Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áh értem, hát igen, 65-70KG vagyok. Nem igazán tudom berugóztatni sem a motor elejét mélyre. Tehát úgy értem működik minden, de nem sok centimétert mozog a teleszkóp. A hátulja talán puhábbnak érződik mint az eleje. Fene tudja, motorozható ez biztos, csak igen ahogy írod Dobál kicsit a borzasztó minőségű úton.
Az a felüt szerintem inkább dobál lesz, nem?
Nekem is van olyan haverom, aki párjával szeret motorozni, mert az Ő tömege kevés a motornak.
Hátul visszatekerheted a csillapítást kisebbre, de elöl olajat kellene cserélni higabbra viszont akkor meg 2 személynél lehet kevés.
Első telón csak előfeszítést tudsz állítani, vagy a tetején van kis csavar is a csillapításhoz. RS2, nem SP bocs!
SP a VTR-nél van.
a helyzet az autós lelkületünek számitok , mert ha korrekt szeretnék lenni tavaj oktoberben vettem a gépet , és előte 17 évig nem ültem motoron , és akkor sem ekkorán :D . tehát szerettem , meg tetszettek mindig, most jutottam el odáig , hogy végre van egy a háznál , tehát kezdő motorosnak is nevezhetném magam .
Csak mert most ott tartunk beállításban, hogy tavaly Zsolt jól beállította, azóta faszán az úton van, mindig! Viszont az én súlyommal még mindig nagyon pattogós. Jó úton semmi baj, iszonyatosan jó kanyar vadász a gép, viszont amikor egy jó kis keresztbordás szakaszhoz érünk akkor nagyon durván felüt. Itt szúrnám be, hogy amikor viszont asszonnyal ketten motoroztunk, akkor kisimult a vas... tökéletesen rugózik megterhelve, minden úthibán átlibben, nyilván elveszik a kanyarvadász üzemmód, de teljesen kezelhető marad, illetve puha lesz az úthibákon.
ezzel most megfogtál , miből tudom hogy az és miből hogy nem ?
Értem értem köszi, miket lehet hangolni amúgy az RF futóművén? Mennyire "modern"? :D
Tényleg! SP2 a tiéd?
Mennyi idős a gumi?
Az nem a húzófokozati csillapítás nálad, hanem simán rugóelőfeszítés.
Minél jobban betekered, annál magasabban lesz az eleje a motornak.
Igen ezeket elenőriztem , a vonalkák is stimelnek :D nekem is az volt a gondolatom többet ment balós kanyart , de nagyon jelentősnek tünik a kopás külömbség, , tehát normál utcai használat esetén ekkora eltérést nehezen tudok elkébzelni, bár lehet előző tulaj ballra bátrabban merte dönteni a gépet ?! :D Vagy sokat körözgethetett zárt pályán .
Szerintem is az van amit az Imi mond, még nálam sem volt ilyesmi gond szerencsére, pedig féltem tőle hogy jelentkezik majd valami.

Am a két "csöcs" a villa tetején a kormányon, egyformán van beállítva? Kis vízszintes vonalkák jelzik mennyire van betekerve a futómű húzófokozati csillapítása. De nem hiszem hogy valaki felemásan állította volna be amúgy... nagy blama lenne. :D
Futóművön nem sok mindent tud belőni, megnézi a kormánycsapágyat, kerékcsapágyat, fékeket, teleszkópot. De ezeket te is látod.
Ha már kopottas a gumi, akkor meg többet volt arra az oldalra borítva kanyarokban.
Teleszkopok egyformán vannak , szimeringek is őjak olaj is , szerencsémre tavaly mikor vettem a gazdája lemüszakiztatta meg megcsínáltatta rajta a szervízeléseket is. Ideje hián vált meg a géptől . Nem látta értelmét, hogy csak áll a garázsban. Meg a gumi oldalso felületén látom menetiránynak balfelét láttam elnyaltnak, kopotabnak, azt a felületett ami kanyaroknál érintkezik a talallyal.
Mindegy Gumicsere, fékbetétcsere, olaj+ szűrő, na meg a fogaskerék cseréje , most szervízeseké lesz a feladat. Majd ránéznek a dolgokra. Egy több a tudásuk, másik megfelelő a műhelyben a felszereltségük, és mivel motor , jobb ha ennyi mindent ami érzékeny dolog nem magam babrálom állitgatom. Gumi cseréknél , meg amúgy is be kell lönijük a futoművet , másnem extrán kérem aaz ellenőrzését.
Akkor a legközelebi csere esetén az lesz :D , amugy nagyon nem fékezek elöbb veszem el a gázt mint hogy fékeznem kellene, meg többet megyek főuton meg lakoterületen. ritka az a pillanat amikor sebeség korlátozás mentes terepen megyek. Bár a sok hegyi szerpentinnél (bár optimális sebességet választva kevés fékezéssel ) talán lehet azoknak hálásabb leszek . majd kiderül
Igazuk van! Kocsinál se kötöd le a fékrásegítőt!
:D Okés, tényleg laikus vagyok. Én csak azt olvastam, hogy idézem: "divat lett itthon organikus betétet tenni a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba (Te ne vállald a kockázatot)". Viszont az EBC-s srácoknál első/hátsó-hoz is van mindkettő. Nyilván azt fogom majd venni amit ajánlotok, csak nézelődök. Jövőre lesz aktuális. :)
Hatékonysága, ára,
Tasihoz mész a motorodért, majd kérdezd meg tőle mi a véleménye a dologról!
Szerintem Ő is a szinter tartalmura szavaz.
AP racingben 24000km van, rendszeresen használom a hátsó féket. Több gyártó nem is készít organikus betétet hátra az RF-ben használt féknyereghez.
Első féknél meg szerintem előbb adják meg magukat a szegecsek mint elfogyjon a tárcsa.
Ahogy te hajtod, lehet jobban járnál egy hatékonyabb betéttel.
http://www.pinkmotors.hu/ap-ra...
Jó hogy szóba került, mi a különbség a szinter és a nem szinter betét között? EBC oldalán olvastam hogy nem összekeverendő és vigyázzunk melyiket válasszuk. Köszi
Teleszkópod egyformán áll, összekötőd van a sárvédőnél, gumid mennyi idős?
Teleszkópolajat mikor cserélted?
AP RACINGOT HASZNÁLTAM, DE MOST RÁBESZÉLTEK A DELTÁRA.
Most rakom még bele, természetesen szinterbetét. Hátsóról van szó.

http://alkatresz.robogowebshop...
ugy vagyok a verseny holmikkal , hogy lehet marha faszák, csak éppen versenyen persze nagyobb az igénybevétel, de kevessebb az élettartam amire kivan találva, hiszen ott versenyenként, verseny naponként cserélhetik esetleg, Nekünk meg azért nem árt ha nem havonta kell cserélgetni. Lucastol a megadot gyári betéteket rendeltem meg . csak azért érdekelne kinek mi vált be eddig.
már megrendeltem a Lucas-tol , ennek ellenére érdekelne. Valamint ma tünt fel valami az első keréknél olyan mindha a gumi egyik oldala jobban el lenne kopva, esetlegessen ezt milyen beállitási hiba okozhatja ?
Népítéleten olvastam, hogy ne vegyél bele verseny betétet mert szétb@ssza a tárcsát. De természetesen tapasztalat nincs ezzel kapcsolatban. üdv