Prémium márkáknál a csalódás esélye kicsi.
Enyémen Michelin Pilot Road 2 van. Jó! És ezt még fejlesztették tartósságra is.
110000km van bent, de még messze van szerintem a vége.
Nem volt rossz a Conti Roadattack2 sem, de ez tartósabbnak látszik.
Sikerült begyűjtenem egy pici szöget a hátsóba tegnap este szerintem, ráadásul ereszt is.
Úgy néz ki, hogy itt a végük a Pirelli Angel ST-knek. Az volt a terv hogy ezt a szezont még kihúzzák, mert kezdett enyhén kockásodni a hátsó (sokat megyek városban), bennük van úgy kb 20.000 km.
Az utódot még nem tudom mi lesz, de a héten találnom kell valamit.
9 KIlóson hosszabb szárúak vannak.
Maradj annál, ne tegyél rá rövidebb szárút!
Korabeli GSX-R: TL is ilyen tükrökkel jött ki.
Más volt a talpuk, de az cserélhető.
na elértem a 70 ezret az órában, Gyertyákat üzemanyag csőveket lecseréltem újakra, mert az egyik gyertya eltávozott az üzembiztós listáról. Olajat cseréltem , és egyszerüen tökéletessen müködik továbbra is minden . Legutóbb úgye írtam , hogy csak a normál gyári fékbetéteket tettem be és nem az úgynevezet verseny betéteket. Hát most lehet azok fognak bekerülni :D Bár még nem koptak el a betétek arra a színtre, hogy cserélni kellene, csak sajnos érezhetően elmegy a fékerő néha mikor kapja a komoly terheléseket. Kérdés a visszapilanto tükőrről ki mit tudd, mert az enyémekben találtam nem kis súlyu és méretű lapsvasat .
nem zavart volna ha nem zörögtek volna benne és baszták volna össze a tükör foncsorozását
Nem igen lehet jót mondani. Ez az a kategória, hogy fizetniük kellett volna hogy elhozd! Elhanyagolt, öreg, megrugdosott jármü. Ehhez jön a te/ti szakmai hiányosságotok. Nyilván, ha teljesen képben lennél, akkor egy ilyen motornál az elsö, hogy vázig bontom...ez nem kerül pénzbe, csak idöbe. Felméred a helyzetet, amit nem lesz olyan nehéz, mert nem sok ép alkatrészre kell majd vigyázni. Viszont téged szorít az idö, mert szeretnél vele menni, így viszont a még ép dolgok is megsínylik a dolgot. Gondolom, hogy anyagilag sem vagy nagyon eleresztve, így szükségmegoldások sora lesz bevetve.
Persze nem akarsz kardodba dőlni, így konokul ki akarsz tartani mellette, hogy talpra állítsd, viszont úgy fognak repkedni a 10-es bankók, mint ősszel a falevelek. Addig nem késő kihátrálni, még nem költöttél rá semmit...
Javaslom, szabadulj meg töle alkatrész árban, és akkor még van esélyed a szezon második felében motoroznod is. Szerintem ez könnyen belátható, ha belegondolsz, hogy a motoron, nem tudsz egy olyan elemet mutatni ami rendbe lenne, és ne kéne vele foglalkozni.
(Csak zárójelben: nem kívánom a hozzáértésed innen távolról ledegradálni, de ha valóban képben lennél, akkor vagy nem veszed meg ezt a motort, vagy nem csodálkozol rajta, hogy nem vagy csak nagyon nehezen indul. És mikor olyan löttyöt eresztesz le belőle akkor meg, ami legelső dolog lenne , bármit is vetít az eladó, akkor inkább gyorsan levonod a következtetéseket. Egy picit képben vagy ezen dolgok tekintetében, mert ilyen állapotú motorokat vettem gombokért és tettem őket rendbe, annyi különbséggel, hogy értékesebb példányok voltak. Ha van erőd feltenni pár éles használható képet a motorról vagy ami maradt belőle, akkor hamar ki lehet elemezni, hogy mivel lesz még problémád, bár ez már azok nélkül is könnyen körvonalazódott. Írom ezt azért, hogy megóvjalak egy még nagyobb örvénylő csapdától, nem azért, hogy a rossz pozícióban még jobban elkeserítselek.)
Igen az is jó rá bár annak már más a száma...nem tudom mi okból talán csak sok okos ember..... De 600-ast szerelték 34-es karbival is annak a csonkja már nem jó rá
Könnyen elképzelhető, hogy beázott. Ugyan a karburátorok rajta voltak, de majdnem, hogy szabad ég alatt állt.
