Sziasztok!
Megmaradt egy benzinpumpám RF 600-ról, ha jól tudom a 900-ra is jó.
Tökéletesen működik.
10 e Ft, ha valakit netán érdekel
szhkovada@gmail.com / 202671477
nekem se látsztott semmi vezeték. de némi csavarhuzóval való bányászat után előkerültek a fém fülek amire a vezeték van forrasztva..némi szilikon vagy epoxy val vissza lehet javítani hogy ne érje víz meg kosz......ha zörög benne akkor valszer el van halva az már benne... magyarul széttörött benne már ami volt NTC lapka benne. lehet van 100 ft is bele egy másik (ami persze nem olyan alakú de simán belefér....)
Okés, amit még nem árulnak el a képek, az az hogy a régi szenzort ha megrázom akkor zizeg valami a fém kupak alatt. Kábelt ráforrasztani kicsit nehézkes lesz, mert az egyik kábel vég, konkrétan nem is látszik. Majd elmosom nemsokára.
Szenzor ? Nincs neki semmi baja amit egy kis finom drótkefe meg nem oldana. Persze kábelt attól még rá kell rakni. Mérd meg a ház meg a vezeték között van e kb 1000Ohm...ha szakadás van akkor csak ki kell cserélni a hengerben az NTC -t .
Na bekerült az üzemanyag szenzor is. A régi borzasztó állapotban van, nem tudom lehet-e belőle csinálni még jót, majd elbíbelődök vele. Lőttem pár képet.
Jelöléseket már nem látni.
Síbertűn és fúvókákon kívül teljesen megegyezik a 2.
Mindössze a levegőfúvókákat nem tudtam átrakni, 0,7 helyett most lett 0,8 ,09 0,9 0,8.
Meg az alapjárati levegő lett 125.
Még a síbertolattyún is megegyeznek a furatok.
ha jól tudom a 120 meg a 125 a vastagsága a pillangó lapnak (tehát kicsit nagyobb a fojtásképesség 125 nél ).
nekem is a 36 os kabiban 900 as motorhoz 87,5 fuvóka volt rakva. és ehhez persze szűkebb cső a légszűrőház elején.
Szóval így lehet jó nagy LE csökkentést csinálni.. meg a vezérműtengely dologgal.
Amit vettem 600 ról 36 mm est abban is más a pillangó mint a 900 asban.
A csészecsavarokhoz JIS fajta kell sajna, ami elég ritka errefelé, a hagyományos kereszthornyos tönkreteszi. Ennek híján én egy rossz köszörült hegyű philipssel szedtem szét, előtte rákoppintottam egy kicsit és elindult, szerencsére sérülés nélkül megúszták a csavarok. Utána kicseréltem rozsdamentes imbuszra, nekem jó ez így, ha valaki eredetit akar, akkor majd visszarakja . Vettem roncs karburátort, aminél ez se jött össze, ott beleköszörültem egy új horonyt és lapos csavarhúzó szedte ki.
Megmaradt egy benzinpumpám RF 600-ról, ha jól tudom a 900-ra is jó.
Tökéletesen működik.
10 e Ft, ha valakit netán érdekel
szhkovada@gmail.com / 202671477
Akkor mikor megyünk ha megyünk? Meg ki jön?
Ma sikeresen motoroztunk szakadó esőben, szóval nekem mindegy az időjárás ezután :)
Apropó szar idővel kecsegtetnek a meteróurológus kollegák, mi lesz a hétvégén? Felöltözünk, leszarjuk és letoljuk? :D
Síbertűn és fúvókákon kívül teljesen megegyezik a 2.
Mindössze a levegőfúvókákat nem tudtam átrakni, 0,7 helyett most lett 0,8 ,09 0,9 0,8.
Meg az alapjárati levegő lett 125.
Még a síbertolattyún is megegyeznek a furatok.
nekem is a 36 os kabiban 900 as motorhoz 87,5 fuvóka volt rakva. és ehhez persze szűkebb cső a légszűrőház elején.
Szóval így lehet jó nagy LE csökkentést csinálni.. meg a vezérműtengely dologgal.
Amit vettem 600 ról 36 mm est abban is más a pillangó mint a 900 asban.
.