! Annyit az enyém is kér :D oszt... :D
egyszer kétszer volt már szó a fogyasztásról, nekem a 900 r 15 litert kér 250 Km -en . Szerintem az nem róssz ?!
Na Imi visszatérve a kuplungra, most érezhetően több erő megy át a kerékre, egyben és kettőben teszi a seggét ha odacsípsz a gázzal. Erősebb lett a kuplung kar, de 5perc alatt megszoktam, egyáltalán nem zavaróan kemény. A váltó tökéletesen vált, az egyest is szinte hang nélkül veszi be, mozdulatlanul. (korábban nagyon klattyogott és az egész motor belemozdult)

Csodálatos, élvezem. :)
Nincs rajta semmi jelölés, inkább méregetek gyakran tolómérővel. Most hogy hazajöttem hétvégére, a maradék dolgokat csinálom meg rajta, kicserélem a láncot inkább most. Reggel már csak préselni kell a csapokat, mert felraktam az összekötő szemet, és beköszöntött a vacsora. Elvileg 5.68-5,7 mm-es átmérőnek kell lenni.
Hátramaradt egy kis karburátor tekergetés, hiányzó csavar pótlása a faridomban és mosás. Utána nekem kezdődik a szezon és irány BP este.
Nem tudom az milyen nittelő lehet, de az enyémen semmi sem látszik, csak k.rvára össze kell tekerni . A szervizmanualban van leírva pontosan, hogy a nittelés után mekkora átmérőjűnek kell lennie az elnittelt fejnek. Ha jól emléxem 5,xmm, de meg kell nézni. Nem véletlenül az átmérőt kell figyelni. Az tartja össze a láncot . Nekem eddig ez a módszer bevált.
Megnéztem egy marék tutorialt, a nittelőn elvileg látszik mikor van már elég erővel megnyomva a csap. Ez az elmélet, lehet majd aztán itt fogok szűköni a fórumon hogy is sikerült elrontanom
haha :D úgy kell azt jól teszed majd fotózd le a cuccokat :3
Okés. Am a bátsziba pont beesett 2 RF bontásra akit érdekel. 400R és 400VC. Viszont nagyon nagy az arc, és a lehúzás. :D Ez van... mindenre az az indok hogy ritka és fogy. :D
Aszony ma emelt hangon fekhívot a munkában ! Te konkrétan mennyi csomag jön még mert tele van már az előszoba ! Megnyugtattam csak a fele érkezet meg ma :D Motorhoz gumik , fékbetétek , autohoz komplett tárcsa + betét , első lengőkarok stabilizátor rudak , kormányösszeköte stb.
Ma nagyon szeretett !
Úgy lesz jó!
Fékbetétet megkérdezni ne feledd!
Már úton van a lánc és az új dekli is ;)
Vigyázz, nehogy túlnyomd a csapot és szétnyomja a gumigyűrűt!
Enyémen is az a lánc van, nem igazán kell feszitgetni nyúlás miatt.
Tizesen ne múljon!
Sziasztok! Látom fel èledt itt újra az èlet. :) Èn már egy kis szezon nyitò kanyart csináltam. Balatonfűzfő - Dobogòkö. Nekem mèg a teleszkopját mell még még csináljak és kèsz a gèp.

Pünközsdi kanyar, úticélra már van ötlet?
A hétvégén folytattam a felkészítést a szezonra, lassan eljutok a végére...

Kicseréltem a hülye kiégett helyzetjelző izzót, most raktam bele HELLA márkájút, hátha jobban bírja mint a noname kínai. (Persze előző télen kivettem belőle a 20+ éves gyári KOTTO izzót, ami még jó volt, csak hót megfeketedett ) Csak a fél elejét kellett lebontani emiatt, lehet értelmesebb lenne kivágni az idomot és ledugózni..
Kicseréltem a fékkart egy utángyárira, az előzőnek meg volt kopva az a felülete ami nyomja a dugattyút, emiatt akadozott meg ropogott néha. (Tavaly egy kicsit megpolíroztam, de nyár közepéig bírta)
Megjött az új lánc meg lánckerékszett (DID 530VX), arany színű X gyűrűs, azért, mert ilyen volt rajta és jól bírta a néha feledékeny/mostoha bánásmódot, kaptam kölcsön nittelő szerszámot, majd még eldöntöm hogy kicserélem most, vagy csak nyár közepén az a köv olajcserénél, annyira végül is nem szörnyű még.

Most már csak 1-2 hétvége és utána elkezdem a szezont.
Gondoltam készitek egy képet :D !
Jahm! Na láttad milyen turpisságok derülnek ki? Már tavaly láttuk hogy sérült a dekli, de nem sejtettük mi lehet mögötte. Ez még eddig nem volt szétszedve Zsolt által, látszik is a taknyolás mindenhol. De mi a véleményed a vez. láncról? ~ 2 éves lánc, maximum 10e km. :D Gagyi!!
Nincs mese, ott lassítani kell!
nem kell ahoz olyan meszire menem
tettem fel videot mikor az erdei uton megyek , Kátyú hátán kátyú és 10 cm es patka szintkülömbség, lefelének oldalt meg 10 méter szintkülömbség . nem is nagyon siettem . :D
Hehe, gurulj el egyszer a bicskei dombok felé, meglátom kisimul-e. :D
Erre mondta egyszer Alma barátom , hogy egy tempo után teljessen kisimul :D