Töltöttem fel 2 darab videót. Az egyiken látszik a probléma. A másik pedig az első indulása (nagyon nehéz volt tolni, de amint volt egy kicsit nagyobb lendület beröffent. A videón nem húztam gázt, csak szivatóval megy 2 fokozatban) http://youtu.be/hhJwbC0VE90 http://youtu.be/NQibadeK1yM
Szia! Nekem is volt ilyen zörej hasonló fordulaton,nekem a jobb oldali 3 csavaros oldalsó-alsó idom egyik csavarja ért hozzá a kipufogó csőhöz.Kicseréltem rövidebb csavarra és megszűnt a zörej.
Azt az árat nagyon megérte amennyiért hirdették ha alkatrésznek veszi az ember.
De ha azt nézem, hogy 300E körül milyeneket hirdetnek akkor nagyon nem!
Első körben karburátorsort kell rendbe rakni. Valahogy átmosatni a blokkot, ettől a valamitől mindenképp ki kell pucolni.
Pedig ha ezzel a löttyel használták csak rövid ideig is, az biztosan nyomot hagyott a csapágyakon.
Ha friss olaj volt, akkor az hova lett!?
Túl sok itt a kérdés! Drága lesz!
Ahogy kopnak a fékbetétek, egyre több félfolyadék fér a féknyergekbe.
Betétcserénél meg majd nem fér vissza a tartályba ah most teletöltöd.
Ilyen olajár mellett a 3000km csere sem lehúzós.
Az, hogy átláthatatlan az már sokszor párszáz km után jelentkezik.
Jó lenne minden csepp olajat kifacsarni cserénél, de sajnos elég sok marad még bent a régiből.
Meg szokom borítani párszor jobbra-balra miután nagy része már lefolyt, ez +jó 2deci ami nem szennyezi a frisset.
Meg a blokk oldalán is van a főtengely alatt zárócsavar amin keresztül még ki tud csurogni olaj.
Hátsó féket meg gyakorolni kell, és használni minél többet. Pont azért, hogy ha egyszer bele kell taposni akkor tudd mennyire szabad.
A fékfolyadék azért "fogy" jobb esetben, ahogy kopik a betét, jobban kiemelkednek a dugattyúk a helyükről, ezért csökken a szint.
Ha kicseréled a betétet akkor újra magasabb lesz. De persze ereszthet is ami nem szerencsés, és utána kell járni akkor.
Olajjal elvagyok az 5100-zal, próbáltam Shell-t AX7-et kétszer, egyszer jó volt, egyszer meg mind megette. (Az utóbbinál lehet átverettem magamat hamisítottal). Visszatértem a Motulhoz, nem fogy belőle semmi újra, azóta nem kísérletezgetek, ennyit nekem megér.
Attól hogy fekete, nem feltétlen gáz, mert legalább lebegteti a koszt és nem hagyja hogy valahol kiüljön.
A fékből mindkettőt kell használni fékezéskor, nem csak dísznek van a hátsó
Le kéne venni a porlasztósort, és benézni a szívócsonkokba....nem olyan rég vettem földről egy gsx 600-as blokkot gombokért...lehetett benne vagy 10-12 ezer km...5 liter tiedhez hasonló lötty jött le. Egy henger be volt ázva. A másik három tökéletes. Viszont a szelepszárak főleg a szívó oldalon mind oxidosan. (nem volt rajta porlasztó, és nem volt ledugózva sem, így kapott nedvességet.)
Ha elfogadsz egy tanácsot, ezt a blokkot meg kell vizsgálni alaposan, ha van száloptika akkor azzal, de erősen ajánlott levenni a hengerfejet...lebontani a kartert, kuplungdeklit, és kimosni a blokkot. Talán a alját nem kell széthúzni, az kevésbé érzékeny, de henger, és a szelepek inkább...
Szerintem ez a blokk (is) beázott, plusz befolyt a benzin... arról kell meggyőződni, hogy rohad el az öntöttvas henger meg a dugattyú gyűrűk vagy nem.
Azért azokról a részletekről nézve igazi bontószökevény arculata van. Jól gondoljátok át, hogy mennyire mélyedtek bele, mert előttetek már sokan építettek várat homokra...meg "gyorsan" el lehet szórni 1-2-300 ezeret részfelújításokra, közben meg pl 3-400-ezerért veszel egy ennyi idős gsx 600-750-et, vagy kettőt. Egy már most garantált, a szétszedésben komoly jártasságra tehettek szert.
Blokk cserés volt a motor. Úgy vettem meg, hogy azt modták hol indul hol nem. Elvileg friss olaj volt benne. Nos annyi volt benne amennyi a képen is látszik. De annak is a nagy része benzin. Nálam maximum 1 percet járt. Nagy kinlódások árán sikerült betolni.
