Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bontóból küldtek egy 900-as karbisort a 600-asra. Nekiállhatunk csereberélni.
Igen, ezt vedd le.
Csupa jó kilátás. :D holnap megnézem mi a szituáció.
Amúgy mit gondoltok lesz-e a vasárnapi dologból valami? Most még nem tűnik túl biztatónak az időjárás, reggel hideg, délután talán eső?
Meg lett az oka hogy miért csörömpöl a blokk hidegindításkor és bizonyos fordulatokon.
Amikor beraktam a vezérműtengelyeket akkor kézzel átforgattam a blokkot hogy bekattogjon a feszítő, ez meg is történt, de nem eléggé. Gondoltam majd utánállítja magát, de nem csinálta meg a mai napig. Alapból feszesnek tűnik, de ha megnyomom kézzel akkor enged rendesen...
Maga a racsni ép, de a rugó el tud gyengülni? Mennyi a normál üzemi lógása a láncnak?
Manuálisan kattintottam rajta még kettőt, most már csak pár mm a lógás... Maga a lánc szerintem még jó, nem lehet megemelni a lánckeréken az egyes szemeket... Max köv szervizen kicserélem a rugót egy újra...
Helló! Biztos hogy a bovden szakadt el? A blokk oldalán baloldalt ahol a lánc is van. Le tudod szedni a deklit, 2-3 három csavar ha jól emlékszem. Nekem ez alatt tört el az a fém szerkezet amibe akasztom a bovdent. Csak ha leszeded vigyázz mert ha tengely kicsúszik folyni fog a motor olaj. Emlékeim szerinte hegesztettünk lemezből egyet. Kerestem a képet de nem találom... :/
Jupijájé, elszakadt a kuplung bovden. :D Szerencsére ötszáz méterre voltam otthonról, bevarázsoltam hármasba és hazalopakodtam. Nade, hogyan tovább? :D
jó tényleg poén volt , amugy sem szeretek bele menni a segébe a másiknak , föleg nem motorral
Én ezzel nem viccelnék!
Á majd rá álok valami autonak a hátuljára, lehetöleg vonohorgosat nézek ki és meglaszózóm :D
Semmiség! Csak köss a verkli után egy kőolajvezetéket. :D
:D ez igy éppen megfelel, bár ha én odaérek , majd 1000 km elötte való napi nyergelés után , már szerintem a valagamnak igy is úgy is mindegy lesz :D
Ráadásul másnap ismét egy 1000 km :D
Maximálisan király. :D
Amit ezzel klubbal szoktunk:lakott területen 50 max plusz 10 ezt bedzoktuk tartani, országúton 90-110 között szoktunk menni. A pihenő az változó de kb óránként szoktunk pihenn. De ha igeny van rá akkor elobb is. Sz élmény s lényeg nem az h rohanjuk. Kb valahogy így szokott festeni.
Megéheztem! : D
A kaja a legfontosabb, hehe. Nekem jó a fehérvári gyülekező. Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen etapokat szoktatok nyomni? Kút szempontból is, meg segg vetemedés szempontból is. :D
Fürdőzés jöhet ha van legalább 25°C aznap, de éppenséggel ki is lehet hagyni, mert akkor nem kell cipelni cuccot hozzá. :D
Ezért kérdeztem, hogy az irány kb-ra tetszik e?
Másik kérdésem az ebéd :D fontos tényező :D
Én ezen a környéken két jó helyet ismerek az egyikre már el vittelek titeket Komlón, a másik az az Igali fürdő mellett van. Ez utóbbi egy olcsó, egyszerű, de finom és bőséges adaggal el látott hely. Viszonylag korlátozott az étlap viszont nagyon finom. Viszont az Igali fürdős dologgal az baj, hogy fizetős a parkoló.
Kérdésem az lenne melyik helyszín tetszene jobban? Vagy van valakinek egy ismert jó helye a környéken.

Az útvonalat pontosítóm a kört kb 300km-re le csökkentem. Fehérvári gyülekező jó lenne? Vagy legyen megint balatonpart a siófoki kis kutunknál?

De az utat is meg mutatom és ha szeretnétek valamit útba ejteni szóljatok.

Illetve van egy B ötletem mit szólnátok ha egy kis meleg fürdőzést is be ütemeznénk? (Vagy ezt időjáráshoz kötjük?)
Nekem tetszik az útvonal.
Valószínűleg csak Baja körül csatlakoznék be, ugyanis hazamegyek vele a műhelybe a hétvégén Szeged mellé.
Van 1-2 megoldandó probléma mint csörgő vezérműlánc 2-3000 körül, illetve hidegindításkor. Gondoltam megoldja az automata feszítő az utolsó kattanást pár száz km alatt de nem történt javulás, megnézem mivan.
Nekem most van 4 db vatta új tarcsiba, volt vagy darabja 10 körül.
Nem tudom még mi a célom vele, eladó-e, meddig lesz meg a motor, hogy bespejzoljak-e belőle.
De amúgy lenne kedvem hozzá, bár ezen a hétvégén volt részem benne rendessen élesben, és hála égnek "mint kezdő minősítésü" jól vizsgáztam , mert gép is én is egyben karcolás mentessen . :D Ma néztem szép csíkot huztam az útestre :D
Egyik lehetoseg, ketkomponensu cuccal felralni, majd visszamunkalni.

Venni sok keveset futott 36 mm-es mikuni porlaszto sorokat, bespajzolni, hogy legyen tartalekba.
Kiserlet keppen lemunkalni belöle amennyit enged, egy 1-2mm -ez Teflon lemezt sullyesztett feju M1.6 vagy M2 es csavarokkal rogziteni...(nem pronaltam, csak most ugy beugrott.)
a tervezet utvonal jelemzőit írtam , mert arrafelé az jelemző, kivéve Pécsnél a szerpentin meg , Pécs felé vezető egyenes hatalmas emelkedő lejtő huplis részt.
aztán senki nem csinál ilyet most hogy minden spájzban van már 3D nyomtató ?
.
Én így korrigáltam a ferdére kopást .. 1. lépésben.... azt utána korrigálni kell a mozgó részt is.
Biztos modják majd... micsoda sufni megoldás.... mert kapni....
Mennyi is darabja most ennek ?
9 celziusz alatt bekapcsol és fűti, pilotcsavar mellett az úszóházat a pillangószelepek alatt. Ha már ad hőt a blokk, akkor kikapcsol.
Tőle 3 centivel megy a felső vízcső, szerintem pár percnél tovább nem működik.
4kilóson nem volt ilyen megoldás.