Robogóbolt, légszűrőszivacstábla.
Vastagság akkora legyen, hogy a fedél tüskéi pont a helyén tartsák a szivacsot.
Papírból vágsz egy pontos formát és azt átmásolod a szivacsra.
6000 km-enként kimosod és beáztatod motorolajba, kifacsarod.
Ha elviszed motocrossos szerelőhöz, neki lesz direkt légszűrőolaja amit a crossmotorokon használ.
Az mitől lehet hogy RF400-asom vvc , karbi javítva , szinkronitálva, gyertya mind ok, légszűrővel és anélkűl is próbáltam, 5000-res fordulatig bereked, mintha beköpné. De kb 6000-től felfelé rendesen húz. Ha odahúzom neki szép fekete pamacsokat dob a herélt kipufogóm.
Most vettem a mocit Januárban már a hibával, de szeretném ha menne rendesen.
Sima 400-asom van de úgy tudom vágott szivacs kell bele, nekem is az van. Van aki befújja spray-el, de olvastam népítéleten is hogy nem kell. Viszonylag gyakran (5ezrente) ki kell mosni szappanos vízbe, a friss olajba betenni majd kicsavarni alaposan. Azt tudom elképzelni hogy vastagabb szivacs... vagy nem tudom... fojtotta?
Üdv! Kinek van Rf400 vvc?Milyen légszűrő betét jó hozzá?Nekem a fekete kézzel vágott szivacs volt benne, de alíg szellőzik átt. Apiros RF 600-as szűrő, de sajna a mérete és formálya sincs köszönő viszonyba sem.
50 km /h megengedet, 56 km/h sebeség túlépés tolerancia értékkel csökkentve, ami kb 3km/h
Eddig ha kaptam büntit és képet mindig ilyen bagatel apró túllépésért, szerencsére :D annyit tuddni kell ahol korlátozás van ott jobb betartani, másik lakot területen , azon kívül és az autopályán változik a tolerancia határ vagy is annak mértéke. de ezért pontot nem kapok még pluszba, ami viszont nem egy elhanyagolható dolog .
A bünti sosem jó . Azt lehet tudni, mennyi volt a megengedett, mert 56-nál itthon még nem büntetnek, ha a max. 50km/h volt. Az 56 még 40-nél is bele fér az objektívbe .
Mélyen dübörgős lett, és ami a legérdekesebb, változott kicsit a motor karaktere, most jobban tol középen, viszont nem kelletlenedik el 10e fölött sem. Kellemesebben jár alapjáraton is, kiegyensúlyozottabb az egész gép úgy érzem.
Vastagság akkora legyen, hogy a fedél tüskéi pont a helyén tartsák a szivacsot.
Papírból vágsz egy pontos formát és azt átmásolod a szivacsra.
6000 km-enként kimosod és beáztatod motorolajba, kifacsarod.
Ha elviszed motocrossos szerelőhöz, neki lesz direkt légszűrőolaja amit a crossmotorokon használ.
Az hogy milyen vastag kell nem tudom, nem volt 400-asom
Most vettem a mocit Januárban már a hibával, de szeretném ha menne rendesen.
Eddig ha kaptam büntit és képet mindig ilyen bagatel apró túllépésért, szerencsére :D annyit tuddni kell ahol korlátozás van ott jobb betartani, másik lakot területen , azon kívül és az autopályán változik a tolerancia határ vagy is annak mértéke. de ezért pontot nem kapok még pluszba, ami viszont nem egy elhanyagolható dolog .
56 km/h lakot területen . 15,- euro büntetés :D