Szerviz percek:
Kb ~bő két hete cseréltem olajat, besűrítettem a periódust 4'000 kilométerre, mert nagyon dzsuvás a blokk belseje. Az előző tulajdonosnál most már biztos hogy 2 évet állt olajcsere nélkül, és el tudom képzelni hogy előtte mi volt. Leengedtem a motul 5100-as olajat tehát, borzasztóan koszos volt, új szűrő és német Mannol ester 10w40 került a gépezetbe Zsolt ajánlására. Féltem tőle mert jóval olcsóbb (4200forint 4liter vs 10e forint a motul), de sűrűbb periódusokat alkalmaznék mint az előírt 6e km.
Na kb egy ezer km belekerült az új olajba, észrevételeim. Eddig a 2.5 éves együtt töltött idő alatt Motulból 1000km alatt 2-3decit csípett, Mannolból pedig még nem fogyott szinte semmi, elhanyagolható -F jelzés alatt vagyunk 1mm-el kb. Mint minden olajcsere után a blokk csöndesebb lett, selymes lett, és a váltó is finomabb és precízebb. Az olaj most már megint "átláthatatlan", tehát a blokkban még bőven van dzsuva.
Felfrissítettem a fékfolyadékokat is. A hátsó rendben volt, de nagyon keveset fékezek a hátsóval, szinte csak szűk manővereknél városban. Az első tartályból hiányzott egy kevés szint, kicsit barnás is volt már, de működésben nem tapasztaltam hibát. Amúgy mitől fogy a fékfolyadék?
Megérkezett a jobb oldalához a jobbos alsó kopoltyú is, már csak egy felső kell és KÉSZ! De nincs. :D
Enyémen Michelin Pilot Road 2 van. Jó! És ezt még fejlesztették tartósságra is.
110000km van bent, de még messze van szerintem a vége.
Nem volt rossz a Conti Roadattack2 sem, de ez tartósabbnak látszik.
Úgy néz ki, hogy itt a végük a Pirelli Angel ST-knek. Az volt a terv hogy ezt a szezont még kihúzzák, mert kezdett enyhén kockásodni a hátsó (sokat megyek városban), bennük van úgy kb 20.000 km.
Az utódot még nem tudom mi lesz, de a héten találnom kell valamit.
Maradj annál, ne tegyél rá rövidebb szárút!
Korabeli GSX-R: TL is ilyen tükrökkel jött ki.
Más volt a talpuk, de az cserélhető.
nem zavart volna ha nem zörögtek volna benne és baszták volna össze a tükör foncsorozását
https://www.facebook.com/group...
https://www.facebook.com/groups/rfler/
Persze nem akarsz kardodba dőlni, így konokul ki akarsz tartani mellette, hogy talpra állítsd, viszont úgy fognak repkedni a 10-es bankók, mint ősszel a falevelek. Addig nem késő kihátrálni, még nem költöttél rá semmit...
Javaslom, szabadulj meg töle alkatrész árban, és akkor még van esélyed a szezon második felében motoroznod is. Szerintem ez könnyen belátható, ha belegondolsz, hogy a motoron, nem tudsz egy olyan elemet mutatni ami rendbe lenne, és ne kéne vele foglalkozni.
(Csak zárójelben: nem kívánom a hozzáértésed innen távolról ledegradálni, de ha valóban képben lennél, akkor vagy nem veszed meg ezt a motort, vagy nem csodálkozol rajta, hogy nem vagy csak nagyon nehezen indul. És mikor olyan löttyöt eresztesz le belőle akkor meg, ami legelső dolog lenne , bármit is vetít az eladó, akkor inkább gyorsan levonod a következtetéseket. Egy picit képben vagy ezen dolgok tekintetében, mert ilyen állapotú motorokat vettem gombokért és tettem őket rendbe, annyi különbséggel, hogy értékesebb példányok voltak. Ha van erőd feltenni pár éles használható képet a motorról vagy ami maradt belőle, akkor hamar ki lehet elemezni, hogy mivel lesz még problémád, bár ez már azok nélkül is könnyen körvonalazódott. Írom ezt azért, hogy megóvjalak egy még nagyobb örvénylő csapdától, nem azért, hogy a rossz pozícióban még jobban elkeserítselek.)
Ha nem láttatok olajat a kémlelőben akkor inkább a rendberakással kellett volna foglalkozni.
Aztán az élvezet!
Töltöttem fel 2 darab videót. Az egyiken látszik a probléma. A másik pedig az első indulása (nagyon nehéz volt tolni, de amint volt egy kicsit nagyobb lendület beröffent. A videón nem húztam gázt, csak szivatóval megy 2 fokozatban)
http://youtu.be/hhJwbC0VE90
http://youtu.be/NQibadeK1yM
https://www.facebook.com/Tasch...
