hát megprobálom a 18/43 verziot, ha nem válik be , vagy nem a számomra kivánt menet teljesitmény és dinamika lesz , akkor legalább lesz már konkrétabb viszonyításom a választásban.
én inkább a fokozastok hósszabb váltási ciklus, véget szeretnék variálni, mert a gyári 15/43 van rajta , és a legkissebb gázmozdulatra idegessen elkezdi kapkodni a lábát, és emelgetné szíve szerint az elejét. és a 6 fokozat hiányát szeretném kiváltani , hogy pályán ne forogjon annyit , vagy ha kell kicsit nagyobb legyen a vége .
a táblázat alapján a gyári átételhez képest 1 es fokozatban 100Km/h -nál 2 es fokozatban 1100 fordulatszám eltérés , 3-as 879, 4-ben 737, 5 -ös 648 . Tehát elkébzteléseim szerint nem kell olyan gyorsan elváltanom majd az első 2-3 fokozatott .
Pilot amit átküldöt tegnap este kalkulátort annak segítségével nézegettem és hasonlitottam össze a várható változásokat . jelentősen nagy eltérés lenne az igaz a gyári 15/43 fogazáshoz de a táblázatban megadot optimálisnak adot fogazási adathoz viszonyítva meg nem térne el nagyon 16/40 az optimal a táblázatban megadva. Jellenleg amin változtatni szeretnék , hogy nagyon harapos 1,2 fokozatban isten igazából városban , kulturáltan az 50 es tempot, hogy a gázra ne reagáljon idegessen 4 fokozat és 5 ösben kell menjek. 30Km/h sebeségnél 4 esben is 2800 körül forog. Nem számoltam a fogakat, még , amit azért mindenképpen meg fogok számolni, de szerintem az előző tulaj nagyon túrázosra vehete az áttételt. Mondjuk túra kormány , és plexi is erről tanuskodik. Amúgy a lánccal sem lehet gond, mert komplet szettben rendelem meg a dolgot a forgalmazotól megadva neki a kivánt paramétereimet 18/43
Igen igen, hétvégén megszámolom. Reális amit mondasz, igen ez van kb nálam is. Én még szívesen adnék a nyomatékból a kellemesebb utazóért, viszont imádom ahogy most megy szóval marad. :D
köszi , de az előbb kapot táblázat alapján , bár egy számolást meg fogok ejteni mindenképpen , a 18 / 43 fogszám variáciot találom megfelelőnek. táblázat alaplyán úgy nem tünik túl nagy eltérés , de kedvezőbb a fordulat és a vég, igy az egyes kettes fokozat nem tünik majd rövidnek.
Valahol láttam már videót 400-asról, ott olyan 8000 körül forgott 120nál emlékeim szerint, szerintem reális.
Amúgy nekiállsz, megszámolod a fogakat és megnézed milyen a gyári, és ehhez képest mi van a gépedben A 600-as úgy 6000-et forog óra szerinti 120-nál. Azt hiszem gyári áttételem van, de sose néztem még. Azt tudom hogy ismerős 600as fazere is ugyanígy forog.
vagy hátulra nagyobb
http://www.jtsprockets.com/cat...
http://www.gearingcommander.com itt van a táblázat itt tudsz vele tervezgetni , persze menetprobánál érzi majd az ember a realítást
400asnál viszont csak gyorsítani van lehetőség a gyárihoz képest a katalógus szerint, erősíteni nincs.
Én anno 15-ösre cseréltem az elsőt.
http://www.jtsprockets.com/cat...
Amúgy nekiállsz, megszámolod a fogakat és megnézed milyen a gyári, és ehhez képest mi van a gépedben A 600-as úgy 6000-et forog óra szerinti 120-nál. Azt hiszem gyári áttételem van, de sose néztem még. Azt tudom hogy ismerős 600as fazere is ugyanígy forog.