De ha azt nézem, hogy 300E körül milyeneket hirdetnek akkor nagyon nem!
Első körben karburátorsort kell rendbe rakni. Valahogy átmosatni a blokkot, ettől a valamitől mindenképp ki kell pucolni.
Pedig ha ezzel a löttyel használták csak rövid ideig is, az biztosan nyomot hagyott a csapágyakon.
Ha friss olaj volt, akkor az hova lett!?
Túl sok itt a kérdés! Drága lesz!
Betétcserénél meg majd nem fér vissza a tartályba ah most teletöltöd.
Ilyen olajár mellett a 3000km csere sem lehúzós.
Az, hogy átláthatatlan az már sokszor párszáz km után jelentkezik.
Jó lenne minden csepp olajat kifacsarni cserénél, de sajnos elég sok marad még bent a régiből.
Meg szokom borítani párszor jobbra-balra miután nagy része már lefolyt, ez +jó 2deci ami nem szennyezi a frisset.
Meg a blokk oldalán is van a főtengely alatt zárócsavar amin keresztül még ki tud csurogni olaj.
Hátsó féket meg gyakorolni kell, és használni minél többet. Pont azért, hogy ha egyszer bele kell taposni akkor tudd mennyire szabad.
Ha kicseréled a betétet akkor újra magasabb lesz. De persze ereszthet is ami nem szerencsés, és utána kell járni akkor.
Olajjal elvagyok az 5100-zal, próbáltam Shell-t AX7-et kétszer, egyszer jó volt, egyszer meg mind megette. (Az utóbbinál lehet átverettem magamat hamisítottal). Visszatértem a Motulhoz, nem fogy belőle semmi újra, azóta nem kísérletezgetek, ennyit nekem megér.
Attól hogy fekete, nem feltétlen gáz, mert legalább lebegteti a koszt és nem hagyja hogy valahol kiüljön.
A fékből mindkettőt kell használni fékezéskor, nem csak dísznek van a hátsó
Ha elfogadsz egy tanácsot, ezt a blokkot meg kell vizsgálni alaposan, ha van száloptika akkor azzal, de erősen ajánlott levenni a hengerfejet...lebontani a kartert, kuplungdeklit, és kimosni a blokkot. Talán a alját nem kell széthúzni, az kevésbé érzékeny, de henger, és a szelepek inkább...
Szerintem ez a blokk (is) beázott, plusz befolyt a benzin... arról kell meggyőződni, hogy rohad el az öntöttvas henger meg a dugattyú gyűrűk vagy nem.
Azért azokról a részletekről nézve igazi bontószökevény arculata van. Jól gondoljátok át, hogy mennyire mélyedtek bele, mert előttetek már sokan építettek várat homokra...meg "gyorsan" el lehet szórni 1-2-300 ezeret részfelújításokra, közben meg pl 3-400-ezerért veszel egy ennyi idős gsx 600-750-et, vagy kettőt. Egy már most garantált, a szétszedésben komoly jártasságra tehettek szert.
Kb ~bő két hete cseréltem olajat, besűrítettem a periódust 4'000 kilométerre, mert nagyon dzsuvás a blokk belseje. Az előző tulajdonosnál most már biztos hogy 2 évet állt olajcsere nélkül, és el tudom képzelni hogy előtte mi volt. Leengedtem a motul 5100-as olajat tehát, borzasztóan koszos volt, új szűrő és német Mannol ester 10w40 került a gépezetbe Zsolt ajánlására. Féltem tőle mert jóval olcsóbb (4200forint 4liter vs 10e forint a motul), de sűrűbb periódusokat alkalmaznék mint az előírt 6e km.
Na kb egy ezer km belekerült az új olajba, észrevételeim. Eddig a 2.5 éves együtt töltött idő alatt Motulból 1000km alatt 2-3decit csípett, Mannolból pedig még nem fogyott szinte semmi, elhanyagolható -F jelzés alatt vagyunk 1mm-el kb. Mint minden olajcsere után a blokk csöndesebb lett, selymes lett, és a váltó is finomabb és precízebb. Az olaj most már megint "átláthatatlan", tehát a blokkban még bőven van dzsuva.
Felfrissítettem a fékfolyadékokat is. A hátsó rendben volt, de nagyon keveset fékezek a hátsóval, szinte csak szűk manővereknél városban. Az első tartályból hiányzott egy kevés szint, kicsit barnás is volt már, de működésben nem tapasztaltam hibát. Amúgy mitől fogy a fékfolyadék?
Megérkezett a jobb oldalához a jobbos alsó kopoltyú is, már csak egy felső kell és KÉSZ! De nincs. :D